Enquesta

En cas de jugar l´eliminatòria directa d´ascens....millor començar a casa o a fóra ?

primer partit a casa
primer partit a fóra
m´és indiferent
no ho tinc clar

Autor Tema: Eliminatòria directa de "play-off"  (Llegit 2082 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Eliminatòria directa de "play-off"
« el: 22 de Abril de 2011, 10:04:53 am »
Tots sabem que tant una opció com l´altra comporta "pros" i "contres"....Es interessant acabar a casa per mentalitzar més a l´afició, aconseguir millor entrada, aventatge en una teòrica "pròrroga o penaltys", celebració a la NCA si es guanya, etc.....per contra acabar fóra pot representar traspassar la presió al rival, administrar adeqüadament un 0-0 o 1-0 obtingut al partit d´anada, desplaçament massiu, etc....

Què preferíreu que deparés el sorteig, en cas de que aconseguim "amarrar" el primer lloc ?

Jo encara no ho tinc clar del tot, vull esperar com es desenvolupen els partits contra Castelló i Alcoyano, a ver si sabem crear un Sabadell a casa que imposa una "jerarquia" davant dels rivals de dalt i si la nostra gran eficàcia a fóra no es veu disminuïda pel favor d´anar a un camp d´un rival amb "solera històrica".

D´entrada semblaria que si haguéssim de jugar contra el Real Murcia lo més recomanable seria acabar a la NCA intentant aconseguir una entrada espectacular i davant de rivals com Lugo, Mirandés o Eibar el tema ja seria més discutible.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
Re:Eliminatòria directa de "play-off"
« Respondre #1 el: 22 de Abril de 2011, 11:12:27 am »
M'és indiferent. La feina l'haurem de fer igual a casa que a fora.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #2 el: 22 de Abril de 2011, 22:05:14 pm »
Pues yo quiero que el primer partido sea fuera

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #3 el: 22 de Abril de 2011, 22:08:07 pm »

Jo jugaría el primer partit a casa, camp super ple i tenint en compte que treiem millor resultats fora de casa que a casa, tindrem el factor sorpresa a la tornada
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #4 el: 22 de Abril de 2011, 22:34:47 pm »
No m'és indiferent però no ho tinc clar...
Això de "la pròrroga a casa" és una arma doble, perquè posem 1-1 fora, anem 1-1 a casa i... Pròrroga. Però si ens fan un a la pròrroga (1-2) ja NO ens val el 2-2, ens passen la mà per la cara. En canvi, si juguem pròrroga fora i se'ns adelanten 2-1, amb el 2-2 pujem igual.
De cara al desplaçament, no sé, veig les 2 coses. Ens veig pujant a casa davant 15.000 persones i tots cap a la plaça de Sant Roc, però també ens veig pujant a fora, amb un desplaçament de 700-800 arlequinats, i sabent que els qui vivim l'ascens en directe som els arlequinats "de debó", els qui hem estat sempre amb l'equip. Després, tornar cap a Sabadell per unir-se a la festa.

Tant de bo el dilema sigui aquest, ho signo ara mateix  :laugh2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #5 el: 23 de Abril de 2011, 22:10:30 pm »
prefiero en primero en casa aunque en ese tipo de eliminatorias estan tan igualadas que creo que culaquier ekipo de los 4 que al final queden lideres tienen las mismas opciones de llevarse el gato al agua tanto si juega primero fuera como si juega primero dentro  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #6 el: 26 de Abril de 2011, 08:23:06 am »

Depen...

Un 0-0 a casa es bon resultat, a fora no.

Tot té els seus pros i els seus contres...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #7 el: 27 de Abril de 2011, 00:39:03 am »
jo prefereixo jugar a casa  i despres a camp contrari ja  que nosaltres som millors fora de casa i ya que a casa també tenim els mateixos  punts una salutació
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #8 el: 30 de Abril de 2011, 14:24:49 pm »
Jo prefereixo el primer partit a fora i la tornada a casa.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #9 el: 02 de Maig de 2011, 11:33:12 am »
a casa la tornada sempre es una mica més positiu.
@javi_gt86

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #10 el: 02 de Maig de 2011, 13:39:07 pm »
Ja sé que és una cosa molt lògica, però tot dependrà del resultat de l'anada.
Això és el que marcarà veritablement l'eliminatòria, ja que si jugues a casa i no encaixes cap gol, tens molt a guanyar, ja que en cas de marcar fora de casa obligues al teu rival a marcar, com a mínim, dos gols. En canvi, si jugues a fora i no marques, se't pot complicar molt la tornada a casa en cas de que el rival perfori la teva portería.
Per mi, la clau sempre és l'anada.
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #11 el: 02 de Maig de 2011, 13:48:31 pm »
Ja sé que és una cosa molt lògica, però tot dependrà del resultat de l'anada.
Això és el que marcarà veritablement l'eliminatòria, ja que si jugues a casa i no encaixes cap gol, tens molt a guanyar, ja que en cas de marcar fora de casa obligues al teu rival a marcar, com a mínim, dos gols. En canvi, si jugues a fora i no marques, se't pot complicar molt la tornada a casa en cas de que el rival perfori la teva portería.
Per mi, la clau sempre és l'anada.
Totalment d'acord, les anades condicionen el partit de tornada al 100%. Per tant, si ens toca primer jugar fora hem de pensar que el que més hi té a perdre és l'equip local i jugar en conseqüència.

Però segueixo pensant que si volem pujar haurem de demostrar-ho tant si ens toca la tornada a casa com si ens toca fora.
« Darrera modificació: 02 de Maig de 2011, 13:54:56 pm per JMLL »
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #12 el: 02 de Maig de 2011, 13:54:39 pm »
M'és indiferent.   

Jo prefereixo la tornada a casa, pel tema de celebracions, si pujem i estem a la nostra ciutat, al nostre estadi, a la nostra Plç St Roc... doncs vulguis o no som més i es molt més emotiu.

Tot i que si em d'anar a Lugo a celebrar l'ascens, allà estarem
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #13 el: 02 de Maig de 2011, 16:06:24 pm »
Pues yo viendo la trajectoria del equipo, prefiero jugar el primer partido en casa, que es donde mas nos cuesta ganar los partidos con comodidad, si saquamos en casa un 1-0, creo que en el partido de vuelta tenemos mas posibilidades de sacar un buen resultado que, si es al contrario.

de todas formas nos toque quien nos toque y si primero en cass ó fuera , lo que hay que hacer es
mentalizarnos de que el objetivo es subir a  2A

la meva sang és arlequinada

Desconnectat chalss

• Infantil
  • Missatges: 116
« Respondre #14 el: 02 de Maig de 2011, 19:26:36 pm »
Yo prefiero que la vuelta sea fuera, a parte de porque somos unos de los mejores visitantes y tenemos muchas opciones en caso de prórroga de marcar, que sería un palo para el rival. Porque estuve en Irún y fué una experiencia muy bonita, a pesar del robo me lo pasé de maravilla y si hubiéramos pasado hubiera sido genial.