Autor Tema: Iniciatives Play-off  (Llegit 43516 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Iniciatives Play-off
« el: 06 de Maig de 2011, 10:02:49 am »
Nosaltres no omplirem. Caben 15 000 a la nova creu alta no? Doncs penso que 9000 no mes. Soc sincer. Espero que el club faci la publicitat adequada i sapiger vendre el partit com cal. En fi potser em dieu que estic boig pero no crec que omplim les 4 zones del estadi.
« Darrera modificació: 17 de Maig de 2011, 23:21:03 pm per X-Men Aigua »
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:Preus i iniciatives Play-off
« Respondre #1 el: 06 de Maig de 2011, 10:20:50 am »
Nosaltres no omplirem. Caben 15 000 a la nova creu alta no? Doncs penso que 9000 no mes. Soc sincer. Espero que el club faci la publicitat adequada i sapiger vendre el partit com cal. En fi potser em dieu que estic boig pero no crec que omplim les 4 zones del estadi.

Estic mes o menys d acord amb tu, nomes crec que es podria omplir la NCA, en el cas de que el partit al estadi fos el de tornada i tinguesim un molt bon resultat de l'anda!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #2 el: 06 de Maig de 2011, 11:29:17 am »
El Murcia no crec que omple, però Mirandés i Lugo, sent la eliminatòria tant decissiva, omplen segur. Ací, tampoc, i menys a 15-20€ en el preu de les entrades.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 06 de Maig de 2011, 11:43:35 am »

Si ens toqués el Murcia crec que si que ompliriem, crec que entre els Murcians que viuen a Catalunya i els que vindrien de Murcia, ells sols omplirien un gol i nosaltres la resta del camp. Si ens toca qualsevol altre rival estic amb tu, 9 o 10 mil persones.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #4 el: 06 de Maig de 2011, 12:49:19 pm »
Jo crec que omplirem amb uns 11.000 espectadors. El partit amb l'Alcoyano erem 6.000 persones (segons dades del club, però jo juraria que erem uns 7.000), la general era gairebé plena i el gol nord, a la segona part, també era gairebé ple. Únicament aconseguint un gol sud amb el mateix ambient ja ens aproximariem a les 9.000-10.000 persones (similar ambient al Sabadell-Gandía de fa 10 anys) i omplin una mica més general i tribuna arribarem als 11.000 gairebé segur. Això sí, compto amb preus relativament populars de 10 euros.

Veient la gent que hi era a l'estadi el dia del Alcoyano i veient que, segons fonts oficials, únicament erem 6.000 persones, dubto molt que a la NCA hi càpiguen 15.000 persones. Crec que, com a màxim, hi caben uns 12.000.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #5 el: 06 de Maig de 2011, 12:54:05 pm »
Jo crec que omplirem amb uns 11.000 espectadors. El partit amb l'Alcoyano erem 6.000 persones (segons dades del club, però jo juraria que erem uns 7.000), la general era gairebé plena i el gol nord, a la segona part, també era gairebé ple. Únicament aconseguint un gol sud amb el mateix ambient ja ens aproximariem a les 9.000-10.000 persones (similar ambient al Sabadell-Gandía de fa 10 anys) i omplin una mica més general i tribuna arribarem als 11.000 gairebé segur. Això sí, compto amb preus relativament populars de 10 euros.

Veient la gent que hi era a l'estadi el dia del Alcoyano i veient que, segons fonts oficials, únicament erem 6.000 persones, dubto molt que a la NCA hi càpiguen 15.000 persones. Crec que, com a màxim, hi caben uns 12.000.

http://www.fcf.cat/doc/noticias/Dossier%20premsa%20Copa%20Catalunya%202009-2010.pdf

Segons el dossier de la Copa Catalunya que es va celebrar fa poc a la NCA diu que te un aforament de 14.798 espectadors, dels quals 2239 son de tribuna.
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #6 el: 06 de Maig de 2011, 13:03:26 pm »

http://www.fcf.cat/doc/noticias/Dossier%20premsa%20Copa%20Catalunya%202009-2010.pdf

Segons el dossier de la Copa Catalunya que es va celebrar fa poc a la NCA diu que te un aforament de 14.798 espectadors, dels quals 2239 son de tribuna.
Amb un camp amb grans zones sense seient és difícil fer càlculs. Però jo crec que n'hi caben bastantes més de persones. El que si que penso és que l'assistència a l'hipotètic únic partit de playoff a casa dependrà molt de com es sàpiga fer publicitat d'ell.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #7 el: 06 de Maig de 2011, 14:14:04 pm »

Si es diu que 2.239 són de tribuna, la general ha de tenir pocs espectadors més (posem 2.500)... Llavors en els gols hi caben 10.000 persones? No em quadra... Jo crec que aquests càlculs únicament són possibles amb la gent dels gols de peu, però ja fa anys que la gent dels gols també s'asseu. Per tant, crec que no hi caben aquestes 14.798. Això és com els vagons de tren, assegudes: 90, de peu: 270...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #8 el: 06 de Maig de 2011, 14:23:28 pm »
Posant que a l'anada treiem un 1-1 fora (en cas de jugar fora), o un resultat similar, crec que a la NCA podriem superar els 11.000 espectadors.

El dia del Sabadell-RU, quants érem?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #9 el: 06 de Maig de 2011, 14:24:39 pm »

Si es diu que 2.239 són de tribuna, la general ha de tenir pocs espectadors més (posem 2.500)... Llavors en els gols hi caben 10.000 persones? No em quadra... Jo crec que aquests càlculs únicament són possibles amb la gent dels gols de peu, però ja fa anys que la gent dels gols també s'asseu. Per tant, crec que no hi caben aquestes 14.798. Això és com els vagons de tren, assegudes: 90, de peu: 270...

Jo crec que aquestes 14.798 persones son en tot el estadi assegut, el que si que no em crec son les 20.000 que posa la pagina oficial del club:

http://www.cesabadell.cat/nova_creu_alta.asp

Sino es que es refereix amb els gols amb peu!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #10 el: 06 de Maig de 2011, 14:25:48 pm »
Posant que a l'anada treiem un 1-1 fora (en cas de jugar fora), o un resultat similar, crec que a la NCA podriem superar els 11.000 espectadors.

El dia del Sabadell-RU, quants érem?

Crec que erem uns 9000 espectadors
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #11 el: 06 de Maig de 2011, 17:09:00 pm »
A les olimpiades es va renovar l'estadi, passant de 20000 a uns 16000 espectadors.

Si es posen seients a tot l camp, estimo que el nou aforament serien d'unes 10-11000 prsones.

Per una altra banda, si no es pasen amb el preu crec que CASI omplirem l'estadi. Cal recordar que contra Alcoyano, Real Unión ni Cultural ens jugavem l'ascens com a darrer partit, no era el partit decissiu.

Ara bé, juguem contra qui juguem, ens ho jugarem tot. I la gent de la ciutat respondrà.
A 12€, crec que es poden fer 120.000€ de caixa i si a sobre s'assoleix l'ascens, seria un gran dia també per la caixa.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #12 el: 06 de Maig de 2011, 21:32:22 pm »
yo creo que si la semana pasada contra el Alcoyano y con las entradas a 15 euros eramos unos 6.500/7.000 jugandonos el ascenso directo poniendo las entradas igual de precio superariamos los 9.000 fijo, y si el partido fuera de vuelta y con un buen resultado en la ida creo que superariamos la cifra de 10.000 que por otra parte creo que hace bastante que no se supera esa cifra, yo recuerdo aquel partido de la Marato de tv3 que estaba llleno hasta la bandera decian que habia unos 18.000 si mal no recuerdo no?  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #13 el: 06 de Maig de 2011, 21:47:24 pm »
Yo creo que el objetivo es ese, superar las 10.000 personas del Alcoyano e Irún de hace dos temporadas. Si las entradas no superan los 15 euros y se hace mucha publicidad, yo creo que podriamos llegar a ser 12-13.000 personas.
Por que caja, se hará, tanto si subimos en la primera eliminatoria ( luego habria el partido de campeones, que aunque lo importante es que se habria subido, seria muy bonito ser campeones de toda la Segunda B y que nos den la copa) como si perdemos en la primera, con uno o dos partidos más en la NCA.
Por lo tanto, creo que la directiva deberia de poner precios normales y hacer promociones.

Los precios que yo pondria:

- SOCIOS: gratis

- NO SOCIOS:

- ANTICIPADAS: 12 EUROS
 - EN TAQUILLA: 15 EUROS

- Posibilidad de que los socios puedan coger 1 entrada a 10 euros.

- Poner paraditas para vender entradas anticipadas no solo en Ajuntamiento y El Corte Inglés, sino también en otras calles importantes de la ciudad como la Av. Matadepera, e incluso en otros municipios como Castellar.

- Sacar el mítico coche con megafonia para anunciar el partido por toda la ciudad.

- Y poner el dia del partido, a parte de la tienda del gol nord, paradas que se vean más para vender más productos.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #14 el: 06 de Maig de 2011, 22:02:30 pm »
Yo creo que el objetivo es ese, superar las 10.000 personas del Alcoyano e Irún de hace dos temporadas. Si las entradas no superan los 15 euros y se hace mucha publicidad, yo creo que podriamos llegar a ser 12-13.000 personas.
Por que caja, se hará, tanto si subimos en la primera eliminatoria ( luego habria el partido de campeones, que aunque lo importante es que se habria subido, seria muy bonito ser campeones de toda la Segunda B y que nos den la copa) como si perdemos en la primera, con uno o dos partidos más en la NCA.
Por lo tanto, creo que la directiva deberia de poner precios normales y hacer promociones.

- NO SOCIOS:

- Poner paraditas para vender entradas anticipadas no solo en Ajuntamiento y El Corte Inglés, sino también en otras calles importantes de la ciudad como la Av. Matadepera, e incluso en otros municipios como Castellar.

- Sacar el mítico coche con megafonia para anunciar el partido por toda la ciudad.

- Y poner el dia del partido, a parte de la tienda del gol nord, paradas que se vean más para vender más productos.

eso tmb molaria pones alrededor del campo el tipico chiringuito que se ponen en los campos de primera con banderas etc y que hce tantos años que no vemos en nuestro campo :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #15 el: 06 de Maig de 2011, 22:22:47 pm »

- NO SOCIOS:

Me gusta la idea de que cada socio pueda sacar una entrada a 10 euros. A ver si toman nota, yo creo que todos los socios buscariamos a algun comprador.

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

jordix

• Visitant
« Respondre #16 el: 06 de Maig de 2011, 22:58:44 pm »
jo crec que amb aquestes iniciatives que diu el dani_CES vindrian moltissimes persones i es faria moltissima caixa, pero segurament hi haura un factor bastant important que és si el partit es anada i tornada, crec que si es tornada vindrian 2.000 persones més!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #17 el: 07 de Maig de 2011, 10:03:54 am »

Obro el post per parlar sobre els preparatius del partit a casa de play-off, el partit més decissiu dels darrers 20 anys del Sabadell.

Preus de les entrades? Preparatius? Com animar la ciutat per que la NCA sigui un infern...?

Personalment, crec que s'hauria de començar a escalfar l'ambient penjant banderes arlequinades a tots els balcons possibles, veure samarretes arlequinades tots els dies pels carrers, veure moltes banderetes i bufandes penjades als bars i cafès de Sabadell...

I just el dia després del sorteig del proper dia 16, crec que ja hauria d'estar instal·lada una carpa al centre on es venguin entrades anticipades i material (banderes i bufandes) per que la gent pengi al balcó.

Per cert: que el Diari de Sabadell es podria currar una supercampanya i dedicar al partit 1/3 de la portada de cada dia.

SOM-HI!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #18 el: 07 de Maig de 2011, 10:43:38 am »
moltes coses de les que heu dit ja en un altre post, i per no repetir-ho, em semblen correctes.

Tema preu entrades, important. Si comentaves, Kita, la quantitat de gent que engloba la comarca de les altres ciutats implicades en la posible eliminatoria (Múrcia, Miranda, Eibar o Lugo), i donant per fet que ells si omplirien, nosaltres t'aseguro que tenim mes quantitat de gent, pero desgraciadamente som la ciutat o comarca d'aquestes 5, en que la propia gent no es d'aquest mateix equip. Es trist, pero es aixi.
Pero això, la gent vindrà, si no fem pagar mes de 15 euros. 15 euros valia el primer partit contra el Caudal, i van venir unes 11.000 persones. I això que era 3a, primer partit, etc

I com dieu, tindrien que aver-hi carpes els dies previs per tota la ciutat, no tan sols ja per vendre entrades, sino per vendre gorres, banderes, globus blancs i blaus, etc...

I el Diari de Sabadell.... Estem d'acord de que hauria d'implicar-se encara una miqueta mes. Si fos un diari normal, podrien regalar durant tota la setmana previa, unes cartulines blava i un altre dia blanca, i així potser algun que ni tan sols saben de que existim, s'acosta al camp i tot....

vinga, va que arribi ja la **** eliminatoria ja!!!!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #19 el: 07 de Maig de 2011, 11:03:28 am »
No li doneu més voltes perquè si la directiva no ha canviat d'opinió, les entrades seran 15 euros anticipades i 20 el dia de partit a guixeta. El que vulgui veure l'ascens que pagui, i qui no vulgui pagar que ho vegi per televisió o us escolti per la Ràdio.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell