Autor Tema: És viable el Sabadell a Segona A ?  (Llegit 11296 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
És viable el Sabadell a Segona A ?
« el: 25 de Abril de 2011, 23:26:07 pm »
Aquesta temporada podem assolir, després de tants anys, de nou Segona A.

Cas d'assolir-la, la qual cosa tots desitgem, em pregunto si seríem capaços de consolidar-nos a la categoria i fins i tot aspirar a fites superiors...o bé podria ser un pas transitori per la categoria de plata.

A favor:

Som un equip força sanejat econòmicament
Majors ingressos...

En contra:

Tenir el suficient potencial econòmic per fer un planter competitiu...

Vaja....com ho veieu ?

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:És viable el Sabadell a Segona A ?
« Respondre #1 el: 26 de Abril de 2011, 01:41:25 am »
Amb els nous ingressos (que serien molts) i la il·lusió que generaria a la comarca el nou Sabadell a 2ª, ni dubto que ens mantindriem sense problemes.
De tota manera, el sr Joan Soteras em va dir personalment fa uns mesos que ell va arribar amb l'equip a 3ª i que el seu objectiu és sortir amb l'equip a 1ª. I no seriem el primer equip que ho fa, millor ara que hi ha playoff d'ascens també a 2ªA  :whistle:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #2 el: 26 de Abril de 2011, 07:11:03 am »

Per primer cop en dècades, el Sabadell podria ser viable a 1a.

Només per una raó: seria l'únic club amb un deute inferior a 1M€ de tota la LFP... i de carrer.

La majoria de clubs són cadàvers financers! I nosaltres, pasem a tenir els números que tots desitgen.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 26 de Abril de 2011, 08:27:19 am »
Getafe era viable? Almeria ho era? Compos ho era? Rayo ho és? Tot depén dels gestors, ací és la clau. Nosaltres tenim una bona parcela economica i esportiva. Millorant la social serem un club envejat.

Només per una raó: seria l'únic club amb un deute inferior a 1M€ de tota la LFP... i de carrer.

La majoria de clubs són cadàvers financers! I nosaltres, pasem a tenir els números que tots desitgen.
Per un colp, estic d'acord amb tu.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #4 el: 26 de Abril de 2011, 10:46:19 am »
Getafe era viable? Almeria ho era? Compos ho era? Rayo ho és? Tot depén dels gestors, ací és la clau. Nosaltres tenim una bona parcela economica i esportiva. Millorant la social serem un club envejat.

Ja era hora! Tot i que crec que som afins moltes més vegades de les que creus.

Per cert, vas ser ahir a Castelló? Jo, al final, vaig anar a dinar al port.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 26 de Abril de 2011, 16:07:10 pm »
Por supuesto que seria viable, pero para empezar se tendria que mirar el centimo, tanto tengo tanto gasto, por otro lado con la base de esta plantilla se podria buscar a los jugadores que reforzarian el equipo, yo diria que gente joven con buen presente y miras de futuro en el futbol profesional, que se abstengan aquellas viejas glorias que desde siempre han pasado del Club por estar este en la 2ª"B".

Para empezar hay que buscar un gran sponsor que aporte un tanto % del presupuesto y que al final cumpla con lo pactado, sabemos que sera dificil conseguirlo pero hay puertas importantes que si se abren se puede lograr.

Luego viene el ingreso por los derechos de television, otro pellizco que hay que aprovechar, pienso que si se asciende el numero de socios se multiplicara mas las recaudacion de las entradas, hay que saber tambien vender el merchandising aqui es donde se tiene que conseguir una cantidad importante que hasta hoy en dia no existe y que ayudaria a cerrar el presupuesto.

Tener una buena relacion con otros Clubs, donde se pueden conseguir cesiones de jugadores donde se disminuya el gasto en fichajes.

Y lo mas importante la Ciudad y la comarca, comenzando por la Casa Grand, maximo accionista de la Entidad, pasando por los empresarios y terminando con los ciudadanos en plan seguidores, la NCA se tiene que llenar, no cometamos los errores del pasado, hay que trabajar para conseguir resultados optimos en todos estos apartados, pero repito, lo mas importante es saber lo que se tiene y no gastar nunca mas de esa cantidad, los objetivos iran llegando con el trabajo y el esfuerzo diario de todos los profesionales del Club y el apoyo incondicional del entorno parte muy importante de siempre de nuestro CE Sabadell FC.

:trebol    :scut    :trebol    :scut    :trebol
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

jordix

• Visitant
« Respondre #6 el: 26 de Abril de 2011, 18:39:24 pm »
com bé diu labtec si es sap manejar bé i no gastar més de lo que es té doncs crec que sera viable i comptant que la segona A la clau es comença a las primeras jornades bé, amb els jugadors compromesos i aficio crec que es podria conseguir a aspirar a algu més i tot!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #7 el: 26 de Abril de 2011, 18:41:44 pm »
Si pugem haurem de col·locar cadires a tot l'estadi, o bé és a primera això?

Si es així l'estadi com quedaria en quan ha capacitat aproximadament?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #8 el: 26 de Abril de 2011, 19:29:01 pm »
i tant que seria viable, però les coses es tenen que fer amb molt de cap

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #9 el: 26 de Abril de 2011, 21:44:44 pm »

La nostre afinitat és 0.
Estava per faena a Turquia.
Les ulleres de pasta que portaves a Castelló, no m'agrade com te queden a les fotos.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #10 el: 26 de Abril de 2011, 22:23:17 pm »
Jo no sé si és viable però encara q acabéssim la 1ª volta amb 20 punts vull passar una temporadeta com a mínim a 2ª Divisió. Penso que és bo per a la ciutat el fet de pujar de categoria i jugar contra equips de molt més renom q no pas els de 2ª B, entrades de 4-5 mil persones cada setmana com a mínim, sovint tindríem afició rival per l'estadi cosa q no veiem mai a 2ª B, arreglaríem una miqueta l'estadi, sortiríem al FIFA  ;D i en general passaríem a estar entre els 40 millors equips del futbol espanyol, seria molt important per a la nostre història. Q serà tot molt difícil? Ja ho sabem, però el q no podem és estar.nos pudrint-nos per 2ª B tota la vida, del contrari de ben segur q acabaríem desapareixent.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 26 de Abril de 2011, 23:09:20 pm »
Si no volem gastar més del que generem, som totalment viables. Només cal pujar, portar millor el merxandatge del club, controlar més les despeses absurdes i podrem algun dia ser un equip amb aspiracions a pujar.

Això si, a Segona s'han de depurar moltes coses que no es fan bé al club en l'àrea social, sobretot.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

jordix

• Visitant
« Respondre #12 el: 27 de Abril de 2011, 00:09:31 am »
si pujem hi hauran jornades economicas?? :icon_idea:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #13 el: 27 de Abril de 2011, 06:25:38 am »

Hi tant !!!!!  :icon_mrgreen: :yes: :yes:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #14 el: 27 de Abril de 2011, 08:31:39 am »
Si se seguixen fent mal coses com s'estan fent ara, en l'area social, en seguiran havent de jornades economiques, per que segura faltant ingressos.
I van a lo facil, sangrar al soci.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #15 el: 27 de Abril de 2011, 08:37:51 am »

La nostre afinitat és 0.
Les ulleres de pasta que portaves a Castelló, no m'agrade com te queden a les fotos.

Ulleres de pasta? em confons...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #16 el: 27 de Abril de 2011, 08:43:32 am »

La nostre afinitat és 0.

Ulleres de pasta? em confons...
Cert, eren quadrades ara que la torne a vore.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #17 el: 27 de Abril de 2011, 08:44:19 am »
Si se seguixen fent mal coses com s'estan fent ara, en l'area social, en seguiran havent de jornades economiques, per que segura faltant ingressos.

a 2aB o 3a, sangrant al soci aconsegueixes un alt percentatge sobre el pressupost

a 2aA no, el % és més baix, a no ser que les jornades econòmiques siguin a 100€ i tothom pagui

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #18 el: 27 de Abril de 2011, 09:08:15 am »

a 2aB o 3a, sangrant al soci aconsegueixes un alt percentatge sobre el pressupost

a 2aA no, el % és més baix, a no ser que les jornades econòmiques siguin a 100€ i tothom pagui

Jo crec que a 2aA posarien 3 jornades econòmiques, la lliga es molt llarga, i a casa hi haurien dos partits mes de lliga, es disputarien 21 partits a casa també hi entra com a mínim 1 partit de la copa del Rey...

Crec que de cara a la propera temporada tan estan a 2aB com a 2aA haurien de posar dos tipus de carnets:

-Amb la jornades econòmica incloses

-Sense la jornada econòmica.

Aquí deixo la meva proposta

A mi sincerament les jornades econòmiques em cansen molt!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #19 el: 27 de Abril de 2011, 16:41:46 pm »

Jo crec que a 2aA posarien 3 jornades econòmiques, la lliga es molt llarga, i a casa hi haurien dos partits mes de lliga, es disputarien 21 partits a casa també hi entra com a mínim 1 partit de la copa del Rey...

Crec que de cara a la propera temporada tan estan a 2aB com a 2aA haurien de posar dos tipus de carnets:

-Amb la jornades econòmica incloses

-Sense la jornada econòmica.

Aquí deixo la meva proposta

A mi sincerament les jornades econòmiques em cansen molt!!
es normal peró aveure si es necesiten es tenen que pagar i yasta pero encar aque estem en crisis i deixar molts calers fa malt pero bueno es el que hi ha
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll