Autor Tema: Jornada 38: Sabadell - Santboià  (Llegit 21906 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re:Jornada 38: Sabadell - Santboià
« Respondre #120 el: 15 de Maig de 2011, 21:54:19 pm »
lo he pasado genial esta tarde sobretodo a raiz del gol de hay hasta el final a estado genial luego haciendo la ola y cantando, y los fuegos artificiales muy guapos lastima que no se hayan lanzado siendo mas tarde que se hubieran vissto mejor, bueno a esperar al sorteo de mañana, queda lo mas importante y lo mas dificil ya hay ganas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #121 el: 15 de Maig de 2011, 21:54:52 pm »
Gran fiesta en la NCA ( como bien dicen, a partir del gol de Hiroshi) y victoria importante para no ir al play off con tres partidos consecutivos sin ganar.

La semana que viene a por Eibar, Murcia o Lugo!!!!  :bandera :scut :bandera :scut

Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #122 el: 15 de Maig de 2011, 22:09:10 pm »
Que empiece el playoff!   Ufff que de nervios, tensión y emoción nos espera en el siguiente partido. UUUUUUUUUUFFFFFFfFF F
@javi_gt86

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #123 el: 15 de Maig de 2011, 22:46:10 pm »
Felicitats a TOT l'equip pel partit davant el Santboià i pels 69 punts sumats a final de lliga!!

Ara a pel play-off  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #124 el: 15 de Maig de 2011, 22:47:39 pm »
¿Cuánta gente ha ido?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #125 el: 15 de Maig de 2011, 22:52:31 pm »
¿Cuánta gente ha ido?

4.500 segun web oficial y yo diria que esta vez si han acertado mas o menos, habria eso unos 4.500/4.800 :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #126 el: 15 de Maig de 2011, 23:21:34 pm »
Gran partido aunque en los primeros 5 minutos he escuchado decir: que equipo va último el Sabadell o el otro?
Pero da igual, mañana sorteo  :icecream: :icecream: :icecream: :laugh2:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #127 el: 15 de Maig de 2011, 23:47:45 pm »
Només un comentari, ens queixem de q la directiva no monta mai res especial o que manquen idees però és q avui ens han preparat una jornada "diferent" a les habituals amb música abans del partit (himne del Sabadell versió pop/rock inclós) + focs d'artifici en acabar el partit i el resultat a sigut 40-50 arlequinats a la festa d'abans del partit i llavors uns 500-600 q ens em quedat a mirar els focs d'artifici finals....vaja bastant decepcionant tot plegat, amb aquesta actitud no m'extranya q no s'ens foti mai cas... per un dia q montem algo especial, en fi.....

També mencionar q per a ser una jornada festiva amb invitacions regalades a tots els socis + entrades a 5 € m'ha sorprés bastant el veure a poc més de 4000 persones al camp., realment en un dia com avui tot i no jugar-nos res esperava veure a 6-7 mil arlequinats creant ambient a l'estadi i al final m'he trobat amb un camp amb 4500 espectadors i els quals només han animat quan l'equip a marcat l'1-0 ja aprop del final, em sembla q els q estem adormits o no sóm concients del q ens juguem a partit de la propera setmana sóm nosaltres mateixos.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #128 el: 16 de Maig de 2011, 00:22:34 am »
Només un comentari, ens queixem de q la directiva no monta mai res especial o que manquen idees però és q avui ens han preparat una jornada "diferent" a les habituals amb música abans del partit (himne del Sabadell versió pop/rock inclós) + focs d'artifici en acabar el partit i el resultat a sigut 40-50 arlequinats a la festa d'abans del partit i llavors uns 500-600 q ens em quedat a mirar els focs d'artifici finals....vaja bastant decepcionant tot plegat, amb aquesta actitud no m'extranya q no s'ens foti mai cas... per un dia q montem algo especial, en fi.....

També mencionar q per a ser una jornada festiva amb invitacions regalades a tots els socis + entrades a 5 € m'ha sorprés bastant el veure a poc més de 4000 persones al camp., realment en un dia com avui tot i no jugar-nos res esperava veure a 6-7 mil arlequinats creant ambient a l'estadi i al final m'he trobat amb un camp amb 4500 espectadors i els quals només han animat quan l'equip a marcat l'1-0 ja aprop del final, em sembla q els q estem adormits o no sóm concients del q ens juguem a partit de la propera setmana sóm nosaltres mateixos.

Al final del partido cuando los fuegos artificiales no se a ido casi nadie, no creo ni que se hayan ido mil personas, porque las gradas seguian estando igual que cuando en el partido osea que despues del partidos no creo que fueran 500-600 sinó unos 3000.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #129 el: 16 de Maig de 2011, 00:34:28 am »

Al final del partido cuando los fuegos artificiales no se a ido casi nadie, no creo ni que se hayan ido mil personas, porque las gradas seguian estando igual que cuando en el partido osea que despues del partidos no creo que fueran 500-600 sinó unos 3000.

Penso el mateix...al final del partit s'han quedat més de 3000 espectadors a gaudir en arlequinat  :bandera

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #130 el: 16 de Maig de 2011, 11:03:42 am »
Lo millor del partit és aconseguir la victòria, acabar amb 69 punts, que fa patxoca, i haver fet debutar a Ivan 'sin novedad en el frente'.
Tot lo demés, era un dia per fer proves, per prendre el sol i per passar la tarda entre arlequinats. Ara toca lo important.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #131 el: 16 de Maig de 2011, 11:36:51 am »
Jo crec que el que passa aquest any es que tots plegats som molt mes prudents que altres vegades. Encara que es cert que jo tin la sensacio de que a la NCA no s'anima com abans, s'anima molt mes en els desplaçaments. Pero ens hem fotut tantes osties qeu em sembla que hi ha un clima de "calma" entre l'afició i jugadors, i això es bó, recorem que encara no hem fet RES i que ser liders per molt trist que sembli tampoc significa res.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #132 el: 16 de Maig de 2011, 14:15:50 pm »
los verdaderos campeones somos las 2000 personas que desde la jornada 1 hemos ido cada domingo al estadio  :happy2:

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #133 el: 16 de Maig de 2011, 15:48:08 pm »
correcte nosaltres som els veritables campions, encara que difcil nosaltres la afició fidel sempre estem amb el sabadell.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll