Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
Tengen Toppa Gurren Lagann tiene ya un amistoso concertado y no puede ser retadoCerrar Birrero, aquest ja té un altre amistòs concertat, em busco jo un?
Estas reptant a 1 equipsCatalonia Tias Buenas F.C. (VII) al Nova Creu Alta [Regles de copa] 01-06-2011 12:20
Ei, estic intentant retar al Wolves però em dona problemes, poso la ID de l'equip, després la ID del camp, dono a retar i no quan es carrega la pàgina no surt l'amistòs concertat, què podem fer?
Jo tampoc puc retar, em diu que ja hi ha un altre partit en aquest estadi
el meu rival el Tengen Toppa Gurren Lagann (ID: 1457459) torna a tenir un amistos concertat, no se si es que ja no juga la lliga o que, pero e vist que els altres 2 partits no els a jugat,una pena que s'apunti la gent per no jugar, i pugui deixar altres jugadors sense disputar la lliga, imagino que equips aixi seran expulsats per proximes edicions!!
Problemes a la web del Hattrick m'impideixen reptar a birrero. Li dono a 'Retar' i em dirigeix a la pàgina principal d'amistosos sense haver-se efectuat el repte...
Cita de: Pedrito en 30 de Maig de 2011, 16:27:56 pmProblemes a la web del Hattrick m'impideixen reptar a birrero. Li dono a 'Retar' i em dirigeix a la pàgina principal d'amistosos sense haver-se efectuat el repte...Em passa el mateix... A veure si aquesta nit podem.
Cita de: birrero en 30 de Maig de 2011, 16:29:04 pmCita de: Pedrito en 30 de Maig de 2011, 16:27:56 pmProblemes a la web del Hattrick m'impideixen reptar a birrero. Li dono a 'Retar' i em dirigeix a la pàgina principal d'amistosos sense haver-se efectuat el repte...Em passa el mateix... A veure si aquesta nit podem.aixo em va estar pasant a mi fa 2 setmanes i resulta que era per el camp, proveu amb un altre camp a veure si aquest es el problema!!