Jo visc ara a Castellar i la veritat, tenim 21 regidors i em sembla una barbaritat tants regidors per una vila de 20.000 habitants. Molts a xuclar hi veig.
Tenim un alcalde sociolisto, en majoria simple i va força bé, per que a pesar de que ha endollat algun amic per el poble, tampoc s'aprofiten massa del seu govern. A aquest no el votaré. No vull que tingui una majoria absoluta per endollar més amiguets.
A Convergència, mentre vagin amb els seus companys de viatge Unió, tampoc crec que els voti.
Esquerra, estic força content amb la seva feina al poble, recullen totes les queixes de tots els veïns i les traslladen a plé de l'ajuntament, a més, el seu número 2, Oriol Papell (net de Lluís Papell, que va fer la lletra de l'himne del CE Sabadell), se li veu força interès per fer aquestes coses, i això va ser abans de que ell sabés que jo era també del CE Sabadell.
Desprès està un partit local, l'Altraveu. Aquests rebran el meu vot. També els he enviat un parell de queixes i també les han traslladat al plé de l'ajuntament. Son del poble i no els interessa pujar a la política nacional com a alguns dels tres partits anteriors que he valorat.