Autor Tema: J35: CD CASTELLON - CE SABADELL FC, diumenge 24/04 a les 17:00 h.  (Llegit 44326 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Re:J35: CD CASTELLON - CE SABADELL FC, diumenge 24/04 a les 17:00 h.
« Respondre #260 el: 25 de Abril de 2011, 18:41:41 pm »
Aviat se'ns acabaran les paraules per definir el que aquest equip i aquest equip tècnic estan fent aquesta temporada. Estem davant d'una gran victòria, la cinquena consecutiva, i això té un mèrit inqüestionable. Vull des d'aquí donar les gràcies als qui ho estan fent possible, perquè han retornat la il.lusió a una afició massa acostumada a patir i a les decepcions.
Potser és massa agosarat, però crec que és "ara o mai". Feia moltíssims anys que no disposàvem d'un equip com l'actual i d'una classificació tan i tan privilegiada. Ha arribat el nostre moment, ara ens toca a nosaltres i no podem deixar escapar aquesta oportunitat que el futbol ens torna a donar per ser grans.
Senyors, estem a punt de ser campions del Grup III de Segona Divisió B, i a més, davant d'un equip que ho va ser ara fa dos anys i també a casa nostra... Quanta raó tenen els que d¡uen que el futbol dóna moltes voltes. El que estem fent és molt gran i és hora que tota la ciutat de Sabadell en prengui consciència i el que és més important, que hi participi activament. 
No hi ha excusa, ara li toca a la ciutat de Sabadell anar a l'estadi -tot i la més que presumible jornada econòmica- i demostrar a la resta d'equips amb qui ens jugarem l'ascens que el nostre club té una afició i una ciutat a radera que no esta disposada a renunciar a poder jugar l'any que ve a Segona Divisió A.

Ara més que mai, VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!! TORNAREM A SER GRANS!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #261 el: 25 de Abril de 2011, 19:21:27 pm »
Tres punts d'autèntic or i un cop més guanyats gràcies a la solidesa defensiva. Ens han creat molt poc perill i les poques que em tingut les hem clavat!! I classificats matemàticament pels play-off i també per la propera Copa del Rei.

Felicitats a tot l'equip perque ens continua fent somiar i tenim a prop el fet de poder quedar 1rs......

A més els dies viscuts a Castellló han estat fantàstics i el dinar previ al partit a l'Asador de Castalia també va ser fabulós...... de fet no sabia si erem a Castelló o a Sabadell en aquells moments!!!!

SOM-HI  :clap
« Darrera modificació: 25 de Abril de 2011, 19:36:32 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #262 el: 26 de Abril de 2011, 08:11:19 am »
Em ve a la memòria i no n'estic segur, però no va ser un any que vam guanyar al camp del Castellò per 0-3 i aquella mateixa temporada vam pujar a primera ?

correcte, va ser l'any de l'ultim ascens a 1ª

I per buscar-hi més coincidències, també van empatar a 1 a la Nova Creu Alta (això sí, a la segona volta)

I AQUELL PARTIT, jo em vaig estrenar com arlequinat. Va ser el primer cop que vaig anar a veure el Sabadell.

Victòria importantíssima contra un equip que ens ha donat un parell de sustos que crec, ens podriem haber evitat.
Llàstima de veure Castalia tant buit, ja que a part de quatre orelluts allò tenia més aviat un ambient hivernal. Amb el que havia set aquest estadi...

Per cert, que tornant el cotxe m'ha fotut un calentón a Marina d'Or (que guai). De Peñíscola a casa en taxi!
« Darrera modificació: 26 de Abril de 2011, 08:16:21 am per kitanovsky »

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #263 el: 26 de Abril de 2011, 08:37:40 am »
Ens costa matar els partits, en contrapartida, no se va patir en defensa.
Este any TOCA!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

jordix

• Visitant
« Respondre #265 el: 26 de Abril de 2011, 11:37:05 am »
per els que veu anar al camp del castello, hi havia molt poca gent no¿ :icon_question: :icon_question:

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #266 el: 26 de Abril de 2011, 11:52:21 am »
per els que veu anar al camp del castello, hi havia molt poca gent no¿ :icon_question: :icon_question:

Jo no hi vaig anar, però ha que et refereixes a tot el camp o a gent del Sabadell?

Diria que a tot l'estadi hi havia 2.000 persones només, i del sabadell uns 300 he sentit por ahí.

Però que interessa quanta gent hi havia? :-\
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #267 el: 26 de Abril de 2011, 11:53:44 am »

Diuen que mil, peró ni de conya!

Jo, mentre esperava a la mitja part, em vaig entretindre a comptar una miqueta. En el gol que em quedava a l'esquerre vaig comptar poc mes cent persones, en el gol de la dreta com a tribuna no arribaven a dues-centes. En total, diria que unes 600-700 espectadors comptant a la setantena d'arlquinats.

Al restaurant on vam anar ens van dir 'estareis solos'.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #268 el: 26 de Abril de 2011, 12:25:48 pm »

Jo, mentre esperava a la mitja part, em vaig entretindre a comptar una miqueta. En el gol que em quedava a l'esquerre vaig comptar poc mes cent persones, en el gol de la dreta com a tribuna no arribaven a dues-centes. En total, diria que unes 600-700 espectadors comptant a la setantena d'arlquinats.

Jo també creia que n'hi havia 1.000 però al veure la web oficial..
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #269 el: 26 de Abril de 2011, 13:28:29 pm »
Aqui una foto sobre el homenaje a su aficionado del domingo, muy currado la verdad!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

jordix

• Visitant
« Respondre #270 el: 26 de Abril de 2011, 18:00:19 pm »
perque hi ha tant poca gent a un estadi on el seu club esta com esta!?? :mmmm

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #271 el: 26 de Abril de 2011, 20:13:37 pm »
Jordi, just per lo que dius, hi ha poca gent perque está com está sense un "duro"
i amb el personal cantan fill de p al president que ni si acosta de fa mes de 3 mesos.
Equip quebrat, i necessitat de temps i molt de temps....

jordix

• Visitant
« Respondre #272 el: 26 de Abril de 2011, 21:52:51 pm »
Jordi, just per lo que dius, hi ha poca gent perque está com está sense un "duro"
i amb el personal cantan fill de p al president que ni si acosta de fa mes de 3 mesos.

pero tu creus que si nosaltres estiguessim aixi seriam tant pocs a l'estadi?? :mmmm
es que hi havia poquissima gent i encara que estiguin en crisis jo he sentit dir que el camp del castello eran moltissims i encara que estiguin aixi....

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #273 el: 26 de Abril de 2011, 21:54:46 pm »
pel que es veu tota la ciutat està en crisi, tenen un aeroport desèrtic perquè el controlador no vol treballar, i a les nits i van els joves a fer festes i ho deixen tot fet un desastre.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #274 el: 26 de Abril de 2011, 21:55:58 pm »

pero tu creus que si nosaltres estiguessim aixi seriam tant pocs a l'estadi?? :mmmm
es que hi havia poquissima gent i encara que estiguin en crisis jo he sentit dir que el camp del castello eran moltissims i encara que estiguin aixi....
Els problemes del Castelló són extremadament greus, i crec que molta gent dóna l'entitat per perduda o bé estan esperant que acabi la temporada per començar de zero.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #275 el: 26 de Abril de 2011, 22:09:36 pm »

Et puc confirmar q siguent optimistes hi haurien unes 500 persones, més ni de conya. I d'arlequinats doncs tal com comenteu per aquí uns 70-80 arlequinats.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #276 el: 26 de Abril de 2011, 23:02:41 pm »
pel que es veu tota la ciutat està en crisi, tenen un aeroport desèrtic perquè el controlador no vol treballar, i a les nits i van els joves a fer festes i ho deixen tot fet un desastre.

Un apunt. El controlador que no pot treballar, per que l'Aeroport no té els permisos de navegació aèrea ni nacionals ni europeus.

És una llàstima, però el club va caure en especuladors del futbol (la empresa Castellnou2005) i fins que no se'ls treguin de sobre, no remontaran el vol.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #277 el: 27 de Abril de 2011, 00:25:20 am »
es que son realment vergonyosos l'altre dia van dir que tot el que vulgui pot anar al aeroport a  visitarlo i va sortir per la tele que han posat valles a la entrada per aixo et dic que es vergonyos 
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll