Ahir, pel que vaig escoltar a Ràdio Sabadell, sembla que a Alcoi estan pregant perquè l'Alzira guanyi avui al Badalona i així ells demà es trobaran un Sabadell, per dir-ho d'alguna manera, menys posat en el partit... Des d'aquí, vull deixar clar el meu absolut desacord amb la possibilitat d'un Sabadell a mig gas davant de l'Alcoyano, en cas de proclamar-nos avui mateix campions.
De fet, estic segur que no entra en el cap del nostre míster ni dels nostres jugadors sortir demà al camp a veure-les venir en cas de ser campions avui.
En tot cas, em semblaria una manca de respecte per una afició que s'està rascant -per enèssima vegada- la butxaca per anar-los a veure i que de ben segur pujarà a l'estadi amb la il.lusió de cel.lebrar amb ells una victòria i el campionat. Jo dic NO als "aspersors" i SI al futbol. Si l'Alcoyano no acaba disputant el play-off serà única i exclusivament pels seus demèrits, a mi no em preocupa el més mínim. És més, quan tingueu una estoneta penseu en els últims favors futbolístics que ens han fet a nosaltres... I no em val que em diguin el propi Alcoyano ara fa dos anys, perquè a ells també els anava bé.
Companys, a guanyar sigui quin sigui el resultat d'avui a Alzira!
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!