Enquesta

ES JORNADA ECONOMICA A 10 CUQUES X SOCI

NO ESTI D'ACORD GENS
8 (17.4%)
EM FOT PERO A AGUANTAR PAGO I A CALLAR
8 (17.4%)
EL CLUB NECESSITA ELS DINERS
13 (28.3%)
ESTIC D'ACORD JA QUE EL PLAY OFF NO HAURÁ CAP JORNADA  ECONOMICA
17 (37%)

Total de vots: 45

Votació tancada: 04 de Maig de 2011, 20:35:55 pm

Autor Tema: CE SABADELL VERSUS ALCOIA  (Llegit 8704 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
CE SABADELL VERSUS ALCOIA
« el: 19 de Abril de 2011, 20:35:55 pm »
L'economia mana, tan el club con l'aficio está amb problemes economics....val la pena saber que al play off, que segur que el farem, tambe el club fará un esforç per no cobrar res a la "hinchada"

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re:CE SABADELL VERSUS ALCOIA
« Respondre #1 el: 19 de Abril de 2011, 21:08:35 pm »
A ningú no ens agrada pagar extra, però tal i com la majoria d'assistents a l'assamblea que es va fer abans de començar la lliga van aplaudir la proposta feta per la directiva, ens tocarà pagar la 3a. jornada econòmica per als socis.

10 euros en un partit que passi el que passi a Castalia serà vital i ens estarem jugant molt. No hi pot faltar ningu en un moment tan decisiu, tot i que segurament la cosa acabarà restant ambient a l'estadi.

La part positiva és que en un possible play-off, si l'acabem fent, els socis no haurem de pagar per veure els partits!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #2 el: 19 de Abril de 2011, 21:21:17 pm »
No se perque parles en plural partitS, HOME DE POCA FE!!!!!!, que com a campions nomes jugarem un partit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #3 el: 19 de Abril de 2011, 21:43:57 pm »
No se perque parles en plural partitS, HOME DE POCA FE!!!!!!, que com a campions nomes jugarem un partit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nooooo.... y la eliminatoria de campeones, que?     :icon_mrgreen:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #4 el: 19 de Abril de 2011, 22:02:27 pm »
Com a mínim dos partits  :whistle:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

jordix

• Visitant
« Respondre #5 el: 20 de Abril de 2011, 11:41:25 am »
a mi no em fa res pagar els 10 euros, jo estic amb el club, necessita diners! :greedy:
i si des de avui estalviem 1 euro cada dia ens podrem pagar la entrada,es una bona idea!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #6 el: 20 de Abril de 2011, 18:00:18 pm »
a mi tampoc em preocupa pagar 10 euros si el club ho necessita jo prefereixo pagar 10 euros contra el alcoia i no pagar res mes  en el playoff  nose es la meva opinio 
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #7 el: 20 de Abril de 2011, 18:40:41 pm »
Espectacular.
a mi no em fa res pagar els 10 euros, jo estic amb el club, necessita diners! :greedy:
i si des de avui estalviem 1 euro cada dia ens podrem pagar la entrada,es una bona idea!
Tu per edat no pagues 10€.
« Darrera modificació: 21 de Abril de 2011, 13:31:29 pm per X-Men Aigua »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 21 de Abril de 2011, 17:17:34 pm »
Si es fessin les coses millor, no caldria aquesta jornada econòmica ni les anteriors. Ara només falta que el facin per televisió...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #9 el: 22 de Abril de 2011, 09:51:12 am »
Opció "d"
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #10 el: 23 de Abril de 2011, 08:43:24 am »
Es la tercera jornada económica que faltaba y que como se ha repetido muchas veces hubo consenso en la asamblea informativa. Estoy por tanto de acuerdo (siempre que en el play off no tengamos que pagar).
Además la más acertada de todas, por las circunstancias deportivas actuales.
¿Que socio se va a quedar en casa con lo que nos estamos jugando el próximo domingo?

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #11 el: 23 de Abril de 2011, 09:02:51 am »
Amb una mica de sort els sortirà bé, i en aquest partit podran vendre que si guanyem serem campions.

I SALTAREM TOTS MOLT CONTENTS AL CAMP!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 23 de Abril de 2011, 11:06:01 am »
I SALTAREM TOTS MOLT CONTENTS AL CAMP!

I el club pagarà, no tant content, la sanció que li imposin per invasió de camp... Desprès només falta que pugem a casa, envaïm el camp de nou i ens el tanquin...

Estaria força bé que penséssim una miqueta més aquestes coses abans d'escriure-les. Ja tindrem als quatre indocumentats que mai venen al camp saltant a la gespa, com per que tu incitis també al personal.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #13 el: 23 de Abril de 2011, 11:31:57 am »
 :scut :bandera :bandera

El que si es podria fer per part del ajuntament( si no costa gaires cales) es a l'entrada de Sabadell especial-ment per allà on entra el gruix de visitants i començant amb l'Alcoià es POSAR BANDERES ARLEQUINADES. I a poder se a tota la rambla iberia fins el camp, per demanar que no quedi, però seria tant bonic. :mmmm

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Xandri

• Visitant
« Respondre #14 el: 23 de Abril de 2011, 12:22:58 pm »
:scut :bandera :bandera

El que si es podria fer per part del ajuntament( si no costa gaires cales) es a l'entrada de Sabadell especial-ment per allà on entra el gruix de visitants i començant amb l'Alcoià es POSAR BANDERES ARLEQUINADES. I a poder se a tota la rambla iberia fins el camp, per demanar que no quedi, però seria tant bonic. :mmmm

Recordo de quan vaig estar a Irún, en aquella eliminatòria, tot el poble d'Irún ple a tots els balcons de banderes de l'equip.
Haviam si aquí entre tots, podem fer lluir més l'arlequinada!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #15 el: 23 de Abril de 2011, 22:06:02 pm »
me parece que dijeron que en los playoffs no pondrian jornada economica, por tanto me parece bien  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #16 el: 26 de Abril de 2011, 08:32:29 am »
Afortunadament, alguns caps pensants de la directiva estan valorant una alternativa molt bona que si s'aprova, fara contenta a la massa social. A vore que se fa públia a dia d'hui.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #17 el: 26 de Abril de 2011, 21:04:20 pm »
Afortunadament, alguns caps pensants de la directiva estan valorant una alternativa molt bona que si s'aprova, fara contenta a la massa social. A vore que se fa públia a dia d'hui.

pues ya me dirás cual es... Porque si es que la que el publico en general, la que muchos de ellos no vienen en todo el año, tengan opcion de comprar entradas anticipadas, y con descuento, para animarles a que vengan ahora que la cosa va bien pagando 12 euritos,( y aun hay quien se queja!!)  y el socio de siempre, el que nieve o llueva está con el equipo, y que espera con ansias este partido, no tenga ningun tipo de descuento, ni anticpada ni nada.....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #18 el: 26 de Abril de 2011, 21:29:05 pm »

pues ya me dirás cual es... Porque si es que la que el publico en general, la que muchos de ellos no vienen en todo el año, tengan opcion de comprar entradas anticipadas, y con descuento, para animarles a que vengan ahora que la cosa va bien pagando 12 euritos,( y aun hay quien se queja!!)  y el socio de siempre, el que nieve o llueva está con el equipo, y que espera con ansias este partido, no tenga ningun tipo de descuento, ni anticpada ni nada.....

És evident que no és GENS just....Una anticipada pels socis a un preu més reduït era el que m'esperava....

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #19 el: 26 de Abril de 2011, 21:40:53 pm »

Pues acabo de recibir una llamada que me confirma que no aceptan la propuesta, por ahora. Socio, paga 10€, o quédate en casa. No anem bé.
Sexe, Birra i Sabadell!