Doncs això.... qui voleu que baixi de categoria? De pas si voleu també podeu concretar per aquí qui creieu q baixarà...
Jo vull q baixi: Benidorm, Mallorca B, Gramanet, Santboià.
- Benidorm: Un equip q no em cau bé i em cansa bastant trobar-me'l per 2ªB, apart tinc entés q per aquella zona tampoc s'ens tracta massa bé quan hi anem. No tenen tradició futbolística ni bona afició ni res de res, no és equip per estar a 2ª B tantes temporades, ja els toca baixar.
- Mallorca B: Perquè és un filial i els filials m'irriten moltíssim navegant per Segona A i Segona B.
- At Gramanet: Perq és un equip xusmero i poc simpàtic per a l'afició arlequinada, l'any q vam baixar ens van putejar de valent i avui amb l'1-1 i amb un jugador més encara perdien temps tan jugadors com públic, un anyet navegant per 3ª divisió no els anirà gens malament, em sap greu per Ramon Moya i Pradas pero tan un com l'altre estic convençut q fotaran el camp a final de temporada.
- Santboià: No és q vulgui q baixin però està clar q seria un autèntic miracle si es salvessin. Apart d'això són carn de 3ª.. un any per 2ª B els a anat bé per disfrutar però ja els toca tornar en el seu lloc.
Ara us diré qui crec q baixarà: Santboià, Alzira, Mallorca B i Gramanet.