Autor Tema: Cambios en la NCA si el sabadell sube  (Llegit 4441 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:Cambios en la NCA si el sabadell sube
« Respondre #20 el: 21 de Abril de 2011, 12:42:51 pm »
Suposo que si acabessin posant cadires als gols de l'estadi i aquestes fossin blanques i blaves, també substituirien les actuals grises de la resta de l'estadi per aquestes de color, no? O deixem mig estadi amb cadires grises i l' altre mig amb cadires de colors? No semblarà allò la Feria de Abril?
Home, suposo que per reduir costos i fer més homogeni l'estadi en quant els colors de les cadires, als gols també hi posarien cadires de color gris. Crec que seria el més adequat.
De totes maneres, com diueu per aquí, primer cal pujar de categoria, que prou complicat serà...

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO ASSEGUDA COM DEU MANA!, je, je!
De fet no se el que faran en el cas de pujar, lo de les cadires grises era una norma de quant les van posar per les olimpíades, el Sabadell ja les va demanar blanques i blaves però la norma eren grises, posats a fer que les canviïn totes,no vindrà la misèria d'això :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #21 el: 21 de Abril de 2011, 13:16:19 pm »
Si subimos a segunda A:

· - Canviar el marcador. Lo pondria tipo Terrassa.
· - A los alrededores del estadio pondria un tipo de cubierta en general , para que no se colara la gente o los gatos.
· - En el bar pondria turnos i a entrada tambien.
· - Sillas en los goles norte i sur , como esta pintado pero con sillas a quadros arlequinados.
· - Las malas hierbas que hay al alrededor del estadio , cortarlas i poner , como una cortina verde , como en el campo del R.M.Castilla
· - Reestructuracion de la tienda , estilo.....

......yo creo que para que el campo sea bonito , seria lo principal
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #22 el: 21 de Abril de 2011, 13:23:04 pm »
Aprofitant el tema:

Jo sóc soci de general, i allà hi tinc el meu seient. Com a soci de general jo puc reclamar que és el meu seient si algú hi està? O només passa a tribuna?

Gràcies
En principi hauries de tenir tot el dret de reclamar-lo, sinó no sortiria al carnet la fila i el seient. No ho sé segur però per lògica hauria de ser així.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #23 el: 21 de Abril de 2011, 14:08:34 pm »

si pasamos a primera reformarían el estadio y lo pondrían gradas mas altas, se pierden un dineral poniendo el cartel 'no hi ha entrades'

Si passem a primera el camp el deixaran tal hi com esta perquè partits de no hi ha entrades com a molt poden ser dos a l'any i posar una bastida per nomes dos partits també val els sus cales, però ara no es el temps d'elucubrar en pujar a primera sinó de mirar de pujar a segona  :mmmm

Pujant a Primera, un camp d'onze mil espectadors és molt petit per a Sabadell. I crec s'hauria d'intentar guanyar alguns espectadors rebaixant el terreny de joc i apropar d'aquesta manera les noves fileres de seients a la linia de banda. Segons mesura amb google earth, el terreny de joc de la NCA és de 103x67 i té les graderies entre 5 a 9 metres de la linia de banda. San Mamés, per exemple, té 104x68 i las grades a només tres metres de la línia de banda. És possible que en part per aquest fet es digui que a San Mamés es respira un ambient especial.
Mestalla té les mateixes dimensions que San Mamés i la linia de banda está a cinc metres de la gradería en la seva distància màxima.
Pràcticament tenim la mateixa distància entre graderia i terreny de joc que al Camp Nou...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #24 el: 21 de Abril de 2011, 14:39:55 pm »

si pasamos a primera reformarían el estadio y lo pondrían gradas mas altas, se pierden un dineral poniendo el cartel 'no hi ha entrades'

Si passem a primera el camp el deixaran tal hi com esta perquè partits de no hi ha entrades com a molt poden ser dos a l'any i posar una bastida per nomes dos partits també val els sus cales, però ara no es el temps d'elucubrar en pujar a primera sinó de mirar de pujar a segona  :mmmm

Pujant a Primera, un camp d'onze mil espectadors és molt petit per a Sabadell. I crec s'hauria d'intentar guanyar alguns espectadors rebaixant el terreny de joc i apropar d'aquesta manera les noves fileres de seients a la linia de banda. Segons mesura amb google earth, el terreny de joc de la NCA és de 103x67 i té les graderies entre 5 a 9 metres de la linia de banda. San Mamés, per exemple, té 104x68 i las grades a només tres metres de la línia de banda. És possible que en part per aquest fet es digui que a San Mamés es respira un ambient especial.
Mestalla té les mateixes dimensions que San Mamés i la linia de banda está a cinc metres de la gradería en la seva distància màxima.
Pràcticament tenim la mateixa distància entre graderia i terreny de joc que al Camp Nou...

Si arribem a aquest hipotètic cas no crec que s'ompli quasi mai amb onze mil persones però el camp del Sabadell quant es va fer ja es va pensar per ser ampliat i no rebaixant el terreny sinó posant graderies noves, també s'ha de tenir en conte que tot el que son les graderies actuals es terra sobreposada o sigui que es va anar posant terra i desprès es van fer les graderies a sobre i segons com s'amplies s'hauria de fer tot nou i tal com estan les tècniques actualment potser sortiria mes a conte fer-ne un de nou.
de moment tot es fer volar coloms
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #25 el: 21 de Abril de 2011, 14:53:25 pm »
I per jugar la champions o la Europa League?

Què hauríem de posar per complir les normes FIFA?

Primer intentem ser primers, juguem el play-off e intentem guanyar que serà molt i molt complicat. Després ja hi haurà temps de pensar en aquestes coses ..

Pas a pas. Mai es bó adelantar esdeveniments que no estan encara assolits, porta mala estrugança.

Centrem-nos en el que ens tenim que centrar

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #26 el: 21 de Abril de 2011, 15:45:51 pm »
Aprofitant el tema:

Jo sóc soci de general, i allà hi tinc el meu seient. Com a soci de general jo puc reclamar que és el meu seient si algú hi està? O només passa a tribuna?

Gràcies
En principi hauries de tenir tot el dret de reclamar-lo, sinó no sortiria al carnet la fila i el seient. No ho sé segur però per lògica hauria de ser així.

Pel que jo tinc entés no és pas així.
A general no tenim seient assignat, no paguem per tenir seient assignat.
Els números que hi ha al carnet, no volen dir res, pel que sé, simplement surten en el carnet perquè a "la màquina de fer carnets" cal indicar-li número de fila i seient, pero no val absolutament per res.
Si que normalment seiem al mateix lloc, pero si et trobes a algú a on seus normalment, no tens cap dret a dir-li res...

Salut!

PD: Jo en els partits de play-off intentaré arribar ben doreta per seure a on sec normalment :P
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #27 el: 21 de Abril de 2011, 16:25:41 pm »
Aprofitant el tema:

Gràcies

Pel que jo tinc entés no és pas així.
A general no tenim seient assignat, no paguem per tenir seient assignat.
Els números que hi ha al carnet, no volen dir res, pel que sé, simplement surten en el carnet perquè a "la màquina de fer carnets" cal indicar-li número de fila i seient, pero no val absolutament per res.
Si que normalment seiem al mateix lloc, pero si et trobes a algú a on seus normalment, no tens cap dret a dir-li res...

Salut!

PD: Jo en els partits de play-off intentaré arribar ben doreta per seure a on sec normalment :P
que sepas que te asaras como un pollo en la grada lateral