Autor Tema: J35: CD CASTELLON - CE SABADELL FC, diumenge 24/04 a les 17:00 h.  (Llegit 44370 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
Re:J35: CD CASTELLON - CE SABADELL FC, diumenge 24/04 a les 17:00 h.
« Respondre #80 el: 22 de Abril de 2011, 16:40:12 pm »
Labtec, en el cas d´adsl i imagenio, exactament que cal buscar per trobar el dial 8, m´acostumo a liar una mica amb tot el tema canals.
Gràcies,

Desconnectat sabadell69

• Aleví
  • Missatges: 95
« Respondre #81 el: 22 de Abril de 2011, 16:47:25 pm »
hay que salir a ganar a por todas, asegurar la primera plaza, no salir dormidos i intentar dominar todo el partida vamos a ir a por ellosss

terrassa y castellonn la misma m***** sonnn

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
« Respondre #82 el: 22 de Abril de 2011, 17:14:45 pm »
Si sóm realistes sabrem que guanyant diumenge ens quedaríem 7 pts per sobre del segon classificat i matemàticament ja tindríem com a mínim la segona possició assegurada ja que deixaríem a 10 pts al tercer classificat. També sabrem que estarem MOOOLT APROP de tenir un peu i mig a Segona Divisió A, és realment espectacular dir això però és la pura realitat. Quedant primers tindrem un 50% d'opcions de pujar + el 15 % de pujar en cas de quedar eliminats a la 1ª eliminatoria i caure repescats a la 2ª, podem dir que tindrem un 65 % d'opcions d'ascens q són moltes opcions.
Abans però haurem de superar a un Castelló que amb la derrota del Lleida d'ahir a casa torna a tenir opcions de colar-se a Play Off ja q en cas d guanyar-nos quedaria a 4 puntets del quart classificat, vaja q diumenge s'ens preveu un partit moooooooooolt complicat i un estadi que crec q tindrà una de les millors entrades de la temporada.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #83 el: 22 de Abril de 2011, 17:38:12 pm »
Si sóm realistes sabrem que guanyant diumenge ens quedaríem 7 pts per sobre del segon classificat i matemàticament ja tindríem com a mínim la segona possició assegurada ja que deixaríem a 10 pts al tercer classificat. També sabrem que estarem MOOOLT APROP de tenir un peu i mig a Segona Divisió A, és realment espectacular dir això però és la pura realitat. Quedant primers tindrem un 50% d'opcions de pujar + el 15 % de pujar en cas de quedar eliminats a la 1ª eliminatoria i caure repescats a la 2ª, podem dir que tindrem un 65 % d'opcions d'ascens q són moltes opcions.
Abans però haurem de superar a un Castelló que amb la derrota del Lleida d'ahir a casa torna a tenir opcions de colar-se a Play Off ja q en cas d guanyar-nos quedaria a 4 puntets del quart classificat, vaja q diumenge s'ens preveu un partit moooooooooolt complicat i un estadi que crec q tindrà una de les millors entrades de la temporada.

En cas de repesca exactament tindriem el 25% de possibilitats (pensa Ferni que entrariem directament a la 2ª eliminatòria). D´altra banda tindriem les dues tornades a casa, el que suposa un cert "intangible" a favor. En total 5/8 de probabilitat....
una oportunitat històrica sense dubte, encara més podent eludir, com sembla que succeïrà, a determinats "ossos" que haguéssin pogut quedar primers, com el Real Madrid B o un Alavés en bon moment.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #84 el: 22 de Abril de 2011, 17:44:24 pm »
Ojo con la euforia desmedida, que este castellon es capaz dse lo mejor y de lo peor. Va a ser un partido complicadisimo en el cual firmo con los ojos cerrados un empate ahora mismo, y en el cual hemos de ser conscientes que perder ahi entraria dentro de la logica del futbol, aun asi los demas no han echo la faena, y seguiriamos a 4 del badalona y a 7 de los demas.

• President
  • un camp de primera
« Respondre #85 el: 22 de Abril de 2011, 17:49:03 pm »
Comparto este punto de vista; lo mismo se puede perder 3-0 que ganar por este mismo resultado....Si ganamos acariciaremos el titulo de campeón.  Si perdemos, seguiremos estando MUY BIEN COLOCADOS y con las posibilidades casi intactas.

Y sí, tratándose de Castalia también firmo el empate, aunque repito, no sería nada anormal que ganáramos.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #86 el: 22 de Abril de 2011, 17:51:50 pm »
jo ja mateix em conformo amb un 0-2  ;D ;D ;D

Cert és q perdre a Castelló no seria cap drama pero no tenim q pensar en q es pot perdre, em de pensar en guanyar hi ha mesura q vagi avançant el partit ja anirem veient quines possibilitats reals tenim de guanyar o empatar. Si vam guanyar a Alcoi, Ontinyent, Oriola, St Andreu i Lleida perq no podem guanyar a Castalia? Seria un bon entreno pel Play Off.

• President
  • un camp de primera
« Respondre #87 el: 22 de Abril de 2011, 18:00:25 pm »

Cert és q perdre a Castelló no seria cap drama pero no tenim q pensar en q es pot perdre, em de pensar en guanyar hi ha mesura q vagi avançant el partit ja anirem veient quines possibilitats reals tenim de guanyar o empatar. Si vam guanyar a Alcoi, Ontinyent, Oriola, St Andreu i Lleida perq no podem guanyar a Castalia? Seria un bon entreno pel Play Off.

Podem ganar perfectíssimament.. ..Només es tracta d´afegir motivació i a la vegada treure presió.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #88 el: 22 de Abril de 2011, 18:30:23 pm »
Ojo con la euforia desmedida, que este castellon es capaz dse lo mejor y de lo peor. Va a ser un partido complicadisimo en el cual firmo con los ojos cerrados un empate ahora mismo, y en el cual hemos de ser conscientes que perder ahi entraria dentro de la logica del futbol, aun asi los demas no han echo la faena, y seguiriamos a 4 del badalona y a 7 de los demas.
queeeeeee? -.- eso es lo que confías en tu equipo?

Pues yo digo que quedan 0-3, honor al sabadell

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #89 el: 22 de Abril de 2011, 18:44:18 pm »

A Oriola vam perdre 1-0  :blush:

"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #90 el: 22 de Abril de 2011, 18:54:22 pm »
Pel tema de mirar el partit per internet no m'ha quedat clar, vosaltres sabeu d'una adreça on es pugui mira?
Si és per la tele, i des de la província de Girona, es pot mirar a travès del TDT algun canal?

Gràcies per la resposta!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #91 el: 22 de Abril de 2011, 19:07:02 pm »

cambiem doncs Oriola per Santa Coloma, que va ser una èpic win :D

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #92 el: 22 de Abril de 2011, 20:19:03 pm »

cambiem doncs Oriola per Santa Coloma, que va ser una èpic win :D

Diguem que som, empatats a punts amb l'Alcoià, el millor visitant de la lliga, i que el Castelló no és el millor local ni de bon tros! Ni es juguen res (no entraràn a playoff, i no tenen massa ambició perquè no cobren).  :)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #93 el: 23 de Abril de 2011, 00:41:19 am »
una victoria seria un pas fer a la primera posició
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #94 el: 23 de Abril de 2011, 09:30:36 am »

Una victòria ÉS la primera posició definitiva:

castelló - sabadell  2

66 sabadell
59 badalona
56 alcoià
56 lleida
...

No fotem va...  a qualsevol classificació de qualseol grup en qualsevol any veiem aixó a tres jornades del final i diem que l'equip ja ha guanyat el campionat. Primer, per que el segon està obligat a guanyar-ho tot, i després per que el que millor lliga està fent hauria de perdre-ho tot o, com a molt, empatar-ne un.

I ojo al que queda:

ALZIRA - BADALONA
l'alzira jugarà, segurament, la seva darrera carta amb un camp ple (alguna promo faran per omplir segur)

BADALONA - GANDIA
equip incòmode quan no s'hi juga res

MALLORCA B - BADALONA
aqui, jugant-se algo que s'ho jugaran segurament guanyaran

El Badalona acabarà amb uns 65 màxim 66  punts.

Nosaltres només hauríem de guanyar 1 partit de 4. Serà avui?

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #95 el: 23 de Abril de 2011, 09:45:18 am »
Ei, com que no veig cap resposta, i la del Labtec no m'ha quedat clar, haig d'entendre que els que ens quedem a Catalunya no podem veure el partit per enlloc, ni per la tele ni per internet, i l'hem d'escoltar per la ràdio? Que és un plaer escoltar-lo per la ràdio, però, si el puc veure, millor!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

• President
  • un camp de primera
« Respondre #96 el: 23 de Abril de 2011, 10:17:04 am »

Una victòria ÉS la primera posició definitiva:

castelló - sabadell  2

66 sabadell
59 badalona
56 alcoià
56 lleida
...

No fotem va...  a qualsevol classificació de qualseol grup en qualsevol any veiem aixó a tres jornades del final i diem que l'equip ja ha guanyat el campionat. Primer, per que el segon està obligat a guanyar-ho tot, i després per que el que millor lliga està fent hauria de perdre-ho tot o, com a molt, empatar-ne un.

I ojo al que queda:

ALZIRA - BADALONA
l'alzira jugarà, segurament, la seva darrera carta amb un camp ple (alguna promo faran per omplir segur)

BADALONA - GANDIA
equip incòmode quan no s'hi juga res

MALLORCA B - BADALONA
aqui, jugant-se algo que s'ho jugaran segurament guanyaran

El Badalona acabarà amb uns 65 màxim 66  punts.

Nosaltres només hauríem de guanyar 1 partit de 4. Serà avui?

Pràcticament és així.  Cas de guanyar a Castalia entenc que un punt més ja seria suficient. No oblidem que rebem al cuer a l´última jornada.... Un nou "empat amistós" amb l´Alcoyano     :xin-xin

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #97 el: 23 de Abril de 2011, 11:08:07 am »
Ei, com que no veig cap resposta, i la del Labtec no m'ha quedat clar, haig d'entendre que els que ens quedem a Catalunya no podem veure el partit per enlloc, ni per la tele ni per internet, i l'hem d'escoltar per la ràdio? Que és un plaer escoltar-lo per la ràdio, però, si el puc veure, millor!

Tu no pateixis que quan estigui el partit començat, buscarem enllaços per compartir aquí i gaudir el partit entre arlequinats.  :beer2
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #98 el: 23 de Abril de 2011, 11:38:34 am »
Este es un partido complicado, que no quepa duda, lo cual no significa que no seamos capaces de sacar algo positivo de Castalia. Pero lo que no me gusta es que ya algunos estén haciendo cuentas y hablando de posibilidades reales de ascenso. Dicen que hay 3 tipos de mentiras: las pequeñas, las grandes y las estadísticas... así que como dijo el Sr. Lobo de Pulp Fiction "TODAVIA NO ES EL MOMENTO DE CHUPARNOS LAS *****".  Está claro de que si volvemos con algún punto de Castellón de lo único que deberemos hablar será de quedar campeones de grupo, porque todo lo demás solo sería una debacle en toda regla. Ahora, de ahí ha hablar de porcentajes de ascenso... uff, hay mucho trozo por caminar. Lo mejor es ir paso a paso y frenar la euforia, que luego las decepciones son brutales.

Endevant Sabadell¡¡¡ :scut :scut :scut :bandera :bandera :bandera :clap :clap

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #99 el: 23 de Abril de 2011, 12:42:41 pm »
SI guanyem dema que sera molt dificil igual avans de jugar el partit contra el Alcoyano ja som campios doncs l'Alzira- Badalona es juga dissabte a les 6 de la tarda