Autor Tema: Jornada 38: Sabadell - Santboià  (Llegit 21907 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re:Jornada 38: Sabadell - Santboià
« Respondre #100 el: 14 de Maig de 2011, 18:12:25 pm »
jo fa temps que em vaig posar el meu nom i el meu número recordo que m'ho van fer en el corte ingles ara no se si encara ho fan.
yo fui ayer a Sports Serrat

Según Radio Sabadell

Ivan

Chapi   Toni      Pages  Bermudo

Juanjo

Puigdollers         Manga

Marc                                Eneko

Joaquín

cuanto te cuesta poner nombre y numero y cuanto tardan en ponertelo?  :beer2 :beer2
nombre y número oficiales del club de color rojo 10 €, yo fui el viernes y me dijo que tardaría una semana o.o, si se la llevas esta tarde puede que te la tenga para el viernes igual que yo  :beer2 :beer2

gracias  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #101 el: 14 de Maig de 2011, 18:57:03 pm »
Per a tots els que el partit de demà no us acabi de motivar, recordo que vé en Monteis, àlies Monty, a veure si ens pot marcar i dedicar algun golet als seguidors arlequinats (sobretot a un tal PANSO i als HH.VV.).

Avui s'ha publicat una entrevista sobre ell a la web www.arlekinats.com : http://arlekinatspuntcom.blogspot.com/2011/05/confeso-que-algun-cop-mhe-passat.html
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #102 el: 14 de Maig de 2011, 19:02:22 pm »
Per a tots els que el partit de demà no us acabi de motivar, recordo que vé en Monteis, àlies Monty, a veure si ens pot marcar i dedicar algun golet als seguidors arlequinats (sobretot a un tal PANSO i als HH.VV.).

Avui s'ha publicat una entrevista sobre ell a la web www.arlekinats.com : http://arlekinatspuntcom.blogspot.com/2011/05/confeso-que-algun-cop-mhe-passat.html

Doncs com es passi li podem cantar "ES DE TERCERA MONTY ES DE TERCERA ES DE TERCERA MONTY ES DE TERCERA"

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #103 el: 14 de Maig de 2011, 19:04:02 pm »

Espero que demà no es pugui passar celebrant res i dedicar-li la xiulada d'acomiadament que es mereix :laugh2: :laugh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #104 el: 14 de Maig de 2011, 19:20:04 pm »
li podriem dedicar algun càntic en especial com a 3 oe o alguna cosa així o l'any que ve terrassa Santboià.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #105 el: 14 de Maig de 2011, 19:21:48 pm »
li podriem dedicar algun càntic en especial com a 3 oe o alguna cosa així o l'any que ve terrassa Santboià.

Con el que tenemos un problema es con el jugador, no con el club en el que juega. A mi el Santboià no me ha hecho nada y me cae muy bien. No creo que el club se merezca dichos cánticos por que Monty esté jugando en el.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #106 el: 14 de Maig de 2011, 19:40:11 pm »

Monty Burns?

quien es ese tal Monty?

• Entrenador
« Respondre #107 el: 14 de Maig de 2011, 20:21:27 pm »
no és burns aquest es pitjor i apart es un chulo piscines . si marca un gol ell  i nosaltres acabem guanyant ya el veuras .:D
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #108 el: 14 de Maig de 2011, 20:44:04 pm »
Jo no aniré al comiat de la temporada regular del Sabadell. M'estimo més, o millor dit, considero una obligació anar demà a la manifestació de Barcelona, que coincidiex d'horari (18h). Demà toca reivindicar-nos a tots, la setmana vinent al CES.

Salutacions,

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #109 el: 14 de Maig de 2011, 20:56:05 pm »
Jo no aniré al comiat de la temporada regular del Sabadell. M'estimo més, o millor dit, considero una obligació anar demà a la manifestació de Barcelona, que coincidiex d'horari (18h). Demà toca reivindicar-nos a tots, la setmana vinent al CES.

Salutacions,
pues yo con todos los respetos no dejare de ir a ver un partido del Sabadell aunque no se juege nada por ir a una manifestacion, pero entiendo logicamente tu postura  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #110 el: 14 de Maig de 2011, 22:11:01 pm »

Salutacions,

Jo segurament també hi vagi, encara no ho se. Anims!!

• Entrenador
« Respondre #111 el: 14 de Maig de 2011, 22:52:14 pm »
jo no em perdere la festa i la gresca per una manifestació encara que sigui molt inportante cal gaudir d'aquest any del sabadell.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #112 el: 15 de Maig de 2011, 12:40:32 pm »
Llista de convocats partit CE Sabadell - FC Santboià

14/05/2011
1. De Navas, 2. Chapi, 3. Bermudo, 4. Pep Pagès, 5. Agustín, 6. Robles, 8. Puigdollers, 9. Joaquin, 10. Juvenal, 11. Eneko, 12. Juanjo, 15. Hiroshi, 17. Toni Lao, 18. Manga, 19. Mikel Azparren, 20. Isaac Cuenca, 21. Fito, 22. Marc Fdez i 23. Iván.

www.cesabadell.cat
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #113 el: 15 de Maig de 2011, 12:46:07 pm »
Iván dorsal 23  :clap

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #114 el: 15 de Maig de 2011, 19:50:20 pm »
Descans 0 a 0 a la NCA.

Connectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #115 el: 15 de Maig de 2011, 20:34:36 pm »
Goooooooooooooooooo ooooooooooooooooooo ooooooooooool de Hiroshi minuto 30 de la segunda parte

CE SABADELL FC  1  -  0  FC SANTBOIA
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 760
« Respondre #116 el: 15 de Maig de 2011, 20:34:43 pm »
HIROSHI!!
Gol!

Connectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1305
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #117 el: 15 de Maig de 2011, 20:39:01 pm »
Gra hiroshi aunque el loco sea yo. :mml:
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Connectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #118 el: 15 de Maig de 2011, 20:51:28 pm »
FINAL

CE SABADELL FC  1  -  0  FC SANTBOIA        :dance    :visca    :balla    :xin-xin

C A M P I ON S     GRUP   3º
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #119 el: 15 de Maig de 2011, 21:50:05 pm »
Emotivo, muy emotivo.... A partir del gol.

Se me han puesto los pelos de punta cuando he visto hacer despues de mucho tiempo la ola.  Los fuegos artificales muy bonitos, la gente salía muy contenta del estadio  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord