Només un comentari, ens queixem de q la directiva no monta mai res especial o que manquen idees però és q avui ens han preparat una jornada "diferent" a les habituals amb música abans del partit (himne del Sabadell versió pop/rock inclós) + focs d'artifici en acabar el partit i el resultat a sigut 40-50 arlequinats a la festa d'abans del partit i llavors uns 500-600 q ens em quedat a mirar els focs d'artifici finals....vaja bastant decepcionant tot plegat, amb aquesta actitud no m'extranya q no s'ens foti mai cas... per un dia q montem algo especial, en fi.....
També mencionar q per a ser una jornada festiva amb invitacions regalades a tots els socis + entrades a 5 € m'ha sorprés bastant el veure a poc més de 4000 persones al camp., realment en un dia com avui tot i no jugar-nos res esperava veure a 6-7 mil arlequinats creant ambient a l'estadi i al final m'he trobat amb un camp amb 4500 espectadors i els quals només han animat quan l'equip a marcat l'1-0 ja aprop del final, em sembla q els q estem adormits o no sóm concients del q ens juguem a partit de la propera setmana sóm nosaltres mateixos.