Autor Tema: Iniciatives Play-off  (Llegit 43535 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Éldelbar

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 11
  • Gènere: Masculí
Re:Iniciatives Play-off
« Respondre #100 el: 18 de Maig de 2011, 22:22:01 pm »
A mi se me había ocurrido, supongo que a más gente también, que todos podriamos escribir en un papelito un mensaje de ánimo a la plantilla para que los pongan en el vestuario antes del partido para que sepan que estamos con ellos y que confiamos 100x100 en ellos.  Lo que no se muy bien es como se podría hacer...
Otra cosa que estaría bien es que dentro del estadio hubiera alguien para pintar la cara a los niños (y no tan niños). Estaría bonito y daría ambiente y colorido, ¿no?

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #101 el: 18 de Maig de 2011, 22:24:23 pm »
Facebook CE Sabadell:

Lino proposo que qui no porti la samarreta del CE Sabadell vingui vestit de blanc o blau. La Nova Creu Alta ha de ser blanca i blava!

A ver si es verdad y se ve una NCA teñida de azul y blanco!!!  :bandera :bandera :bandera
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #102 el: 18 de Maig de 2011, 22:31:23 pm »
yo mañana voy a empezar a cortar papeles tipo confetis y el domingo los respartire entre toda la gente que vendra conmigo y con toda la gente que llege todos los que lleve, nada mas que cada forero de los que entran aki haga una y los repartiera se montaria una wena  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #103 el: 18 de Maig de 2011, 23:42:36 pm »
a nivel de club, no se va a hacer ninguna iniciativa?  y a nivel de peñas??

me extraña siendo el partido que es, que la semana pasada por ejemplo, que si actuaciones, que si xaranga, que si fuegos artificiales, que si voluntarios, etc, y que esta no haya previsto absolutamenta nada
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #104 el: 18 de Maig de 2011, 23:48:19 pm »

me extraña siendo el partido que es, que la semana pasada por ejemplo, que si actuaciones, que si xaranga, que si fuegos artificiales, que si voluntarios, etc, y que esta no haya previsto absolutamenta nada

Es lamentable, si. Que el club en un dia tan importante no organice nada especial para este partido. Yo estoy muy enfadado en ese aspecto. No puedo creer que no hayan montado nada de nada. Ni tengan pensado dar algun obsequio a los mas pequeños, ni hacer un mosaico, NADA de NADA.
Como siempre, toca moverse a ultima hora y a las peñas. Lamentable, repito.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #105 el: 18 de Maig de 2011, 23:53:00 pm »

de momento los voluntarios tmb los han pedido por el facebook  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #106 el: 18 de Maig de 2011, 23:56:20 pm »
solo con llenar el campo de globos ya daria colorido y te gastarias 4 ***** euros.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #107 el: 18 de Maig de 2011, 23:57:15 pm »
Jo i dos foreros més hem fet un parell de pancartes anunciant el partit. Una ja esta penjada al pont de la gran via que hi ha al costat del mercat de la creu alta. L'altre serà penjada demà al pont d'entrada de sabadell segurament! :thumbsup:
Visca el Sabadell!!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #108 el: 19 de Maig de 2011, 00:21:15 am »
així m'agrada creant ambient.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #109 el: 19 de Maig de 2011, 00:39:18 am »
Jo i dos foreros més hem fet un parell de pancartes anunciant el partit. Una ja esta penjada al pont de la gran via que hi ha al costat del mercat de la creu alta. L'altre serà penjada demà al pont d'entrada de sabadell segurament! :thumbsup:

Jo he imprés i he fet cartells i els he penjat als passadissos del meu institut... A poc a poc, fem que la ciutat se n'assabenti!  :mml:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #110 el: 19 de Maig de 2011, 01:35:09 am »

Jo he imprés i he fet cartells i els he penjat als passadissos del meu institut... A poc a poc, fem que la ciutat se n'assabenti!  :mml:

Pues si no et sap greu podries pasarme 1 o 2 cartells i el penjo en el bar :D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #111 el: 19 de Maig de 2011, 15:27:08 pm »
Se sabe algo del tema de las entradas porque al parecer no nos quieren dar más de 200...

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #112 el: 19 de Maig de 2011, 17:14:48 pm »
Se sabe algo del tema de las entradas porque al parecer no nos quieren dar más de 200...

250 :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #113 el: 19 de Maig de 2011, 17:35:17 pm »

Pues si no et sap greu podries pasarme 1 o 2 cartells i el penjo en el bar :D

Són els mateixos que hi ha a les avingudes de Sabadell, però en blanc i negre que no és qüestió de deixar-me tota la tinta!  :tongue3:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #114 el: 19 de Maig de 2011, 17:59:40 pm »
Podrieu venir tots al demati per fer boca a les 12:00 del migdia a l'Olimpia on tindra lloc el partit entre el nostre Infantil A (primer del seu grup) y el Can Rull (segon del grup). Es jugen la lliga i un empat ens val!!! Necesitarem tot el ajut possible per tant podrieu venir a pasar el mati i que pasin els nervis abans!!

« Darrera modificació: 19 de Maig de 2011, 18:44:17 pm per aDRiaNCiTo »

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
« Respondre #115 el: 19 de Maig de 2011, 20:11:49 pm »

250 :beer2 :beer2

Lamentable... Muchos se quedarán con la ilusión y ganas de ir

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #116 el: 19 de Maig de 2011, 20:23:54 pm »
Podrieu venir tots al demati per fer boca a les 12:00 del migdia a l'Olimpia on tindra lloc el partit entre el nostre Infantil A (primer del seu grup) y el Can Rull (segon del grup). Es jugen la lliga i un empat ens val!!! Necesitarem tot el ajut possible per tant podrieu venir a pasar el mati i que pasin els nervis abans!!

Me seduïx esta idea. Abans d'anar a dinar al Santa Gemma, per allà me passaré a vore el partit.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Xandri

• Visitant
« Respondre #117 el: 19 de Maig de 2011, 22:33:58 pm »
El club té preparades dues coses, tranquils!

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #118 el: 19 de Maig de 2011, 23:06:55 pm »
tmb se podrian comprar pitos de esos baratos tipo arbitro pero de plastico, y cada vez que  coja el balon el Eibar tocarlos y intentar ponerlois nerviosos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
« Respondre #119 el: 19 de Maig de 2011, 23:18:36 pm »
El club té preparades dues coses, tranquils!

Cosas en que sentido, en el partido o antes?

Por cierto todavía no he visto los típicos carteles anunciando el partido por la ciudad.