Enquesta

ES JORNADA ECONOMICA A 10 CUQUES X SOCI

NO ESTI D'ACORD GENS
8 (17.4%)
EM FOT PERO A AGUANTAR PAGO I A CALLAR
8 (17.4%)
EL CLUB NECESSITA ELS DINERS
13 (28.3%)
ESTIC D'ACORD JA QUE EL PLAY OFF NO HAURÁ CAP JORNADA  ECONOMICA
17 (37%)

Total de vots: 45

Votació tancada: 04 de Maig de 2011, 20:35:55 pm

Autor Tema: CE SABADELL VERSUS ALCOIA  (Llegit 8706 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re:CE SABADELL VERSUS ALCOIA
« Respondre #20 el: 26 de Abril de 2011, 21:45:06 pm »
Afortunadament, alguns caps pensants de la directiva estan valorant una alternativa molt bona que si s'aprova, fara contenta a la massa social. A vore que se fa públia a dia d'hui.

pues ya me dirás cual es... Porque si es que la que el publico en general, la que muchos de ellos no vienen en todo el año, tengan opcion de comprar entradas anticipadas, y con descuento, para animarles a que vengan ahora que la cosa va bien pagando 12 euritos,( y aun hay quien se queja!!)  y el socio de siempre, el que nieve o llueva está con el equipo, y que espera con ansias este partido, no tenga ningun tipo de descuento, ni anticpada ni nada.....

Pues acabo de recibir una llamada que me confirma que no aceptan la propuesta, por ahora. Socio, paga 10€, o quédate en casa. No anem bé.

No...no és,repeteixo, GENS just...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #21 el: 26 de Abril de 2011, 22:31:24 pm »
la veritat és q possar una jornada econòmica en el dia que podem cantar l'alirón a la Nova Creu Alta i ara q començàvem a tenir entrades de 4-5 mil espectadors a l'estadi em sembla una idea de bomber total, pero bueno.... la única cosa q s'aconsegueix amb aquestes coses és que la gent torni a desenganxar-se de venir a la NCA i ja fins al Play Off ni es plantegin aparèixer per l'estadi.
Una pressa de pèl total pero bueno, llavors q no es queixin si tenim entrades fluixes tot i rebre al 3er classificat a l'estadi.
Jo vindré perq sé q la situació en la q estem és històrica i total ja queda poquet per acabar la temporada, ara bé, potser molta gent s'ho repensarà i estalviaran aquests 10 € pel desplaçament del Play Off.

Comentaveu per aquí de si hi hauria jornada econòmica al Play Off, això sí que seria una autèntica  animalada. Al Play Off em de reventar l'estadi.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #22 el: 27 de Abril de 2011, 08:53:50 am »
Totalment d'acord amb En Ferni. També te dic que al play-off no pagarem, encara que amb les entrades que posaran poca gent més potser bé.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #23 el: 27 de Abril de 2011, 08:56:58 am »
Totalment d'acord amb En Ferni. També te dic que al play-off no pagarem, encara que amb les entrades que posaran poca gent més potser bé.

Pero això de no pagar al Play-off esteu convensuts??? Ja ho ha dit la directiva??

Jo no ho tinc tan clar
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #24 el: 27 de Abril de 2011, 12:23:41 pm »
Desde la meva perspectiva pensó que despres de la jornada economica, tindrien de deiar el play off gratis per als socis. Pero també penso que tindrien de fer preus competitius de manera que hi hagi la maxima afluencia de public possible.

Mes val les entrades a 5 euros, que vinguin 8000 persones : 40.000€ que no
entrades a 15-20, que vinguin 2500 persones i que acabin guanyant el mateix gairebé.
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #25 el: 27 de Abril de 2011, 13:06:04 pm »
El Sr. Soteras ja va confirmar que pel play off el SOCI entraria amb el seu carnet gratuitament.

Els possibles preus per als NO SOCIS soposo que seràn de 15-20€
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #26 el: 27 de Abril de 2011, 13:47:47 pm »
Desde la meva perspectiva pensó que despres de la jornada economica, tindrien de deiar el play off gratis per als socis. Pero també penso que tindrien de fer preus competitius de manera que hi hagi la maxima afluencia de public possible.

Mes val les entrades a 5 euros, que vinguin 8000 persones : 40.000€ que no
entrades a 15-20, que vinguin 2500 persones i que acabin guanyant el mateix gairebé.

No, si posen el Play-off a 5€ als no socis, doncs que tambè ho facin aquest cap de setmana per als socis!!! 
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #27 el: 27 de Abril de 2011, 14:10:03 pm »
Espero que los precios de las entradas para el playoff sean los mismos que en teoría eran para toda la temporada: 10, 15 y 30€, y yo incluso bajaría la juvenil a 7 u 8€. Ni más ni menos, la eliminatoria única de campeón creo que no puede tener "precios populares", pero con los tiempos que corren creo que subir la general a más de 15€ puede hacer bastante daño a la vista si el partido lo dan por la tele, que es lo más probable. Con estos precios creo que podemos tener una buena entrada y además depurada de subecarros, a parte de hacer una caja considerable, sólo faltaría darle mucho bombo y venderlas en diferentes puntos de la ciudad y en bares.

Si (Dios no lo quiera) tuviéramos que ir a la repesca, si que haría otras iniciativas para los partidos en casa: anticipadas durante la semana más baratas, invitaciones para los socios a precios más reducidos, etc. etc.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #28 el: 27 de Abril de 2011, 23:10:16 pm »
De cara a Play Off si possem les entrades a 15 € ja us firmo on vulgueu que NO OMPLIM LA NOVA CREU ALTA ni de conya, és més, com el donguin per la TV no passem de 8 mil espectadors. Ells mateixos.... no crec q el nostre ascens depengui de si sóm 8-9 o 12 mil persones al camp però m'agradaria q per un dia q ho tenim a l'avast poguéssim omplir de  gom a gom la Nova Creu Alta en aquesta 1ª eliminatòria a cara o creu contra un altre líder.
Ara mateix conec a varis no socis que m'afirmen que si la entrada costa 10 € com a màxim vindran a veure el Play Off. De no socis que diguin q l'entrada costi el q costi vindran no en conec cap.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #29 el: 27 de Abril de 2011, 23:18:28 pm »
De cara a Play Off si possem les entrades a 15 € ja us firmo on vulgueu que NO OMPLIM LA NOVA CREU ALTA ni de conya, és més, com el donguin per la TV no passem de 8 mil espectadors. Ells mateixos.... no crec q el nostre ascens depengui de si sóm 8-9 o 12 mil persones al camp però m'agradaria q per un dia q ho tenim a l'avast poguéssim omplir de  gom a gom la Nova Creu Alta en aquesta 1ª eliminatòria a cara o creu contra un altre líder.
Ara mateix conec a varis no socis que m'afirmen que si la entrada costa 10 € com a màxim vindran a veure el Play Off. De no socis que diguin q l'entrada costi el q costi vindran no en conec cap.

EL QUE PASSA ÉS QUE ALS NO SOCIS ELS HEM ACOSTUMAT MOLT BÉ .... :ejem

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #30 el: 27 de Abril de 2011, 23:35:15 pm »

A veure jo no sé com estan acostumats els no socis, però és el q hi ha. Les coses avui en dia estan així, de moment a Sabadell tenim a mils de persones avui celebrant q el Barça a guanyat el partit d'anada de les semis de Champions i quan pugem serem 300-400 els que celebrarem amb entusiasme per la ciutat el nostre ascens el dia q es produeixi (i encara sort q a la Pça St Roc ens arreplegarem una bona colla, de totes maneres sempre serem una part molt minúscula en comparació als q celebren qualsevol partit important guanyat pel Barça o Madrid).

La situació és la q hi ha, tenim 2000 socis en una ciutat de més de 200.000 habitants, i per molt q sigui Play Off d'Ascens el q no podem demanar és que 8000 o 9000 no habituals estiguin dispossats a pagar 15 € o més per veure a un equip de 2ª B  q per molt q sigui l'equip de la seva ciutat dificilment vagin a veure més de 2 vegades a l'any. Això t'ho pagaran uns 5000 no habituals però més ja et dic jo q no. Actualment tenim a la ciutat distreta amb altres equips de futbol i amb altres competicions com per a fer-lis pagar 2500 de les antigues ptes o més.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #31 el: 27 de Abril de 2011, 23:48:51 pm »
Un ejemplo es que hace dos temporadas frente a la Cultural la entrada general valia 15 euros, y en la NCA no eramos ni 5000 espectadores.
Contra el Irún, entradas anticipadas a 10 euros y posibilidad de que los socios compraran dos entradas a 8 euros la general, fuimos 10.000 aficionados.

Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #32 el: 28 de Abril de 2011, 08:47:12 am »

Prefereixo no omplir l'estadi i els que PAGUIN animin, que es venguin entrades a 4 duros i s'ompli l'estadi i sobre xiulin, no en tinc ganes!!!

No cal anar molt lluny, el mateix dia del Ontinyent, que erem 5000, fins i tot el Lluis Carreras ho va comentar a la roda de premsa!!

La directiva segur que ho faran molt be
« Darrera modificació: 28 de Abril de 2011, 08:58:59 am per Roger »
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #33 el: 28 de Abril de 2011, 11:06:06 am »
Hem de mirar que volem primar, i m'agrade que al play-off els socis no pagueu, però no entenc la política de preus de les jornades econòmiques. 10 els socis i 12-15 els no socis no me sembla equitatiu.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #34 el: 28 de Abril de 2011, 11:29:16 am »
Hem de mirar que volem primar, i m'agrade que al play-off els socis no pagueu, però no entenc la política de preus de les jornades econòmiques. 10 els socis i 12-15 els no socis no me sembla equitatiu.

A mi tampoc em sembla equitatiu!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 28 de Abril de 2011, 18:02:21 pm »
El que si espero, és que en aquesta jornada econòmica, el club, limiti al màxim les invitacions de tribuna i les acreditacions, PER RESPECTE ALS SOCIS. El dia del Sant Andreu, un munt de gent que ni tant sols és sòcia, va entrar sense pagar, amb entrades d'aquestes dues modalitats.

I si, 10€ per als socis, em sembla una mica elevat, però si desprès posem a 12 els no-socis de manera anticipada, em sembla un greuge comparatiu bastant gran.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #36 el: 28 de Abril de 2011, 19:03:03 pm »
El que si espero, és que en aquesta jornada econòmica, el club, limiti al màxim les invitacions de tribuna i les acreditacions, PER RESPECTE ALS SOCIS. El dia del Sant Andreu, un munt de gent que ni tant sols és sòcia, va entrar sense pagar, amb entrades d'aquestes dues modalitats.

I si, 10€ per als socis, em sembla una mica elevat, però si desprès posem a 12 els no-socis de manera anticipada, em sembla un greuge comparatiu bastant gran.

Estic totalment d'acord i proposaria que aquest partit pagui tot "cristo" i això inclou el president i l'alcalde i sobre tot anul·lar tots el passis federatius que precisament un que te un passi d'aquestos es "pavonejaba" de que si volia podia entrar gratis ell i la dona :angry2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #37 el: 28 de Abril de 2011, 23:19:24 pm »
Jo no entenc perque jo, com a soci JUVENIL no puc treure una invitacio (de les dues que tenim cada soci) al mateix preu de 7€ que pago jo amb aquest model de carnet.

Si el meu acompanyant té edat de juvenil, en principi tindria que valdre el mateix... en fi penso que aquesta jornada economica no està fatal montada...
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #38 el: 28 de Abril de 2011, 23:47:30 pm »
Jo no entenc perque jo, com a soci JUVENIL no puc treure una invitacio (de les dues que tenim cada soci) al mateix preu de 7€ que pago jo amb aquest model de carnet.

Si el meu acompanyant té edat de juvenil, en principi tindria que valdre el mateix... en fi penso que aquesta jornada economica no està fatal montada...

Pos ya ves, yo no he vuelto a responder por el face por no hacerme pesao, pero vaya tela...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #39 el: 29 de Abril de 2011, 15:04:47 pm »
Peró lo bueno solo es que hay nomas 3 si no los del real madrid por ejemplo partidos de copa del rey i champions tienen que pagar por ejemplo i hay muchos equipos que tbn por tnpoco nos podemos quejar  un saludo pero bueno 10 euros me duelen pero los pagare i quiero ir animar hasta el final
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll