Autor Tema: X Lliga Fòrum  (Llegit 31349 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:X Lliga Fòrum
« Respondre #100 el: 15 de Juny de 2011, 00:41:12 am »
Roma finalment ha acceptat, sí però tard.

romacla Spain Llicència de Mànager (7013014)
España, Idioma Català
Equip:    CE SABADELL CF
Lliga:    VII.221
Inscrit/a:    13-09-2007 (9/33)
Gènere:    

5 últimes connexions
13-06-2011 23:08 des de 77.224.***.***(8h 52min)
10-06-2011 23:38 des de 77.224.***.***(3 dies 8h 22min)
08-06-2011 22:09 des de 77.224.***.***(5 dies 9h 51min)
05-06-2011 00:15 des de 77.224.***.***(9 dies 7h 45min)
03-06-2011 23:02 des de 77.224.***.***(10 dies 8h 58min)

Per tant crec que tinc els 5 punts... Ara bé si voleu jugarem el partit i potser baixo però que consti...
Que l'organitzador fagi el que cregui opurtú...

Perdona Uri50, pero et vaig acceptar a les 22:30 aprox. Ara, si vols guanyar amb aquest estil, doncs ho sento molt i em sap greu. Si m'hagués conectat dilluns a la nit i no hagués trobat el repte, t'hagues reptat, enviat un mail per avisar-te i esperar-te fins dimarts a la nit, doncs per mi el ´més important és participar i que hi hagi bon rotllo.
He estat fora i bastant liat, tan bon punt vaig poder vaig acceptar el repte, i t'asseguro que eren abans de les 23:00h
En aquest cas jo no puc fer de jutge, per tant que sigui birrero o per votació dels participants qui ho decideixi.
Sort a tots, i que guanyin els millors.

A veure...

He consultat els horaris de connexió i la llàstima és que no es poden trobar els horaris d'acceptació (seria la bomba) dels partits.

Per tant, i seguint els horaris de connexió, haig de decretar un 0-5 favorable al F.C NIKE FOOTBALL (ID: 775019) de manera provisional.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #101 el: 15 de Juny de 2011, 08:33:01 am »
Mira és igual, si voleu que conti normal l'amistós i ens ho juguem tot, però és que jo no tinc gaire temps els dimarts per preparar el partit i és per això que ho vaig posar...
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #102 el: 15 de Juny de 2011, 14:28:01 pm »
Mireu, jo desde la feina no em puc conectar al hattrick, per tant no sé com anem ni si ha acabat o no. El que està clar es que les normes estan per complir-les. Jo estic molt convençut que eren abans de les 23:00, però potser estava mal fixat. De totes maneres he demanat al GM masters del joc si em podrien aclarir si dilluns vaig estar conectat bans de les 23:00 o no. Quan tingui resposta sabré si anava mal fixat, pero per ara continuo creient que eren abans de les 23:00.
Si no puc provar-ho, veig correcte que perdi el partit.
Per cert ja fa temps que no puc preparar els partits com m'agradaria, però el que vull és jugar, i sento molt el fet que t'hagi fet anar malament alhora de preparar el partit Uri50.
De moment baixo a segona, felicitats als campions de lliga.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #103 el: 15 de Juny de 2011, 14:47:33 pm »
Mireu, jo desde la feina no em puc conectar al hattrick, per tant no sé com anem ni si ha acabat o no. El que està clar es que les normes estan per complir-les. Jo estic molt convençut que eren abans de les 23:00, però potser estava mal fixat. De totes maneres he demanat al GM masters del joc si em podrien aclarir si dilluns vaig estar conectat bans de les 23:00 o no. Quan tingui resposta sabré si anava mal fixat, pero per ara continuo creient que eren abans de les 23:00.
Si no puc provar-ho, veig correcte que perdi el partit.
Per cert ja fa temps que no puc preparar els partits com m'agradaria, però el que vull és jugar, i sento molt el fet que t'hagi fet anar malament alhora de preparar el partit Uri50.
De moment baixo a segona, felicitats als campions de lliga.

Roma, tranquil, que la propera temporada serà un passeig a Segona per tu! Tu normalment no falles en la concertació de partits i em va estranyar.

Igualment, amb el resultat del partit, 4-4 i 5-4 a la pròrroga, seria 4 punts per l'altre equip i 1 per tu, i amb els altres resultats, baixaries per goal-average.

Salut i felicitats, encara que em costi, per al campió de Primera.  :****  :beer2

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #104 el: 15 de Juny de 2011, 16:20:20 pm »
Bé, he baixat, i possiblement per el WO que em vaig menjar la setmana passada perquè vaig anar de cul. En fi, tornaré a lluitar a tercera.
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #105 el: 15 de Juny de 2011, 19:54:02 pm »
Ok, t'entenc company Roma!
Igualment, m'hauria mantingut amb el resultat que ha passat. I estic molt content perquè em mantinc a primera. :hurra
Per cert, company Roma espero que l'any que vé pugis i ens tornem a trobar a la XII lliga del fòrum ;)
Felicitar a tots els participants, i a l'organitzador.
I.... FELICITATS SiB!!
« Darrera modificació: 15 de Juny de 2011, 19:57:06 pm per Uri50 »

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #106 el: 15 de Juny de 2011, 21:56:20 pm »
Doncs jo tindria d'estar content per haver salvat la categoria, que era el principal objectiu d'aquesta temporada tant dura, pero estic 'trist' per haver-ho aconseguit als despatxos... no era la meva intencio, ho sento.

El meu balanç no esta malament... 2 empats, 1 derrota, i 2 victories (1 d'elles als despatxos)... i la derrota va ser jugant amb 10 contra un gran equip osease que em puc donar per mes que satisfet.

Veient que han baixat dos dels historics, i sempre grans favorits, igual a la propera temporada puc aspirar a alguna cosa interessant ;)

Gracies a tots per una gran competicio!!

:allloro NOTA: Us espero a tots al III Interforums per a la setmana HT16!!
III Repte InterForums

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat F.C.Wolves

• Infantil
  • Missatges: 181
« Respondre #107 el: 16 de Juny de 2011, 21:11:58 pm »
Per fi, ascens a primera divisió del fòrum, i com a campió de segona.
Ara ja estic esperant ansiós aquest debut, espero l'any vinent mantenir-me, cosa que no serà gens fàcil.
Vull felicitar a tots els participants en aquesta lliga fòrum, pero mes concretament als organitzadors per la gran feina feta.

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #108 el: 17 de Juny de 2011, 16:17:22 pm »
Després de tindre la jornada de descans; i a falta de 2 jornades a 3a divisió, sense guanyar cap punt més, ja puc pujar a 2a divisió!
Encara no s'em ha escapat ningun punt!

Que es preparin els de 1a! ... dintre de poc espero arribar allà  :happy:

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #109 el: 19 de Juny de 2011, 18:13:50 pm »
reto lanzado desde el miercoles

Retado por ti

Estás retando a 1 equipos
Spain     COR1903 (IX) en Es Figueral de Pina    [Reglas de Copa] 22-06-2011 12:20    
la meva sang és arlequinada

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #110 el: 22 de Juny de 2011, 17:43:43 pm »
C.E.Teià de Sabadell (ID:119112), amb la seva victòria d'avui, ja és equip de Segona, Felicitats!!!!

La propera setmana, tres equips, Centre d'Esports Sabadell Fc (ID: 48196), Cantera Juniors (ID: 796870) i CE SABADELL TRONADOR (ID: 434651) es juguen l'ascens, amb un enfrontament directe entre Centre d'Esports Sabadell FC (48196) i Cantera Juniors (796870), i amb Tronador que amb una victòria i un empat dels seus rivals podria pujar tranquil·lament.

Sort a tots!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #111 el: 29 de Juny de 2011, 15:29:16 pm »
Amb els resultats d'avui, Centre d'Esports Sabadell FC (48196) és nou equip de Segona. Ha suat una barbaritat i el seu rival, no ha fallat, però el goal-average en el seu partit ha fet que es decidís l'ascens en favor de l'equip de Castellar. CE SABADELL TRONADOR(434651) queda doncs en tercera plaça.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #112 el: 29 de Juny de 2011, 18:04:05 pm »
Amb els resultats d'avui, Centre d'Esports Sabadell FC (48196) és nou equip de Segona. Ha suat una barbaritat i el seu rival, no ha fallat, però el goal-average en el seu partit ha fet que es decidís l'ascens en favor de l'equip de Castellar. CE SABADELL TRONADOR(434651) queda doncs en tercera plaça.

Ufff... si que suat si. La temporada que vé espero mantenir-me a la categoria de plata i depén de com vagi la temporada fins i tot es podria porvar lluitar per ascendir.

Salut!  :bandera
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #113 el: 29 de Juny de 2011, 18:08:37 pm »

Ufff... si que suat si. La temporada que vé espero mantenir-me a la categoria de plata i depén de com vagi la temporada fins i tot es podria porvar lluitar per ascendir.

Salut!  :bandera
Si suat.... :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Haviam si l'any que vé vas a la categoria que et correspon :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #114 el: 29 de Juny de 2011, 18:30:07 pm »
Excelent competicio... com cada any! Moltes gracies als companys organitzadors!!  :reverencia2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #115 el: 29 de Juny de 2011, 22:51:43 pm »
Excelent competicio... com cada any! Moltes gracies als companys organitzadors!!  :reverencia2

:clap2