Si és veritat que a només a tribuna hi caben uns 2200 espectadors, encara cobra més força el que vaig reclamar ara fa uns dies en aquest fòrum. Reclamo la possibilitat de que els socis de tribuna -jo en sóc un- poguem adquirir una localitat a tribuna a un preu força més assequible per portar més gent a l'estadi i aquest presenti en conjunt una millor imatge.
Em sembla perfecte que aquesta mesura s'apliqui a la general, però crec que seria prou important fer-ho també per les entrades de tribuna.
Personalment, crec que seria un error que l'entrada més barata fos de 15 euros. Hem de pensar que molta gent voldrà venir a l'estadi amb familiars i amics -entre ells els socis que han acompanyat l'equip tot l'any- i em sembla del tot inapropiat, essent a final de mes i ens els temps que corren que s'obligui a la gent a haver-se de deixar 50 o 60 euros en entrades per poder entrar a l'estadi.
En la meva opinió, després s'haver pagat ja tres jornades econòmiques, ha arribat el moment de primar per sobre d'altres aspectes el d'incentivar quant més millor la presència de públic a les grades. Per mi, un estadi amb 6000 o 9000 espectadors seria decepcionant, realment així ho penso.
Com per desgràcia ens toqui el Murcia, tinguem clar que en fases del partit se sentiran més ells que la nostra afició... Tenim la possibilitat de tornar 20 anys després a Segona A, no ho desaprofitem!
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!