Jo crec molt sincerament, que en el pitjor de tots els casos, rematarem a casa contra el Santboià. Peró amb tot, ni el Badalona ho guanyarà tot ni nosaltres ho perdrem tot.
De fet, aquesta propera jornada crec que serem campions només amb un empat, just el resultat que com a màxim treurà el Badalona d'aquest complicat camp. I es que a Badalona saben que no juguen per quedar campions, més aviat per classificar-se entre els quatre primers.
I l'Alcoià que si darrerament ja l'hi costa, crec que vindrà nerviós sobretot a no perdre. Peró com per nassos estaran obligats a guanyar per no despenjar-se, ens deixaran espais.
PER TANT...
Estalviem pasta que en temps de crisis falta ens farà.
PRIMER
Per que ens espera un llarg viatge a Múrcia, Lugo, Miranda de Ebro; o Sevilla o Eibar (poc probable). En els casos de Múrcia, Eibar o Miranda de Ebro crec que hi haurà una autèntica 'marea arlequinada' en forma d'autocars i cotxes. En el cas de Lugo i Sevilla el club hauria de espavilar-se per fletar tres o quatre avions per a un desplaçament organitzat i assequible.
Per cert, que avui he trobat vols d'anada i tornada Barcelona-Lugo per al 29 de maig a 73€, i vols des de Reus a només 0,48€ més taxes.
SEGON
Per que en cas de quedar eliminats, hi haurien més desplaçaments cars (Las Palmas, Cádiz, San Roque o Melilla a la següent ronda) i un desplaçament final.
Així, jo a Denia no hi aniré i em reservaré per al 'gran evento'. Que de pas espero que sigui el 'evento final'.
I espero que sapiguem motivar la ciutat, la comarca i Catalunya sencereta.
SOM-HI!