Autor Tema: Que collons passa amb els mitjans de comunicació?  (Llegit 7415 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
  • Gènere: Masculí
Que collons passa amb els mitjans de comunicació?
« el: 02 de Maig de 2011, 11:45:08 am »
Fa poc es va aconseguir entrar matematicament als play-off.

Dissabte es va aconseguir el campionat del grup III

i... res de res als mitjans de comunicació esportius... ¬¬

A Sport fa poc només parlaven del Sant Andreu, ara que no hi ha moltes posibilitats parlen que si lleida i hospitalet...

A Mundo Deportivo només del Badalona

A Marca pot ser que sigui dels pocs que alguna vegada ens han citat.

I al As només tenen ulls per el Castilla

De les televisions millor ni parlar, i molt menys de tv3  :rant:

Almenys tenim gent coneguda que van parlant de nosaltres de tant en tant com Axel, Escolan, etç...

No sé vosaltres, pero a mi m'emprenya
@javi_gt86

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
Re:Que collons passa amb els mitjans de comunicació?
« Respondre #1 el: 02 de Maig de 2011, 11:51:59 am »
Fa poc es va aconseguir entrar matematicament als play-off.

Dissabte es va aconseguir el campionat del grup III

i... res de res als mitjans de comunicació esportius... ¬¬

A Sport fa poc només parlaven del Sant Andreu, ara que no hi ha moltes posibilitats parlen que si lleida i hospitalet...

A Mundo Deportivo només del Badalona

A Marca pot ser que sigui dels pocs que alguna vegada ens han citat.

I al As només tenen ulls per el Castilla

De les televisions millor ni parlar, i molt menys de tv3  :rant:

Almenys tenim gent coneguda que van parlant de nosaltres de tant en tant com Axel, Escolan, etç...

No sé vosaltres, pero a mi m'emprenya

en serio te sorprende eso?  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 02 de Maig de 2011, 11:56:49 am »
Ahir a la nit i en mig del debat de punto pelota entre Barça i Madrid, Quim Domènech va fer menció de que haviem guanyat la lliga. i Josep Pedrerol dient que Carreras serà el futur entrenador del Barça.

Minuto 7:23 del video que us deixo :

- Parte 11 - Punto Pelota del Domingo, 1 de Mayo de 2011. Resúmenes Liga Adelante Jornada 35.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #3 el: 02 de Maig de 2011, 12:11:13 pm »
en serio te sorprende eso?  :beer2 :beer2

no me sorprende, me cabrea
@javi_gt86

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2416
« Respondre #4 el: 02 de Maig de 2011, 12:19:17 pm »
Ahir a la nit i en mig del debat de punto pelota entre Barça i Madrid, Quim Domènech va fer menció de que haviem guanyat la lliga. i Josep Pedrerol dient que Carreras serà el futur entrenador del Barça.

- Parte 11 - Punto Pelota del Domingo, 1 de Mayo de 2011. Resúmenes Liga Adelante Jornada 35.

Josep Pedrerol ya dijo en su día, cuando presentaba "El día después", que él era del Sabadell. No sé si lo decía en serio o en coña, pero eso dijo cuando ya le pinchaban sobre si era culé o merengue.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #5 el: 02 de Maig de 2011, 12:24:28 pm »

Josep Pedrerol ya dijo en su día, cuando presentaba "El día después", que él era del Sabadell. No sé si lo decía en serio o en coña, pero eso dijo cuando ya le pinchaban sobre si era culé o merengue.

ese tio es mas merengue que Casillas y Roncero juntos :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #6 el: 02 de Maig de 2011, 14:13:45 pm »

Si us plau... que aquest comentari no surti del Forum!! Deu, quina vergonya tenir "arlequinats" (¿?) a la Caverna mes cutre i antiesportiva d'ejjpañña... dieu-me si us plau que no es veritat i que tinc un malson!!

Salut!  :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #7 el: 02 de Maig de 2011, 14:16:27 pm »

Si us plau... que aquest comentari no surti del Forum!! Deu, quina vergonya tenir "arlequinats" (¿?) a la Caverna mes cutre i antiesportiva d'ejjpañña... dieu-me si us plau que no es veritat i que tinc un malson!!

puedes estar tranquilo este tio el kin este es mega ultra cule y cuando dice que es del Sabadell tiene menos credibilidad que los politicos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 02 de Maig de 2011, 15:22:29 pm »

puedes estar tranquilo este tio el kin este es mega ultra cule y cuando dice que es del Sabadell tiene menos credibilidad que los politicos  :beer2 :beer2

Doncs deixeu-me que us aixafi la guitarra... Aquest periodista, d'uns 45 anys, gran jugador d'escacs, el vaig conèixer en una competició d'escacs a partides ràpides, a la qual vaig acompanyar a un amic al Poble Nou de Barcelona, i ell estava també competint. Era entre el 1998 i 2000 i jo anava amb una jaqueta de xandall del CE Sabadell.

El primer que em va dir, quan em va veure, és si competia, i al dir-li que no, em va dir 'em foteria molt guanyar a un arlequinat' em va dir que feia casi 10 anys que era soci del Barça, però que per raons familiars, el seu segon equip era el CE Sabadell i que alguns cops pujava a Sabadell a veure algun partit.

O sigui que ja sabeu. Un més a la família.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #9 el: 02 de Maig de 2011, 15:29:27 pm »

Doncs deixeu-me que us aixafi la guitarra... Aquest periodista, d'uns 45 anys, gran jugador d'escacs, el vaig conèixer en una competició d'escacs a partides ràpides, a la qual vaig acompanyar a un amic al Poble Nou de Barcelona, i ell estava també competint. Era entre el 1998 i 2000 i jo anava amb una jaqueta de xandall del CE Sabadell.

El primer que em va dir, quan em va veure, és si competia, i al dir-li que no, em va dir 'em foteria molt guanyar a un arlequinat' em va dir que feia casi 10 anys que era soci del Barça, però que per raons familiars, el seu segon equip era el CE Sabadell i que alguns cops pujava a Sabadell a veure algun partit.

yo me referia a kin domenech, pero Pedrerol no es ni cule ni del Sabadell es mas merengue que el palo de la bandera del Bernabeu :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #10 el: 02 de Maig de 2011, 15:31:31 pm »
Yo veo Punto Pelota cada dia, y la verdad es que unos dias me parece merengue hasta la muerte y otros dias me parece culé hasta la muerte, no pondria la mano en el fuego por ninguna de las 2 opciones xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1542
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #11 el: 02 de Maig de 2011, 16:11:26 pm »
hos han fet cas en mundo sectadeportivo  han posat una noticia  sobre nosaltres :)
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 02 de Maig de 2011, 17:03:16 pm »
yo me referia a kin domenech, pero Pedrerol no es ni cule ni del Sabadell es mas merengue que el palo de la bandera del Bernabeu :beer2 :beer2

Quim Doménech i Pedrerol, estic convençut que tenen un rol al programa, jo al Quim l'he vist molts cops a la Nova Creu Alta i en algun desplaçament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #13 el: 02 de Maig de 2011, 17:45:01 pm »

A veure si ens entenem... Al Quim Domenech jo el coneixo i és (o te molta simpatia) al C.E. Sabadell i si mal no recordo, va ser Cap de Premsa del Club ;)

El que em fa una mica d'alergia que sigui del Sabadell es el conductor del programa, el catala-renegat Sr. Pedrerol  :sick:  :exxxx

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #14 el: 02 de Maig de 2011, 21:21:58 pm »
pues a todos estos medios que no saben ni que existimos hoy se a sumado futbolcat, hoy me pongo a ver pensando que el primer titular de la segunda B seria nuestro campeonato y flipando veo que sale  como primer titular un jugador del Hospi que hizo una gran jugada en el partido de ayer, y como segundo titular no se que de un entrenador, nos han dejado para el tercer titular ya veremos si nuestro resumen es el primero que dan  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #15 el: 02 de Maig de 2011, 21:39:46 pm »
pues a todos estos medios que no saben ni que existimos hoy se a sumado futbolcat, hoy me pongo a ver pensando que el primer titular de la segunda B seria nuestro campeonato y flipando veo que sale  como primer titular un jugador del Hospi que hizo una gran jugada en el partido de ayer, y como segundo titular no se que de un entrenador, nos han dejado para el tercer titular ya veremos si nuestro resumen es el primero que dan  :beer2 :beer2

Súmale que en ningún momento se han visto las gradas repletas de arlekinados, parece como q quieran esconder q ayer la NCA presentaba un ambiente envidiable para la 2ª B.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #16 el: 02 de Maig de 2011, 21:49:43 pm »

Súmale que en ningún momento se han visto las gradas repletas de arlekinados, parece como q quieran esconder q ayer la NCA presentaba un ambiente envidiable para la 2ª B.

y que nuestro resumen lo han dado en segundo lugar, y si dices que el primero a sido un derby catalan aun lo medio entiendo, pero el primer resumen a sido el Sant Andreu - Orihuela, ya les he dejado un mensaje en el facebook  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2416
« Respondre #17 el: 02 de Maig de 2011, 22:36:27 pm »

Jo és que encara em recordo de com ho va dir de passada quan el Robinson el punxava per saber si era del Barça o del Madrid: "¿Yo? Yo soy del Sabadell". Em vaig quedar flipat i des d'aquell moment el tinc una certa simpatia.
Una altra cosa és el programa que ha de conduir en l'actualitat i que té els colors que té...

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 516
  • el último choriso
« Respondre #18 el: 02 de Maig de 2011, 23:25:57 pm »

A veure si ens entenem... Al Quim Domenech jo el coneixo i és (o te molta simpatia) al C.E. Sabadell i si mal no recordo, va ser Cap de Premsa del Club ;)

El que em fa una mica d'alergia que sigui del Sabadell es el conductor del programa, el catala-renegat Sr. Pedrerol  :sick:  :exxxx

:beer2
Català renegat??? Por presentar un cutre-programa en intereconomía??? Por seguir una línea editorial que busca audiencia??? O quizá por ni ser del Barça??? Porque si es así, me parece que somos muchos los que somos "catalanes -renegados". Ya está bién de mezclar futbol con país y política, que para eso ya tenemos también a la "caverna mediática culé", que ya sabemos que para ellos y para mucha gente que piensa como ellos, no se puede ser un buen català si no se es del Barça¡¡¡ Y citando  la pancarta que desde hace años está en la NCA: BARÇA IS NOT CATALONIA¡¡¡

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
Re:Segona Divisió A, 2011-12
« Respondre #19 el: 09 de Juny de 2011, 20:06:05 pm »
Si ponéis la página 150 del teletexto de TVC (la portada de deportes) aparecen noticias tanto sobre el Girona como sobre el Nàstic. Del CES nada, parece que no hayamos ascendido...