Autor Tema: J:36 CE Sabadell vs CD Alcoyano, Diumenge dia 1 de Maig a les 18:00.  (Llegit 58687 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:J:36 CE Sabadell vs CD Alcoyano , Diumenge dia 1 de Maig a les 18:00.
« Respondre #60 el: 26 de Abril de 2011, 18:33:19 pm »
Referent al waterpolo:
"Un títol que no ha caigut en l'oblit de ningú i que farà que les sabadellenques tinguin diferents homenatges en els propers dies. Aquest diumenge, i just abans de l'inici del partit entre el CE Sabadell i el CD Alcoyano les noies del Club sortiran a la gespa de la Nova Creu Alta per rebre aquest merescut homenatge. Tot apunta també que la propera setmana seran rebudes a l'Ajuntament de la ciutat i al Palau de la Generalitat. Els actes d'homenatge a les waterpolistes del Natació Sabadell acabaran el cap de setmana del 7-8 de maig quan estaran presents a la llotja del Camp Nou en el partit entre el FC Barcelona i el RCD Espanyol convidades per l'entitat barcelonista. "
Radio Sabadell 94.6

És a dir que faràn la sacada d'honor, suposo, i portaràn les 3 copes de la temporada... Un bon gest per part del CES.
Sense entrar en polèmiques al fil del partit CES - Alcoià, però per que collons el Barsa ha de convidar a les jugadores del Natació Sabadell a un partit????  :paret No ho entenc, sincerament. Em sembla que això ho hauria de fer com a molt la Selecció Catalana, si jugués, o el CES, com ja fem... Però que coi pinta aquí el FC Barcelona?  :Hecho_polvo:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #61 el: 26 de Abril de 2011, 18:35:58 pm »
Referent al waterpolo:
"Un títol que no ha caigut en l'oblit de ningú i que farà que les sabadellenques tinguin diferents homenatges en els propers dies. Aquest diumenge, i just abans de l'inici del partit entre el CE Sabadell i el CD Alcoyano les noies del Club sortiran a la gespa de la Nova Creu Alta per rebre aquest merescut homenatge. Tot apunta també que la propera setmana seran rebudes a l'Ajuntament de la ciutat i al Palau de la Generalitat. Els actes d'homenatge a les waterpolistes del Natació Sabadell acabaran el cap de setmana del 7-8 de maig quan estaran presents a la llotja del Camp Nou en el partit entre el FC Barcelona i el RCD Espanyol convidades per l'entitat barcelonista. "
Radio Sabadell 94.6

És a dir que faràn la sacada d'honor, suposo, i portaràn les 3 copes de la temporada... Un bon gest per part del CES.
Sense entrar en polèmiques al fil del partit CES - Alcoià, però per que collons el Barsa ha de convidar a les jugadores del Natació Sabadell a un partit????  :paret No ho entenc, sincerament. Em sembla que això ho hauria de fer com a molt la Selecció Catalana, si jugués, o el CES, com ja fem... Però que coi pinta aquí el FC Barcelona?  :Hecho_polvo:
Potser es que ho volen tot per ells :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #62 el: 26 de Abril de 2011, 19:30:24 pm »
precios para el domingo

Socis
Tribuna i General: 10 euros
Jubilat i Juvenil: 7 euros

No socis
Anticipada fins dissabte migdia: 12 euros
General: 15 euros
Jubilat i Juvenil: 10 euros
Tribuna: 30 euros
Menors 12 anys: entrada gratuïta

Es vendran entrades a El Corte Inglés dissabte de 11:30 a 21:00; i a la Plaça Doctor Robert dissabte de 10:00 a 21:00 i diumenge de 10:30 a 14:00.

:beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #63 el: 26 de Abril de 2011, 20:55:53 pm »
no socis 12 euros, i 10 euros SOCIS ???
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #64 el: 26 de Abril de 2011, 21:29:36 pm »

La veritat que no té CAP sentit!! Un cop més el soci és atracat i menystingut........ ... La directiva això s'ho podria fer mirar i com a mínim podria tenir durant algun detall durant l'any amb el soci que paga religiosament el seu carnet..... ni que fos una samarreta "cutre" amb el nom del CES a l'esquena..... O regalar alguna entrada pel dia del Santboià..... o........

Eivdentment que la majoria pagarem, com sempre hem fet, però sens dubte no és just. I no em queixo de tenir que pagar novament per veure al meu equip, sino de la poca diferència existent entre el que abonarà un soci i el que abonarà un un no-soci que compri anticipadament la seva entrada!!

Per cert, i per curiositat .... A l'assamblea que es va fer a inici de temporada es va aprovar que es farien 2 jornades econòmiques (que ja s'han fet) i 1 dia d'ajuda al club. Va ser així oi ?? La diferència quina és ??

A guanyar a l'Alcoià que és el més important  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #65 el: 26 de Abril de 2011, 21:39:28 pm »
Cita de: MurcianoSBD en Avui a les 21:04:20
Cita de: sexeibirra en Avui a les 08:32:29
Afortunadament, alguns caps pensants de la directiva estan valorant una alternativa molt bona que si s'aprova, fara contenta a la massa social. A vore que se fa públia a dia d'hui.

pues ya me dirás cual es... Porque si es que la que el publico en general, la que muchos de ellos no vienen en todo el año, tengan opcion de comprar entradas anticipadas, y con descuento, para animarles a que vengan ahora que la cosa va bien pagando 12 euritos,( y aun hay quien se queja!!) y el socio de siempre, el que nieve o llueva está con el equipo, y que espera con ansias este partido, no tenga ningun tipo de descuento, ni anticpada ni nada.....

És evident que no és GENS just....Una anticipada pels socis a un preu més reduït era el que m'esperava....

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #66 el: 26 de Abril de 2011, 21:40:13 pm »

La veritat que no té CAP sentit!! Un cop més el soci és atracat i menystingut........ ... La directiva això s'ho podria fer mirar i com a mínim podria tenir durant algun detall durant l'any amb el soci que paga religiosament el seu carnet..... ni que fos una samarreta "cutre" amb el nom del CES a l'esquena..... O regalar alguna entrada pel dia del Santboià..... o........

Eivdentment que la majoria pagarem, com sempre hem fet, però sens dubte no és just. I no em queixo de tenir que pagar novament per veure al meu equip, sino de la poca diferència existent entre el que abonarà un soci i el que abonarà un un no-soci que compri anticipadament la seva entrada!!

Per cert, i per curiositat .... A l'assamblea que es va fer a inici de temporada es va aprovar que es farien 2 jornades econòmiques (que ja s'han fet) i 1 dia d'ajuda al club. Va ser així oi ?? La diferència quina és ??

lo de regalar una camiseta a cada socio lo veria bien pero lo de regalar una entrada estariamos en las mismas esa entrada seria para un no-socio, y lo de dos jornadas economicas y una de ayuda al club se vendio asi pero en la misma asamblea se le pregunto a Soteras y finalmen te dijo que serian tres jornadas economicas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #67 el: 26 de Abril de 2011, 21:45:21 pm »

lo de regalar una camiseta a cada socio lo veria bien pero lo de regalar una entrada estariamos en las mismas esa entrada seria para un no-socio, y lo de dos jornadas economicas y una de ayuda al club se vendio asi pero en la misma asamblea se le pregunto a Soteras y finalmen te dijo que serian tres jornadas economicas  :beer2 :beer2

Pues sí..... diferencia poca, pq las tres veces se ha anunciado como "jornada económica".

Sobre el precio.... yo esta vez creia ( que iluso....) que no pagariamos más de 8 euros. Pero bueno, la directiva ya lo ha hecho con vista, vamos lideres y estamos haciendo una gran temporada y poca gente se va ha quejar y aun menos a quedar en casa.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #68 el: 26 de Abril de 2011, 21:49:44 pm »
S'ha de protegir al soci i tal.  :grin2: :grin2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #69 el: 26 de Abril de 2011, 21:53:38 pm »
Dos preguntes, els socis com és que no poden comprar anticipades? Jo soc soci juvenil i hauré de pagar 7€ però estaria bé que anticipada fos 5€ no? I una altra cosa, com és que tampoc els Juvenils no socis( amics meus que volen venir) no poden comprar una entrada anticipada per 5/7 euros?

Com és que només un sector determinat pot comprar entrades anticipades més barates?
VISCA EL SABADELL

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #70 el: 26 de Abril de 2011, 21:55:47 pm »

Pues sí..... diferencia poca, pq las tres veces se ha anunciado como "jornada económica".

Sobre el precio.... yo esta vez creia ( que iluso....) que no pagariamos más de 8 euros. Pero bueno, la directiva ya lo ha hecho con vista, vamos lideres y estamos haciendo una gran temporada y poca gente se va ha quejar y aun menos a quedar en casa.

es que segun vi yo en la asamblea Soteras no sabia como decir que querian hacer 3 jornadas economicas y dijo dos y una de ayuda al club y al preguntarle que diferencia habia dijo que ninguna :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #71 el: 26 de Abril de 2011, 22:13:46 pm »
Si quieres al Sabadell paga los 5 euros, ayudarás a tu club, el club que te da alegriaaas!
Solo se puede entrar gratis los ultimos 20 min.

Eso si eres socio se supone no?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #72 el: 26 de Abril de 2011, 23:05:51 pm »
O regalar alguna entrada pel dia del Santboià..... o........

T'hauran llegit el pensament. Així serà. El dia del Santboià tindrem una invitació cada soci per portar un amic al camp.

Si quieres al Sabadell paga los 5 euros, ayudarás a tu club, el club que te da alegriaaas!
Solo se puede entrar gratis los ultimos 20 min.

Eso si eres socio se supone no?

No, qualsevol persona pot fer-ho, en la majoria de camps de la categoria.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #73 el: 27 de Abril de 2011, 00:27:03 am »
una bona iniciativa seria  en aquest partit haver posat  les entrades pels socis a 20 euros pero regalantli una entrada per el playoff seria bona iniciativa  una salutacio
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #74 el: 27 de Abril de 2011, 00:30:02 am »
una bona iniciativa seria  en aquest partit haver posat  les entrades pels socis a 20 euros pero regalantli una entrada per el playoff seria bona iniciativa  una salutacio

Suposo que t'has equivocat i enlloc de 20€ volies dir 10€, per que si no, o la droga que et fots és molt dura o et penses que surten els bitllets dels arbres.

A 20€ la jornada econòmica, per molt que em regalin una entrada per el play-off, em quedo a casa a escoltar-ho per la ràdio.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Entrenador
« Respondre #75 el: 27 de Abril de 2011, 00:32:11 am »
si era 10 euros mea culpa  :xin-xin
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #76 el: 27 de Abril de 2011, 00:33:28 am »
si era 10 euros mea culpa  :xin-xin

Ah, Ok! És que entre la ortografia demoníaca i els 20€, he estat a punt de fotre-li dos trets a la pantalla de l'ordinador...

• Entrenador
« Respondre #77 el: 27 de Abril de 2011, 00:34:38 am »
i una altra cosa que NINGÚ Salti al Camp per molt campions que siguem  nomes podriem saltar si pujem i tot i aixi millor que no xq les sancions son grans  una salutació

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #78 el: 27 de Abril de 2011, 08:30:32 am »
Cita de: MurcianoSBD en Avui a les 21:04:20
Cita de: sexeibirra en Avui a les 08:32:29
Afortunadament, alguns caps pensants de la directiva estan valorant una alternativa molt bona que si s'aprova, fara contenta a la massa social. A vore que se fa públia a dia d'hui.

pues ya me dirás cual es... Porque si es que la que el publico en general, la que muchos de ellos no vienen en todo el año, tengan opcion de comprar entradas anticipadas, y con descuento, para animarles a que vengan ahora que la cosa va bien pagando 12 euritos,( y aun hay quien se queja!!) y el socio de siempre, el que nieve o llueva está con el equipo, y que espera con ansias este partido, no tenga ningun tipo de descuento, ni anticpada ni nada.....

És evident que no és GENS just....Una anticipada pels socis a un preu més reduït era el que m'esperava....

Doncs es veritat, ja podrien posar entrades anticipades també per els socis a 7€
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat germix

• Aleví
  • Missatges: 32
« Respondre #79 el: 27 de Abril de 2011, 09:23:13 am »
em sap greu aixo que vaig de invair el camp pero es que l'auforia em pot pero festa a la grada a tope no ? :balla :visca