Autor Tema: opinio y diferencia entre un equip competitiu o no  (Llegit 3350 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
opinio y diferencia entre un equip competitiu o no
« el: 11 de Novembre de 2005, 14:09:20 pm »
 :scut hola a tots, primer de tot perdoneu les faltes ortografiques ya que escric com una moto pero espero que m'enteneu, primer lloc plantejare unes cuestions i despres posibles idees per corretgirles:

-FUTBOL BASE D'UNA ENTITAT.
penso que per tornnar a ser grans hauriem de tenir un futbol base implecable,ya se que parlar es pot parlar pero collons una plaça de 2 segona territorial no val mes de 2 o 3 kilos o  se de bona tinta, i en dos anys treballant be podem tenir  l'equip a regional preferent, i aixi aglutinar els juvenils nostres i alguns d'altres clubs de la ciutat i fer un filial collunut , que ens puji a catalana o tercera, d'aquesta manera amics directius i forerus, cada any podriem treure encara que sigui un sol o dos jugadors pel primer equip, no cal ser el barça per que pasi aixo molts de segona b ho tenen aixi i els fa ser potent, ex:(grama,terrassa,alicante,etç,etç)aixi no caldria fer tantes inversion en futbolistes de fora es  una inverssio desde ya!el barça te a uns cuants titulars  de la cantera i alguns estan desde juvenils ens ho fem mirar?crec que si, i amb els meus respectes el sabadell nord no es el ce sabadell b.

- TEMA CIMENT A LES GRADERIES DE LA CREU ALTA.
yo crec que una cosa  que seria positiva seria donar per les escoles de egb de la ciutat talonaris de entrades per a nens (que poses al paper infantil)i que no es pugues vendre, i en lloc de tenir tant ciment tindrien ,si fa no fa ,donant 2000 entrades per partit a les escoles si vinguessin,500 o mil nens guanyariem molt, perque a part que segurament al ser nens vindriem amb algun aldult i comprarien entrada, aixo ens reporta diners,tirant a minims serien un cuants euros,i ademes els mes important, estem criant futurs socis, i ens assegurem el futur!!!,nomes amb els nens despres si ho vulguessim fer a gran escala ho fariem per mollet cerdanyola i molts puestos aixi tindriem arlequinats per tot el valles, no es un sommi es una realitat , sr gil donim un carrec d'aquests a la directiva no tinc pasta pero si idees .

gracies i perdoneu les faltes visca el sabadell visca catalunya
_
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: opinio y diferencia entre un equip competitiu o no
« Respondre #1 el: 11 de Novembre de 2005, 14:41:06 pm »
Mark

Això de les escoles jo porto molt temps dient-ho  es una forma de que els nanos s'aficionin al sabadell i que el seu primer equip sigui el Sabadell que no sigui ni el barça mi el madrid

Andreu pren nota si us plau

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 11 de Novembre de 2005, 14:49:16 pm »
La realitat en el tema de les escoles es que si ve el nen ha de venir el pare, i molts dels pares no volen pagar deu euros per veure el Sabadell, i això ho se de bona tinta...  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

wimpi

• Visitant
« Respondre #3 el: 11 de Novembre de 2005, 14:59:51 pm »
Com ja he dit en altres cops, aixo s'ha fet moltes vegades durant els ultims anys i amb totes les juntes directives, i MAI (o molt poques vegades) ha funcionat.
Els nens son petits, i per tant no van sols, i els pares, si no son del sbd, pasaran d'anar pq sesta milllor al sofa veien el digital+.

exemple:

Ets un pare de familia ke no tagrada massa el futbol, pero per poder parlar a la feina els dilluns mes o menys ets del barça i segueixes la lliga... i un bon dia, el teu nen et porta un paper on diu ke entra gratis a veure un partit de 2ªB de lekip de la localitat on vius, pero ke tu haura de pagar 10€....  tu niries? niries a veure un esport ke no tatrau massa i ke asobre es un ekip de dos caegories mes aball i ke ni et va ni et ve?

jo no.

Crec ke s'han de buscar altres metodes mes eficaços i nous.

El ke s'hauria de fer es veure:

1- Quins estadis de 2ªB son els ke tenen mes afluencia de public en relacio a la poblacio de la localitat/comarca.

2- valorar si les caracteristikes grograficosocials son similars o no.

3- si es aplicable a sabadell, imitar la seva politica de publicitat o el ke facin.....

Veieu com no es tan dificil :D:D:D

Fen una comparacio mol simple i mol poc rigurosa (ja que s'han de tenir en compte molts més factors) tots els equips de les rodalies de Madrid de 2ªB i que son de ciutats amb una poblacio similar a Sabadell tenen una afluencia de public cada diumenge no superior a 1.000 persones, significativament inferior a la que registrem aqui. Ho dic pq hi ha el paralelisme de ciutat gran, amb ekip a 2ªB i molt aprop de la capital ke te mes d'un equip a l'elit del futbol.

Si ens quedem a casa nostra, cuanta gent va cada diumenge a: Badalona, Hospitalet i a gramenet? Deixan de banda al terrassa, ke tot i haver baixat a 2ªB aquest any te unes entrades similars a les nostres, podem veure ke nosaltres som practicament el club ke te mes afluencia de public de l'area metropolitana de BCN a 2ªB, i segons veig, tb som superiors a la de Madrid.

Sembla ser ke les ciutats de la primera anella de l'area metropolitana tenen molta menys afluència ke les de la 2ª (sbd i terrassa)

Com ja he dit, tb sembla ke tant badalona, com hospitalet com gramenet, tenen els mateixos espectadors que els de madrid: mostoles, alcorcon etc....

tb cal tenir en compte ke no tenim cap provincia al darrere, com la poden tenir els ekips de castella.

tot i que aixo no son matematikes pures, crec ke almenys pot servir d'orientació i per ser valorat en la seva mesura.

Jo crec ke el problema del public no es concret de cada ekip, sinó que es un problema estructural tant de la categoria com de la zona geografica en la que estem.

PD: si resulta ke ja som un dels estadis ke mes public te....  dificilment podrem fer mes pq augmenti... la solucio esta clara: pujar a 2ªA.
« Darrera modificació: 11 de Novembre de 2005, 15:45:50 pm per wimpi »

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #4 el: 11 de Novembre de 2005, 18:48:38 pm »
Jo soc soci del Sabadell gracies a les ENTRADES QUE EM REGALAVEN DE CRIO A CAN COLAPI.

Si ara funciona o no, no ho se... pero puc assegurar de bona tinta (el meu exemple) que abans SI que funcionava la cosa. Tambe recordo que gracies a aquestes entrades gratuites que ens donaven al cole, vem fer prou pinya per crear la Penya Sota El Marcador, majoritariament -que no exclussivament- composta de companys de can colapi

Dixit est!

:beer
« Darrera modificació: 11 de Novembre de 2005, 18:54:21 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 11 de Novembre de 2005, 19:43:30 pm »
Jo també vaig 'aprofitar' bastant les entrades que em regalaven quan anava a 5é i 6é d'EGB. A part de que el meu pare havia sigut soci, i sempre em 'menjava el tarro' amb el  :scut , allò també va fer que anés més a l'estadi a veure a l'equip.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

wimpi

• Visitant
« Respondre #6 el: 11 de Novembre de 2005, 19:59:03 pm »
Hola Sabadell power!

Vagi x endevan ke e posat entre parentesi (o molt poques vegades).

he vist les teves dades i diu ke tens 38 anys, per tant, tu vas viure en la teva infantesa un sabadell a 2ªA en gran part d'aquests anys, i cuan baixava a 3ª, tornava a pujar a l'any següent .

Crec ke son circunstancies molt diferents a les d'abans, ja que abans s'estava a superior categoria i no havia tanta oferta ludica com ara. abans no havien ni Playstations, ni ordinadors, ni internets, ni pay per views on sutia el barça i el madrid... ni 30 canals de tv dakets locals...

Birrero, pero tu series = del Sabadell pq ja sagues encarregat daixo el teu pare xD

= ke jo, a mi tb marribaben entrades, pero el meu pare ja em portava.

Es mol dificil ke un nen es fasi del sabadell si no hi ha ningu del seu entorn ke ho sigui, perxo s'han de buscar noves formules datraure a la gent jove.

per mol barat ke sigui un producte, no el compra ningu si es dolent. i ara mateix, em sap mol greu dirho, pero el producte ke venem, per a la gent ke no es del sabadell, es dolent. (i pels ke som del sbd tb, pero ke i farem xDD)

Si volen tornar a repartir entrades, ke ho fasin, per provar.....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 11 de Novembre de 2005, 20:21:36 pm »
Birrero, pero tu series = del Sabadell pq ja sagues encarregat daixo el teu pare xD

Eh! Que el meu germà (jo li dic traïdor) als 7 anys em va regalar una samarreta horrible vermella-i-blava i a vegades m'havia portat a un camp que està rodejat de senyores de mala reputació a veure l'equip d'aquella samarreta... però no em va 'contaminar', jo, del  :scut.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 11 de Novembre de 2005, 20:34:47 pm »
vermella-i-blava

Voldras dir blau-grana company birrero.......... no confonguis els colors............  :tongue3:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 11 de Novembre de 2005, 20:45:31 pm »
No, MUTIO, no, era d'aquelles meiba antigues, que més que grana era vermell fosc. No m'agrada gens la samarreta dels culés (i la dels pericos, tampoc).

La guardo perquè era un regal, i la meva mare ni la va voler per fer-ne draps per netejar les escales. El que recordo és que em vaig emprenyar amb el meu germà i que no me la vaig ni voler provar. Al cap d'una setmana, el meu pare em va regalar una del  :scut. La primera que vaig tenir, i la que vaig tenir a la paret de la meva habitació penjada fins que em vaig anar a viure fora de casa.

Ara la tinc al pis, guardada per al dia que tingui fills... els hi penso ficar el virus  :bandera per la vena :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 11 de Novembre de 2005, 20:55:09 pm »
jo també he de dir que em vaig fer primer seguidor del sabadell i més tard soci arran de les entrades que ens repartien a el club on jo jugava (Can'oriac) desde de llavors, le seguit jornada rera jornada, any rere any, fins ara i d'aixo ja fa 7anys, a més també dir que avans hi ha havia anat a veure algun partit pero era petit i clar...em tirava el que sortia per la TV :disappointed:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

wimpi

• Visitant
« Respondre #11 el: 11 de Novembre de 2005, 21:09:04 pm »
Ens podriem comprar un canal de tv ;D ;D

total... ara, amb la de canals locals ke ian....

segur ke al final acavariem emitin tarots i pelis de "destape" xDD

= kel efimer canal 35 de l'esports sabadellenc
« Darrera modificació: 11 de Novembre de 2005, 21:12:06 pm per wimpi »

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #12 el: 11 de Novembre de 2005, 21:42:43 pm »
El que jo no entenc es per que el canal 50 no retransmet els partits del Sabadell, com a minim ho podria intentar  :(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #13 el: 11 de Novembre de 2005, 22:25:02 pm »
Jo principalment mi vaig enganxar jugant de petit amb els colors del Sabadell, a mes, donaven entradas a tot l'ekip :) I buenu, tambe al cole repartien entradas :ok
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #14 el: 12 de Novembre de 2005, 10:32:54 am »
Tot i els arguments istomètrics d´alguns jo opino que regalar entrades a la canalla a les escoles, clubs de futbol de la ciutat és una bona idea. Jo també sóc dels que gràcies a les entrades de Can Colapi anava al Sabadell(inflluenciat pel meu pare també), i conec força gent que ha arribat fins els dies d´avui gràcies a aquesta pràctica.

D´altra banda si que és veritat que la imatge de marca que te el Sabadell és molt pobre, pel que caldria insistir en milorar-la i potenciar-la. El nens i joves són "consumidors" futurs del nostre producte, per lo tant llenço un altre idea:

Perquè no es fan visites guiades a la NCA per les escoles, ensenyant les instalacions, fent una explicació dinàmica i històrica dels nostre club ( si pot ser amb un petit audiovisual millor), donant un petit detall als nanos (adhesius,clauer,gorra) i evidentment l´entrada pel pròxim partit. Si fan falta voluntaris aquí el forum iagino que som uns quants.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #15 el: 12 de Novembre de 2005, 11:04:35 am »
sabadell power, i alguns mes segur que us conec yo tambe anava a can colapi, i era una febre anar a veure al sabadell aquelles entrades j**** que wapu
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #16 el: 12 de Novembre de 2005, 11:13:28 am »
Jo tambe anava a can colapi amb el Sabadell Power i jo per sort o per desgracia( es broma)  el meu pare ja m'havia fet del Sabadell i com el Sabadell Power van ser molts que es van engaxar a veure el Sabadell

Si us plau Andreu per que no ho provem jo crec que no es per res 

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #17 el: 12 de Novembre de 2005, 11:15:30 am »
El que jo no entenc es per que el canal 50 no retransmet els partits del Sabadell, com a minim ho podria intentar  :(
Per què? Perque la gent es kedi a casa abans q anar a l'estadi sobretot ara a l'hivern q fa fred? ;) I això de les entrades... doncs seria només algo simbolic pq els nens fins a 13 anys no paguen. Molts d'akests nens ho tindrien dificil per anari (sobretot els més petits) i el problema serien els pares que son els q els tindrien que acompanyar i q potser no tenen ganes de pagar. Jo no crec que la solució sigui portar més nens a l'estadi, potser es veu més ple l'estadi però en anteriors experiencies tb s'ha vist q molts nens al final del partit salten al camp entre d'altres coses. Jo crec que la franja escolar no seria la més adequada on buscar nous adeptes, i s'hauria de pensar ja en la franja "insti", encara q en els temps que corren doncs no sé jo si seria una bona idea tp... :laugh:

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #18 el: 12 de Novembre de 2005, 19:26:17 pm »
Quan parlo de canall no vull dir nens petits, sino la franja dels que fan ESO(12-16 anys), aquests poden anar sols i poden ser llavor de futur.
 Les famoses entrades que es donaven anys endarrera en el meu cas jo feia 7e d´EGB i tenim suficient edad perquè a casa et deixesin anar el diumenge a la tarda a veure el Sabadell, a mes aquella temporada s´acabava de baixar a 2ªB tot i pujar el mateix any.

En el fons són idees i per probar crec que no és perd red.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #19 el: 13 de Novembre de 2005, 02:21:38 am »
lo d les visites guiades per l'estadi seria molt bona idea, i obsequiar als nens amb uns cleuers i unes pegatines i tal :yes: i l'entrada tambe, i fer-li unes enquestes avans de dir-lis algo de la historia aviam els nens de avui dia que saven del  :scut ::) aixi es sabra que s'ha de millorar per el futur!, crec que am el suport de l'ajuntament es podria fer i donaria bons resultats... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona