Autor Tema: Queixes sobre invitacions  (Llegit 10725 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

jordix

• Visitant
Re:Queixes sobre invitacions
« Respondre #20 el: 08 de Maig de 2011, 17:59:19 pm »
vale a terol vaig entrar gratis i que??
una cosa es que entri gratis a altres camps l'altre es que entri gratis a la NCA cosa que no he fet! :rant:

Repeteixo, he dit jo que entressis a la NCA de manera gratuïta?

He dit que s'ha d'acabar amb gent que no estima el club, aprofitats i mamons que actuen així, i s'ha d'acabar amb directius que tenen tractes de favor amb algunes penyes o socis del CE Sabadell. O tots cardem o fotem la meuca al riu.

Van anar a recollir invitacions a la guixeta de passis e invitacions. Jo en vaig calar a 3, algun d'ells soci, i que no van pagar entrada. Lamentable.

no em nombras pero es una indirecte super directe!
i d'on ho treus aixo de no pagar entrada??
a cas em vas veure amb algun tipus de invitacions??
no oi que no?? :laugh2:
ho sentu!

Repeteixo, he dit el teu nom? Ets tu i els teus dos amics? Et sents identificat amb aquests 3 aprofitats?

N'hi havien un munt d'aprofitats  en aquella cua. Si et sents identificat, és el teu problema.

pos es clar que mi sento perque jo reconec que estava en aquella cua, pero no vaig agafar cap invitació!
es que per no donar-se per aludit!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #21 el: 08 de Maig de 2011, 18:00:54 pm »
Sort tenim que hem quedat campions, perquè quan comencin a sortir noms... no es salvarà ni el tato  :shifty:

Jo em volia esperar a acabar la temporada, però al final a un el comencen a estirar de la llengua i tinc els collons plens del tema.

pos es clar que mi sento perque jo reconec que estava en aquella cua, pero no vaig agafar cap invitació!

Em deixes més tranquil, doncs. Almenys reconeixes que mentre la majoria dels socis vàrem pagar com a TONTOS, hi havien invitacions per entrar de franc.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #22 el: 08 de Maig de 2011, 19:12:55 pm »
No entenc tant lio amb els invitacions, tots els clubs tenen invitacions no? O voleu dir que aquestes es donen arbitrariament sense cap lògica? Qui la va a buscar a la guixeta, deu ser per què li pertoca no? Els jugadors ens deuen tenir algunes, i altra gent. Això és el que no està bé? No entenc. Ara, per exemple, el Barça per anar a Wembley dóna 200 entrades d'invitacions, que ja no les podenr eclamar els socis, i ningú protesta. Jo soc soci i pago les jornades ecònomiques, però per què no soc familiar de jugador, o invitat per ser d'alguna entitat o alguna cosa. No entenc el problema, dieu-me'l sisuplau, perquè smepre que surt aquest tema em perdo. Gràcies.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #23 el: 08 de Maig de 2011, 19:14:59 pm »
Si como se dice el club pone las entradas a 15 euros anticipadas y a 20 en taquillas una posible solución anti-cabreo sería la de dar a los socios una entrada por el mismo precio que tendría una anticipada "normal", 10 euros. La fórmula para una gran entrada sin dar precios que asusten mucho a la directiva sería la que se ha ido haciendo en muchos partidos de esta segunda vuelta con alguna pequeña modificación:

Socios: Gratis
Tribuna: 25€
General: 15€
Juvenil y Jubilado: 10€
Menores de 12 años: Gratis

Anticipadas:

General: 10€
Juvenil y Jubilado: 7€

Creo que son unos precios razonables para las 2 partes y que podríamos rozar el lleno sin tener que tirar los precios por los suelos. Yo vi el año pasado el Sant Andreu-Ponferradina por 10€ comprando la entrada en taquilla y en el campo no cabía ni un alfiler.

A partir de ahi sería anunciar bien los precios (específicando el de las anticipadas para juveniles), stands, red de bares, coche publicitario, etc. etc. y mandar un paquete de entradas de 15€ a los visitantes que depende la afición que sea se puede sacar un pico y recuperar lo que se supone que has perdido con las anticipadas, pero sobretodo lo más importante sería que ABSOLUTAMENTE nadie entrara sin pagar o pagando menos que los demás.

Sabiendo como se las gasta la directiva supongo que los precios andaran 2 o 3€ más caras de lo que he puesto, 17 o 18 € la General y anticipadas entre 12 y 15€, la diferencia será mínima pero a los ojos de la gente con la situación que tenemos asustarán bastante.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 08 de Maig de 2011, 20:36:30 pm »
Totalment d'acord amb tu, SergioAC, però la directiva sembla ser que ja ha decidit els preus. Tant de bó raonin i s'acostin més al que tu proposes, llavors passaríem dels 10.000 amb tota seguretat.

No entenc tant lio amb els invitacions, tots els clubs tenen invitacions no? O voleu dir que aquestes es donen arbitrariament sense cap lògica? Qui la va a buscar a la guixeta, deu ser per què li pertoca no? Els jugadors ens deuen tenir algunes, i altra gent. Això és el que no està bé? No entenc. Ara, per exemple, el Barça per anar a Wembley dóna 200 entrades d'invitacions, que ja no les podenr eclamar els socis, i ningú protesta. Jo soc soci i pago les jornades ecònomiques, però per què no soc familiar de jugador, o invitat per ser d'alguna entitat o alguna cosa. No entenc el problema, dieu-me'l sisuplau, perquè smepre que surt aquest tema em perdo. Gràcies.

Tots els clubs tenen invitacions per a empreses patrocinadores, o per als jugadors del propi club o rivals (família), però en el nostre club hi ha algun directiu (o directiva) que deixa entrar sense pagar a amics i coneguts, amb tot el que comporta (pèrdua d'ingressos, mala imatge i disgust per a altres socis).

A mi em molesta que en el nostre camp, entri gent sense pagar per que algun directiu li dona alguna entrada per que és un 'amic' seu. És injust per als que ens rasquem la butxaca. Per exemple a casa, tinc diverses entrades d'una altre jornada econòmica i 1 d'elles la va fer servir una persona que ni tant sols és sòcia del CE Sabadell i que mai ha donat un sols cèntim per el nostre club.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #25 el: 09 de Maig de 2011, 01:44:10 am »
per una vegada estic d'acord amb tu birrero tens tota la raó, el únic que a mi personalment com a soci i aficionat em dol que hagin aquests tripijocs encara que per exemple jo vaig veure gent que pagava les entrades gent que abans no havia vist mai.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #26 el: 09 de Maig de 2011, 08:44:30 am »
Este tros definix tot:
Cita de: jordix
A- Tu vas ser el que va pagar mentre els dos amics getas van aprofitar les invitacions.
B- Mentixes i els 3 vau entrar per el morro.

Sabent que la GINA va dixar un sobre a nom de Jordi M. amb tres invitacions, me decanto per la B. Pot ser casualitat pero en seria molta.
També pots acallar los rumors escanejant i penjant l'entrada que vas pagar.

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #27 el: 09 de Maig de 2011, 09:54:57 am »
No se muy bien la historia de las invitaciones, como funciona...
Como ha dicho birrero invitaciones siempre hay y siempre acaban entrando con ellas pues empresas colaboradoras , familiares de jugadores, equipo visitante... y lo veo del todo lógico!
Pero si el partido en cuestion es de un dia que paga el socio, pienso que aquí no tendria que haber trato de favor para nadie y se tendria que mirar con lupa quien entra sin pagar. Si un dia se rasca el bolsillo el socio, ese dia no tiene que haber invitaciones para nadie, quitando las de cortesia al equipo visitante (que tampoco tiene culpa que el dia de su visita el club local haga jornada económica).
También os digo una cosa, si eso no se está haciendo así, a mi tampoco me preocupa si entra este o entra otro...  la culpa no es de esa persona y si de quien lo permite, y además si hay socios que les preocupa este tema estaría bien que desde el club se aclare como se actua con el tema invitaciones en las jornadas económicas.
Yo lo tengo muy claro, en mi campo pago mi carnet  y pago mi entrada en jornada económica , aunque tenga la opción de entrar gratis yo no buscaré nunca entrar de gorra ni me quedaré en casa porque tenga que pagar. Todo y que entiendo que hay gente que o no tiene el mismo criterio que yo o que su economia no le permita actuar como yo.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #28 el: 09 de Maig de 2011, 11:09:09 am »
Este tros definix tot:
A- Tu vas ser el que va pagar mentre els dos amics getas van aprofitar les invitacions.

Sabent que la GINA va dixar un sobre a nom de Jordi M. amb tres invitacions, me decanto per la B. Pot ser casualitat pero en seria molta.

Ara que ha sortit el nom... Pel camp m'han comentat que la Gina dòna invitacions a tort i a dret, i no només a l'estadi.

A veure si s'acaba el tema de les invitacions, qui vulgui veure el partit que pagui l'entrada o el seu carnet de soci. La gent que com jo, no té ''enxufe'' amb ningú de la directiva, ens estem fartant.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #29 el: 09 de Maig de 2011, 11:28:04 am »
Yo creo que la solucion es muy facil y ya lo dijo birrero en su dia.

Menos jornadas economicas y mas vender club. Poner gorras, camisetas, bufandas, pines, llaveros, abrir la tienda todos los dias del año, dar publicidad al club, colgar carteles mas vistosos, que se puedan comprar entradas en otros sitios aparte de en taquilla.

Lo que hay que hacer es enganchar a la gente al club, no sablear al socio. Yo he pagado 3 jornadas economicas aparte de mi carnetico pagado cada año y a mi precisamente el dinero no me sobra.

Lo que no puede ser es que por un lado te quieran cobrar porque no hay dinero y por la otra se descuide tanto TANTISIMO el area de merchandising. Desde mi punto de vista es INACEPTABLE. Si no tienen a una persona que se encargue de estas cosas, que me contraten a mi que lo haré gustosamente y os aseguro que esos detalles no se pasarian por alto.

Esque hay cosas que son incongruentes totalmente. Deportiva y economicamente se hacen bien lascosas en este club pero faltan muuuuuuuuuchas otras cosas que demuestran las epocas de mediocridad que hemos vivido los ultimos años.

El tema de las invitaciones es otro asunto. Siempre hay invitaciones, lo que no puede ser es que se regalen de esta manera. Queda feo para el socio de toda la vida. Yo que llevo los 25 años de mi vida dedicados a este club, sin fallar un solo año de socio y pagando religiosamente mis jornadas economicas no he recibido JAMAS ningun acto de favor por el club. Ni falta que me hace, yo soy del sabadell a las duras y a las maduras, pero lo que no puede ser es que gente que NO ES del Sabadell o que venga "A pasar el rato" Tenga mas derechos que los socios de toda vida.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #30 el: 09 de Maig de 2011, 11:29:59 am »
Este tros definix tot:

Ara que ha sortit el nom... Pel camp m'han comentat que la Gina dòna invitacions a tort i a dret, i no només a l'estadi.

A veure si s'acaba el tema de les invitacions, qui vulgui veure el partit que pagui l'entrada o el seu carnet de soci. La gent que com jo, no té ''enxufe'' amb ningú de la directiva, ens estem fartant.

Jo encara aniria mes lluny, perquè com una temporada com aquesta no hem passat dels 2000 socis?? No em val la excusa de la crisi perque no m'ho crec.

Ens podrem queixar del preu de les entradas, que si els socis hem de pagar X jornades economiques..., pero seguirant entrant gent a la NCA i desde fa temps amb invitacions, que no ha sigut mai soci a la seva vida i a sobre sentir els colors que ningú.

Estic amb vosaltres, això s'ha d'acabar.
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #31 el: 09 de Maig de 2011, 13:01:20 pm »
Apreciats companys foreros:

Veient que es barregen diverses coses i que algú s'ha escalfat massa en aquest post, reordenaré el tema i faré neteja d'un parell de posts.

Salutacions des de l'administració.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #32 el: 09 de Maig de 2011, 13:58:30 pm »
La verdad es que lo del sobre con invitaciones en jornada económica es denigrante, para que luego toda esta gente vaya de lista por aquí... en fin. Lo que hay que hacer es una plataforma forera para colocar al birrero como jefe del área social del club  :Paletas:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 09 de Maig de 2011, 15:43:03 pm »
La verdad es que lo del sobre con invitaciones en jornada económica es denigrante, para que luego toda esta gente vaya de lista por aquí... en fin. Lo que hay que hacer es una plataforma forera para colocar al birrero como jefe del área social del club  :Paletas:

:blush: S'agraeix la proposta, però no crec que tingués prou paciència amb segons qui, i a més hi ha gent que té molt millors idees que jo.

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #34 el: 09 de Maig de 2011, 15:50:15 pm »

hi ha gent que té molt millors idees que jo.

A la Junta?? Vols dir??

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 09 de Maig de 2011, 15:55:39 pm »

hi ha gent que té molt millors idees que jo.

A la Junta?? Vols dir??

Hauria de ser així, almenys, però no, allà crec que no hi son o almenys no poden/volen aplicar el que pensen.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #36 el: 09 de Maig de 2011, 16:37:07 pm »
ha veure si se'ls va una bona iniciativa de cara als playoff.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #37 el: 09 de Maig de 2011, 18:20:49 pm »
Totalment d'acord amb tu, SergioAC, però la directiva sembla ser que ja ha decidit els preus. Tant de bó raonin i s'acostin més al que tu proposes, llavors passaríem dels 10.000 amb tota seguretat.

Tots els clubs tenen invitacions per a empreses patrocinadores, o per als jugadors del propi club o rivals (família), però en el nostre club hi ha algun directiu (o directiva) que deixa entrar sense pagar a amics i coneguts, amb tot el que comporta (pèrdua d'ingressos, mala imatge i disgust per a altres socis).

A mi em molesta que en el nostre camp, entri gent sense pagar per que algun directiu li dona alguna entrada per que és un 'amic' seu. És injust per als que ens rasquem la butxaca. Per exemple a casa, tinc diverses entrades d'una altre jornada econòmica i 1 d'elles la va fer servir una persona que ni tant sols és sòcia del CE Sabadell i que mai ha donat un sols cèntim per el nostre club.
Perfecte per aclarar-me el dubte. No ho sabia que passava això. Gràcies.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #38 el: 09 de Maig de 2011, 19:09:29 pm »
En fi...

Vergonyos l'actitud d'aquesta gent.

Desconnectat germix

• Aleví
  • Missatges: 32
« Respondre #39 el: 09 de Maig de 2011, 19:18:54 pm »
aver nos aclaramos, si nosotros somos menores de 18 y no cobramos como quereis que paguemos sino?