Autor Tema: És viable el Sabadell a Segona A ?  (Llegit 11297 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
  • Gènere: Masculí
Re:És viable el Sabadell a Segona A ?
« Respondre #20 el: 27 de Abril de 2011, 18:10:03 pm »
Trobo molt divertit que estigueu parlant de les jornades ecònomiques de l'any que ve a 2a, veig que ho doneu fet això i arribem a debatir temes quotidians del dia a dia.( M'encanta! i no ho dic ironicament, el pensament d'estar a 2A, mmm que bé). Una cosa, amb quina equipació fareu el primer partit al Fifa, amb la 1a o amb la 2a? ( haha és broma, m'encanta la idea de pensar que en el meu estimat Fifa hi apareixerà el meu estimat Sabadell).
VISCA EL SABADELL

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #21 el: 27 de Abril de 2011, 20:07:42 pm »
Getafe era viable? Almeria ho era? Compos ho era? Rayo ho és? Tot depén dels gestors, ací és la clau. Nosaltres tenim una bona parcela economica i esportiva. Millorant la social serem un club envejat.

Només per una raó: seria l'únic club amb un deute inferior a 1M€ de tota la LFP... i de carrer.

La majoria de clubs són cadàvers financers! I nosaltres, pasem a tenir els números que tots desitgen.
Per un colp, estic d'acord amb tu.

Ja era hora! Tot i que crec que som afins moltes més vegades de les que creus.

Per cert, vas ser ahir a Castelló? Jo, al final, vaig anar a dinar al port.
La nostre afinitat és 0.
Estava per faena a Turquia.
Les ulleres de pasta que portaves a Castelló, no m'agrade com te queden a les fotos.

Ulleres de pasta? em confons...
Cert, eren quadrades ara que la torne a vore.

Home quadrades quadrades...   metàl·liques si!

L'afinitat '0' no existeix, és molt improbable. M'ho va dir un amic que ha estudiat a la uni coses d'aquestes profundes que no conec gaire.

Per cert, tant em coneixes que dius que l'afinitat nostre és tant baixa?

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #22 el: 28 de Abril de 2011, 11:09:29 am »

Afirmatiu.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #23 el: 28 de Abril de 2011, 15:40:01 pm »

Afirmatiu.

donc ja m'ho explicaràs en públic o privat!
la veritat es que jo, encara, no se qui ets.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 02 de Maig de 2011, 16:55:15 pm »
En aquest enllaç, trobareu les declaracions de Joan Soteras parlant també de la viabilitat del club a Segona A:

http://www.comradio.com/flash/reproductor/reproductor.asp?kin_audio=86572

A partir del minut 32 i 15 segons.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #25 el: 02 de Maig de 2011, 18:58:33 pm »
Mol agradescut a 1000km.
Arturo
                                                                  Asturies

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #26 el: 02 de Maig de 2011, 23:51:37 pm »
Jo no ho veig molt clar, però segur que amb les que ens fot la federacion, l'any que ve o l'altre passen de 22 a 20 equips a 2ªA.
Segur que com dieu amb una mica de seny i bones idees podriem aconseguir-ho. Tan de bo tinguem aquests problemes l'any que bé.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #27 el: 03 de Maig de 2011, 09:24:20 am »
Jo no ho veig molt clar, però segur que amb les que ens fot la federacion, l'any que ve o l'altre passen de 22 a 20 equips a 2ªA.
Segur que com dieu amb una mica de seny i bones idees podriem aconseguir-ho. Tan de bo tinguem aquests problemes l'any que bé.

Abans de que aixó passi, veuria més factible passar de 22 a 36 equips a 2a divisió A. Peró en dos grups, i eliminant la 2a divisió B, que aglutina molts cadàvers financers sense ànima ni respiració.

Poden 60 dels 80 equips de 2aB sobreviure amb afluències inferiors a 1000 espectadors i menys de 800 socis? NO, a partir d'ara no podran. La solució de la 2aB és desaparéixer o, simplement, que els seus equips tinguin pressupostos inferiors als 500.000€ i els seus jugadors cobrin molt menys, compaginant el futbol amb la seva feina habitual.

Per tant, es trien els equips que poden afrontar la 2aA, els altres es deixen caure a tercera i els equips que poden de tercera, ja pujaran a 2a quan els toqui.

Hi han altres solucions. Ara bé, la Federació perdrà calers en fitxes federatives, etc...   o no! Per que calers que no es poden cobrar tampoc es perden.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #28 el: 03 de Maig de 2011, 10:50:50 am »
Si és viable a la divisió menys viable del futbol espanyol, també ho seria a Segona A.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #29 el: 03 de Maig de 2011, 11:22:10 am »
Si és viable a la divisió menys viable del futbol espanyol, també ho seria a Segona A.

Si podem ser viables, però s'ha de gestionar millor per tenir més beneficis per reinvertir i fer neteja de xupopters a la directiva. Gent com Miquel Arroyos, Josep Mª Ribas, Carles Grané, Carles Soy i la famosa Gina, conjuntament amb alguns directius de la Penya Sabadell i la Penya la Ceba fan que dixem de guanyar uns calés que ens ajudarien a tenir una economia molt millor.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #30 el: 03 de Maig de 2011, 14:16:24 pm »
Totalment d'acord sexeibirra...al que em refereixo es que si tot i aixo que tu comentes, som dels equips mes respectats de Segona B en quan al tema economic tot i els pocs recursos que hi han en aquesta categoria, a Segona A fent ben les coses el Club es viable.

Un altre tema es que pogues ser encara més potent economicament parlant...
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #31 el: 03 de Maig de 2011, 18:29:04 pm »

Si podem ser viables, però s'ha de gestionar millor per tenir més beneficis per reinvertir i fer neteja de xupopters a la directiva. Gent com Miquel Arroyos, Josep Mª Ribas, Carles Grané, Carles Soy i la famosa Gina, conjuntament amb alguns directius de la Penya Sabadell i la Penya la Ceba fan que dixem de guanyar uns calés que ens ajudarien a tenir una economia molt millor.

Ja era hora!

Per fi algú que diu les coses clares, amb noms i cognoms.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 03 de Maig de 2011, 18:32:18 pm »

Ja era hora!

Ara no seria el moment, de treure l'escopeta, però a final de temporada, amb tot decidit, seria bó parlar-ho.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #33 el: 03 de Maig de 2011, 21:38:53 pm »

Ja era hora!

Ara no seria el moment, de treure l'escopeta, però a final de temporada, amb tot decidit, seria bó parlar-ho.

L'ara no toca, no procedeix ací. Este mateix diumenge, estos elements mos han fet perdre calés de taquillatge. I segur que no és el primer ni últim colp. I ho saps a l'igual que jo ho sé, o millor.  :llegir
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #34 el: 03 de Maig de 2011, 21:44:03 pm »

Ja era hora!

L'ara no toca, no procedeix ací. Este mateix diumenge, estos elements mos han fet perdre calés de taquillatge. I segur que no és el primer ni últim colp. I ho saps a l'igual que jo ho sé, o millor.  :llegir

No m'agrada el mal rotllo...i molt menys en aquests moments....

Endavant Sabadell...de camí a la SEGONA A  :bandera :bandera :bandera

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #35 el: 03 de Maig de 2011, 21:49:46 pm »

Ja era hora!

A mi tampoc m'agrade el mal rotllo, però no soporto les injustícies ni els aprofitats. Mai m'he callat davant lo que no funciona bé i menys si hi han culpables.

Ja t'ho dic, a mi l''ara no toca' no m'agrade. Les coses son com son, quan son i on son.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #36 el: 03 de Maig de 2011, 22:50:33 pm »

Ja era hora!

A mi tampoc m'agrade el mal rotllo, però no soporto les injustícies ni els aprofitats. Mai m'he callat davant lo que no funciona bé i menys si hi han culpables.
Ja t'ho dic, a mi l''ara no toca' no m'agrade. Les coses son com son, quan son i on son.

Aquest és el teu punt de vista....molt lícit....nomès faltaria....però repeteixo el teu punt de vista. Suposo que acceptes que tothom no ho vegi del mateix color...del teu color....

I no vull estrar en polèmiques absurdes en les circuntàncies actuals....

ENDAVANT SABADELL...AVIAT ET VOLEM VEURE A SEGONA A  :bandera :bandera

Desconnectat Jose R. García

• Infantil
  • Missatges: 244
« Respondre #37 el: 03 de Maig de 2011, 23:08:58 pm »
hola
Creo que el equipo puede ser totalmente viable en 2ºA, pero no por el aumento de ingresos se debe dejar de gestionar a este equipo dentro de sus limitaciones. A nivel deportivo, tenemos que construir más pronto que tarde un equipo basado en la cantera, e incluso vendedor, y con los recursos que se tengan fichar lo que no se tenga en casa. No comparto la idea que el grueso del equipo sean cesiones, ya que ha la larga, los equipos no pueden tener continuidad y en 2ª o 1ª los equipos tienen que tener una base de unas cuantas temporadas. Creo que las cesiones pueden ser positivas cuando mejoren cualitativamente lo que no tengamos en casa o que no nos podamos permitir fichar, pero basar un equipo en ellas es tener pan para hoy y hambre para mañana. Hemos tardado muchos años en llegar a este punto de ser campeones, lo cual me alegra muchisimo, pero ¿No hubiera sido más rapido potenciando más la cantera?. Creo que hay si que esta la viabilidad del Sabadell a corto plazo.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #38 el: 04 de Maig de 2011, 00:02:31 am »
jo sincerament  deixaria aquestes coses absurdes xq gracies en part de molts del components de la directiva  estem ara 1  a falta de 2 jornades i jugarem playoff de 2 divisio  jo només estic a favor que gracies a molta gent entre els mencionats aquest anys estem en  aquesta posició que fa 21 anys que ni hem olorat  . una salutació  :grin2:
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #39 el: 04 de Maig de 2011, 00:16:42 am »
hola
Creo que el equipo puede ser totalmente viable en 2ºA, pero no por el aumento de ingresos se debe dejar de gestionar a este equipo dentro de sus limitaciones. A nivel deportivo, tenemos que construir más pronto que tarde un equipo basado en la cantera, e incluso vendedor, y con los recursos que se tengan fichar lo que no se tenga en casa. No comparto la idea que el grueso del equipo sean cesiones, ya que ha la larga, los equipos no pueden tener continuidad y en 2ª o 1ª los equipos tienen que tener una base de unas cuantas temporadas. Creo que las cesiones pueden ser positivas cuando mejoren cualitativamente lo que no tengamos en casa o que no nos podamos permitir fichar, pero basar un equipo en ellas es tener pan para hoy y hambre para mañana. Hemos tardado muchos años en llegar a este punto de ser campeones, lo cual me alegra muchisimo, pero ¿No hubiera sido más rapido potenciando más la cantera?. Creo que hay si que esta la viabilidad del Sabadell a corto plazo.

Cantera sí, vendedor no. Está claro que no se puede decir que no a un club grande si te viene a fichar a un jugador de la cantera, pero hay que tener una estructura suficiente para que el jugador se sienta valorado y por lo menos se le pueda retener una o dos temporadas antes de venderlo. Los jugadores de la cantera revierten beneficios en muchos aspectos, no sólo en el deportivo y el económico, sino sobretodo en el aspecto anímico y social. Ya lo he dicho alguna vez, no era lo mismo Carralero que Pradas y no es lo mismo Manga que Fito. No hay que caer en los errores del pasado, las cesiones, si son de jugadores comprometidos, con proyección y ganas, pueden ser buenas, pero tener un club desarraigado es tenerlo muerto. Parece que no pero tener un jugador en el primer equipo que en la ciudad se sepa que ha salido por ejemplo del Sabadell Nord o del Can Rull se nota y mucho. Yo conozco a gente que ha jugado en categorías buenas, en canteras buenas (Grama, Hospi, Nàstic...) que ha pasado de ir al Sabadell por las pocas expectativas, el enchufismo, la dejadez... y gente que incluso está jugando ahora en equipos de barriada por estar con los amigos a pesar de ser tentados constantemente por equipos fuertes, y si no mirad por ejemplo la delantera del Llano. Eloy Gila es otro de estos casos, además de que creo que jugó de pequeño en el San Julián, antes de fichar por el Nàstic trabajaba en una gestoría del barrio y lo conocía un montón de gente que ahora ve como lucha en la Segunda A.  :beer2