Autor Tema: Ningu parla de la intervencio dels directius a RS?  (Llegit 3668 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
Re: Ningu parla de la intervencio dels directius a RS?
« Respondre #20 el: 16 de Novembre de 2005, 17:25:55 pm »
Aquest sr. Arnella és un tertulià habitual a l'anotador vespre. És representant i, quan van portar el Montes, ja es va queixar de que a ell no li havien demanat consells, ni a la pretemporada ni al destituir el Mora. :icon_exclaim: :icon_exclaim: Tb es queixava d q varis jugadors i el mateix entrenador són del mateix representant, com si volgués dir q hi ha tractes a favor.... crec q gent com ell, q diu q és arlequinat , i no ho dubto, no ajuda l'equip. Escolteu- lo i veureu com no m'equivoco.  :ko

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 16 de Novembre de 2005, 17:34:40 pm »
aqui tothom va a la seva, tot per la pasta.

Qualsevol paio que el club li faci guanyar-se be la vida dirà que es arlequinat. Es el quefer dels representants de jugadors.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #22 el: 16 de Novembre de 2005, 19:06:03 pm »
L'Arnella el que vol es que es fitxin representats seus i com no es fa això doncs es keixa. Jo no sé si proposa jugadors dakests que te a brasil o q, pero si no li fan gaire cas deu ser per alguna cosa eh? No es oro todo lo q reluce diuen...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #23 el: 17 de Novembre de 2005, 23:09:48 pm »
Diumenge durant la retransmisió del partit van dir que un aficionat va posar en boca coses "confidencials" que li havien dit els directius... sabeu a que em refereixo no? doncs be, van dir el nom del aficionat? ja que van dir que com ell no volia defensar-se dirien el seu nom...

Cudi que van dir exactament?

No vaig estar massa al cas, pero al descans l'Ivan Martin va dir que ub aficionat que es va desplaçar a Alacant (sino vaig entendre malament) havia dit que l'equip no val res, que si sabia coses que han dit directius, etc i li van oferir dir-ho en directe per RS i és va negar. Els de RS van dir que si dilluns no s'aclaria res d'aixo, dirien el nom d'aquest aficionat

Això és molt greu jo crec que els directius o els de la radio haurien de dir alguna cosa mes

wimpi

• Visitant
« Respondre #24 el: 17 de Novembre de 2005, 23:27:35 pm »
Personalment considero ke aixo es una opinio mes dun aficionat. = ke jo puc pensar ke tenim un super ekip. o pensar ke tenim una m**** d'ekip.....  no li dono major importancia

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #25 el: 18 de Novembre de 2005, 07:12:22 am »
Perdona wimpi no es una opinio d'un aficionat és un comentari confidencial que li va fer un directiu xerrameques

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #26 el: 18 de Novembre de 2005, 09:08:01 am »
A mi el que em sembla és un problema que creia teniem oblidat, que és l´existència de diferentes seccions o faccions dins la gent que pot decidir sobre el futur del club o opcions de poder-ho fer en algún moment de futur.

Resumint que quan un d´equips grups ocupa el poder, qualsevol relacionat amb l´altre o altres grups ja és e dolent de la pel.lícula.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #27 el: 18 de Novembre de 2005, 11:44:55 am »
I jo penso: tan greu és que la gent opini :icon_question: ???

Precisament estem dins un fòrum d'opinió i gràcies a l'estat de dret que tenim (democràcia), hom pot exposar allò que cregui oportú. Jo també hi afegiria que ha de ser amb respecte. Per tant, per a mi és tan vàlida l'opinió de'n Joan Arnella, com la de qualsevol directiu del club o la de qualsevol aficionat. Una altra cosa serà que s'hi estigui d'acord o no... i evidentment sabem que és impossible estar tots d'acord al 100%.

:bandera :ok
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

wimpi

• Visitant
« Respondre #28 el: 18 de Novembre de 2005, 15:32:51 pm »
Perdona wimpi no es una opinio d'un aficionat és un comentari confidencial que li va fer un directiu xerrameques

Eske els directius no poden dir (=ke nosaltres) ke dolens ke son....o el ke hagin dit? o eske un directiu no pot opinar en la seva vida privada?

una cosa es el discurs insitucional ke hagi de dir cuan representa al sabadell i l'altre es la seva opinio privada.... o eske ara resulta ke estan les 24H del dia representan al sabadell?