Autor Tema: Iniciatives Play-off  (Llegit 43543 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:Iniciatives Play-off
« Respondre #120 el: 19 de Maig de 2011, 23:31:45 pm »
una cosa que haria, para crear colorido, es a la entrada de la ciudad, por la salida centro de la c-58, es poner varias banderas arlequinadas, para los que se desplacen desde el pais vasco, se den cuenta nada mas entrar a la ciudad, que nosotros estamos con nuestro equipo a muerte

el balcon del ayuntamiento tambien tendria que estar ya engalanado con nuestra bandera, si no lo está ya. No se si al estar en elecciones no es posible.....

tema elecciones, tampco hubiese estado mal, que aprovechando tantos mítines en nuestra ciudad, todos los candidatos se posicionaran y pidieran a sus votantes que se acerquen este domingo a la NCA, por el bien y futuro de la ciudad

y otro sitio donde hubiese hecho mucha publicidad , que es un sitio donde hoy he comprobado que entra mucha gente, es en el Club de Natació Sabadell. Pondria algun mensaje de que la gente venga al Estadio a estar con nosotros. Si desde este foro se ha intentado siempre que la gente esté con el Waterpolo y tal, ahora nos lo deben

los paneles municipales de publicidad, tambien se tendria que hacer eco del partido

en fin, que hay muuuuuchas ideas para hacer eso, que la ciudad entera viva el momento mas histórico de Sabadell en los últimos 20 años ....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #121 el: 20 de Maig de 2011, 00:32:05 am »
Entre los más "fieles" tenemos que promover que las gradas estén activas durante todo el partido: pitos a muerte cada vez que el Éibar toque el balón, protestar todas las faltas, ánimos en los córners y faltas, abucheos para los rivales que se tiren, ueee c.abrón cuando saque el portero de puerta, además de los cánticos habituales. Tenemos que intentar contrarrestar en la medida de lo posible la encerrona que nos tienen preparada allí.  :beer2

Desconnectat Eibar 2011

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #122 el: 20 de Maig de 2011, 02:20:33 am »
El tema d la traca, és inviable. Ya hace años peña La Ceba lo hacia y lo prohibieron. Ahora hay que pedir permiso y los Mossos aprobarlo.

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #123 el: 20 de Maig de 2011, 11:11:42 am »
El compañero furia y yo hemos hecho dos pancartas donde pone:

CE SABADELL - SD EIBAR
           22/5/2011 19:30H   Tots junts ho aconseguirem

ELIMINATORIA D'ASCENS A 2a "A"

Un l'hem penjat al pont de la gran via de pl espanya, al costat de la benzinera, l'altre encara el tenim de penjar, algun lloc en especial ?
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #124 el: 20 de Maig de 2011, 14:18:54 pm »
Sobretodo pido que la gente apoye las iniciativas que muevan las peñas y no las destrocen.    En la zona de general creo que se hace un mosaico como ya se hizo hace unos años.

Tambien que todo el mundo vaya con su camiseta/camisa blanquiazul, da igual que no sea del Sabadell.  Hay que hacer mucho colorido. Y tambien como se dice por aquí, presionar al rival en todas las acciones, y animar a nuestros jugadorazos!!  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #125 el: 20 de Maig de 2011, 14:49:47 pm »
se hará alguna cosa al final? yo me apunto a todo  :happy2:

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #126 el: 20 de Maig de 2011, 15:24:10 pm »
Fa una mitja horeta he escoltat a Catalunya Ràdio, a un dels responsables de l'àrea social del club, anunciant que finalment es prepararà un mosaic pel partit d'aquest diumenge, que m'imagino es farà a la zona de general. Crec que si dóna temps a preparar-lo bé és una gran iniciativa per part del club.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TORNAREM A SER GRANS!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #127 el: 20 de Maig de 2011, 16:15:45 pm »
Jo i dos foreros més hem fet un parell de pancartes anunciant el partit. Una ja esta penjada al pont de la gran via que hi ha al costat del mercat de la creu alta. L'altre serà penjada demà al pont d'entrada de sabadell segurament! :thumbsup:

Jo he imprés i he fet cartells i els he penjat als passadissos del meu institut... A poc a poc, fem que la ciutat se n'assabenti!  :mml:
lo sabia, es que lo sabia, si no eras tu quien iva a colgar algo por el insti  :icon_mrgreen:

Desconnectat Eibar 2011

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #128 el: 20 de Maig de 2011, 17:22:34 pm »
Buena idea lo del mosaico, suerte que nos classificamos el último partido . . .

Desconnectat GradaJove-LFA

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 170
  • Sempre Fidels
« Respondre #129 el: 20 de Maig de 2011, 18:48:00 pm »
Des de la Grada Jove ja hem començat a esclafar motors pel partit!
http://gradajovelfa.blogspot.com/2011/05/preparant-leliminatoria-dascens.html

Aquest diumenge ens col·locarem al GOL NORD, a veure si podem ajudar a que l'equip tiri endavant!

Sempre Endavant Sabadell!
V ANIVERSARI
http://gradajovelfa.blogspot.com.es/
@GradaJoveLFA              facebook.com/lfasabadell

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #130 el: 21 de Maig de 2011, 13:43:25 pm »
Tots tenim de portar algo de casa que dongui el cante, jo ara anire a comprar uns globos blanc i blaus i els repartire personalment per la zona hon segui. Apart comprare un parell de trompetetes x tocar els c******.  :arbit
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #131 el: 21 de Maig de 2011, 14:35:51 pm »
Tots tenim de portar algo de casa que dongui el cante, jo ara anire a comprar uns globos blanc i blaus i els repartire personalment per la zona hon segui. Apart comprare un parell de trompetetes x tocar els c******.  :arbit

yo ya tengo una bolsa entera de papelillos tipo confetis cortados que repartire entre toda la gente que viene conmigo y si sobran a todos los que esten por la zona que este yo, tmb de 8 que vamos todos llevaremos la camiseta del sabadell azul y blanca, y tmb llevaremos dos bocinas, ibamos a llevar unos cuantos rollos de papel pero por miedo a que me los tiren para atras no les llevaremos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #132 el: 21 de Maig de 2011, 19:34:46 pm »
Jo tinc una proposta fàcil de fer i que quedaria molt bé...
CANTEM L'HIMNE, COI!
Mai he sentit que l'afició cantés l'himne a la Nova Creu Alta, sona per megafonia i prou  :wall:
Entenc que la major part de la gent que vindrà demà no el sap, però la part de la tornada

Honor al Sabadell,
Honor a la ciutat,
i visca el nostre club sempre estimat
!

Sí que es pot cantar a l'estadi  :yes:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #133 el: 21 de Maig de 2011, 19:40:07 pm »
CANTEM L'HIMNE, COI!
Mai he sentit que l'afició cantés l'himne a la Nova Creu Alta, sona per megafonia i prou  :wall:
Entenc que la major part de la gent que vindrà demà no el sap, però la part de la tornada

Honor al Sabadell,
Honor a la ciutat,
!

la semana pasada cuando se repartieron esos papeles con la letra del himno yo senti a alguno cantandolo, yo lo cante casi todo yo me lo se de memoria pero mucha gente no podrian pasar otra vez papelitos con la letra del himno y poner un comentario debajo que pusiera al salir el equipo al campo cantar leyendolo del papel estaria bien  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 21 de Maig de 2011, 19:47:52 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #134 el: 21 de Maig de 2011, 19:45:58 pm »
CANTEM L'HIMNE, COI!

Honor al Sabadell,
Honor a la ciutat,
!

Miki, no cantes esto mañana que seguro que te emocionarás:

després d'uns anys de lluita decidida
han assolit ressò nostres colors.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #135 el: 22 de Maig de 2011, 07:12:20 am »
jo el canto totes les setmanes

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #136 el: 22 de Maig de 2011, 11:01:44 am »
espero que esto del mosaico, por fin salga bien de una vez. Ya se habia intentado algunas veces otros años, y por lo que sea no terminó de salir bien. O bien porque la gente nos ponemos muy dispersada si vemos que hay bastante gente, o bien un año porque empezó a llover justo antes de empezar, que hoy podria volver a repetirse por desgracia   :-\
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #137 el: 22 de Maig de 2011, 11:04:43 am »
espero que esto del mosaico, por fin salga bien de una vez. Ya se habia intentado algunas veces otros años, y por lo que sea no terminó de salir bien. O bien porque la gente nos ponemos muy dispersada si vemos que hay bastante gente, o bien un año porque empezó a llover justo antes de empezar, que hoy podria volver a repetirse por desgracia   :-\

O potser que les cartolines son massa petites, i mentre s'aguanten no es pot aplaudir  :clap
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #138 el: 22 de Maig de 2011, 11:23:10 am »
no plourà

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #139 el: 22 de Maig de 2011, 11:25:36 am »
no plourà

Diuen que poden haver-hi ruixats dispersos, si a de ploure que plogui a les cinc  :thumbsup:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡