Autor Tema: Queixes sobre invitacions  (Llegit 10740 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
Re:Queixes sobre invitacions
« Respondre #40 el: 09 de Maig de 2011, 19:20:37 pm »
aver nos aclaramos, si nosotros somos menores de 18 y no cobramos como quereis que paguemos sino?

Yo cuando tenia 15 años me estaba de comprarme juegos para la playstation o de ir al cine para poder ir a ver al Sabadell. Seguro que los cubatas de blue tropic de ZH te los puedes pagar.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #41 el: 09 de Maig de 2011, 23:10:14 pm »
la gent va a sac Jo també el que he de dir, que hi havia molta gent que es colava és una vergonya però bé que facin el que vulguin l'únic mentre, jo sempre anire amb el cap ben alt perquè he pagat el carnet i els desplaçaments i tot no tinc cap problema.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #42 el: 10 de Maig de 2011, 19:58:50 pm »
aver nos aclaramos, si nosotros somos menores de 18 y no cobramos como quereis que paguemos sino?
Doncs fas com tothom, o pagues o te quedes a casa escoltant Radio Sabadell que ho fan molt bé.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #43 el: 10 de Maig de 2011, 22:11:22 pm »
en aquest tema de les queixes per les invitacions, vaig més allà, a les invitacions que ens donen al socis n'hi ha gent que les venen a les portes del camp.

• Entrenador
« Respondre #44 el: 11 de Maig de 2011, 00:10:30 am »
mare meva revenda i tot el que cal escoltar és una vergonya home
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #45 el: 12 de Maig de 2011, 21:07:59 pm »
Com diu en raros, s'han donat estos casos, recollir invitacions i desprès vendre-les a 10€, és lo que hi ha amb la crisi i el descontrol.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat silverpearl

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 18
« Respondre #46 el: 12 de Maig de 2011, 23:00:23 pm »

A pesar de que la vida da muchas vueltas y ahora soy un beneficiario del tema invitaciones (merecidas y pagando mi parte proporcional cada año) te voy a contestar la pregunta. Yo cuando tenía 14 años y quería ir a ver al Sabadell, le pedía dinero a mis padres sabiendo que esa parte luego se me iba a descontar de otros caprichos, me pagaba el carnet con ahorro de reyes,cumpleaños y propinas varias, así que no hay excusa campeón. No vale subirse a caballo ganador ahora que el club se encuentra en un momento privilegiado y encima querer ir por la gorra y de chuloplayas. Aquí hay gente que lleva sufriendo al equipo años y años, y otros que somos más jovenes pero que nos hemos gastado los cuartos para ver al Sabadell en 3ª, cuando eramos 4 gatos.

Así que te pido una cosa, si es cierto que vas de gorra y con tu actitud de chuloplayas junto a tus amiguetes, no vengas aquí con este rollo. Guarda un respeto por los demás, por que el que de verdad quiera al club y haya sacrificado por él, con estos comentarios le ofendes.

• Entrenador
« Respondre #47 el: 13 de Maig de 2011, 00:02:25 am »
només he de dir una cosa a la fi alguein l'hi ha dit, si no pagues no vagis fardant home.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #48 el: 13 de Maig de 2011, 12:52:49 pm »
para los que querais entrar gratis el domingo y tengais tiempo y facebook miraros esto

http://www.facebook.com/cesabadell :beer2 :beer2
visca el sabadell

• Entrenador
« Respondre #49 el: 13 de Maig de 2011, 15:06:15 pm »
jo sincerament no ho ha fet perquè tots els socis que ara 8 tindran entrades gratis i nosaltres pagant jornades econòmiques, visca la crisi mare meva.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #50 el: 13 de Maig de 2011, 23:01:58 pm »
las dos invitaciones que tenemos cada socio que decian que no valian para el playoff al final dicen que si valen, ayer tarde no valian esta tarde deciden que si que valen, cuando ya casi todos los socios las habran sacado para no perderlas, lo que es seriedad no tienen ninguna en este aspecto se lo he dicho por el facebook y se lo digo por aqui tmb :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #51 el: 13 de Maig de 2011, 23:29:02 pm »
Si actualment el club, sent la casa de barrets que és, som campions de grup, el dia que fem millor les coses en tots els apartats a part de la parcel·la esportiva, serem sens dubte un equip sanejat i de Primera.

Amb el tema de les invitacions del carnet, aquest cop la directiva s'ha superat. Son uns catxondos.

Dimarts al matí pregunto que si les invitacions valen per al play-off, i em diuen que no. Dimarts a la tarda, vaig i recullo la del diumenge i les dues que tenia al carnet per que no es perdin, i per portar gent a fer 'caliu' el diumenge.

Ara diuen que no, que es podien fer servir al play-off. Son molt grans.

Jo he pagat 3 1/2 carnets aquesta temporada. La que vé, pagaré el meu, no pagaré cap dels 2 infantils, i el de sènior que pago a mitges amb un col·lega que vé a vegades al camp, tampoc pagaré la meva part, total, l'aprofito uns 6 partits per temporada.

Tampoc pagaré CAP jornada econòmica, em nego a pagar religiosament mentre hi ha gent que entra per el morro i mentre facin aquestes tonteries amb els preus de les entrades i amb els carnets.

Si és que és el que té no tenir ni **** idea de cuidar al soci.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #52 el: 13 de Maig de 2011, 23:36:43 pm »
Si actualment el club, sent la casa de barrets que és, som campions de grup, el dia que fem millor les coses en tots els apartats a part de la parcel·la esportiva, serem sens dubte un equip sanejat i de Primera.

Amb el tema de les invitacions del carnet, aquest cop la directiva s'ha superat. Son uns catxondos.

Dimarts al matí pregunto que si les invitacions valen per al play-off, i em diuen que no. Dimarts a la tarda, vaig i recullo la del diumenge i les dues que tenia al carnet per que no es perdin, i per portar gent a fer 'caliu' el diumenge.

Jo he pagat 3 1/2 carnets aquesta temporada. La que vé, pagaré el meu, no pagaré cap dels 2 infantils, i el de sènior que pago a mitges amb un col·lega que vé a vegades al camp, tampoc pagaré la meva part, total, l'aprofito uns 6 partits per temporada.

Tampoc pagaré CAP jornada econòmica, em nego a pagar religiosament mentre hi ha gent que entra per el morro i mentre facin aquestes tonteries amb els preus de les entrades i amb els carnets.

Pero jo hem pregunto... no hi ha ningú que hui en dia s'encarregui d'aquesta seccio en el club? Algú que controli tot aixo de les invitacins, jornades economiques...

***** es que son tantes les coses que es foten malament. Hi ha tantes coses que es podrien solucionar nomes que algú es pares a pensar una miqueta en el bé del club.

Aixó em recorda no se quin partit de fa pocs anys, que els socis vam pagar 10 o 15 euros per entrar mentre que als aficionats de l'equip rival, n'hi cobraben 5. Hi ha per llogar-hi cadires.

Jo l'unic que espero es que algu s'estigui movent per donar facilitats i buscar recursos de cara al desplaçament per els socis del partit del play off. A fi de comptes només ens poden tocar 5 o 6 destins, destins que jo tinc MES QUE ESTUDIATS, tant preus d'hotels com de transport, espero que ALGU de la directiva s'estigui movent en aquest ambit ( c***, si jo ho faig, ho poden fer ells també no? ) perque sinó, arribara dilluns i si el partit es programa per dissabte ( factible, diumenge hi han eleccions ) encara haurem d'escoltar que no s'ha pogut preparar res amb temps.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #53 el: 13 de Maig de 2011, 23:37:27 pm »

completamente de acuerdo, estan quemando al socio a marchas forzadas, aposta no creo que se lo hubieran montado peor, si se sube este año muchos se apuntaran al carro ganador y se haran socios pero como por desgracia no se suba el año que viene puede aver un bajon muy grande de socios, señores de la directiva si leeis esto que sepais que os estais cargando lo mas preciado de este club los socios :beer2 :beer2
visca el sabadell

• Entrenador
« Respondre #54 el: 14 de Maig de 2011, 00:31:17 am »
estic molt d'acord amb tu ha veure el meu per exemple que donin invitacions a jugadors em sembla correcte. però que hi hagi gent que vagi presumint això és ser molt poc humil.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #55 el: 14 de Maig de 2011, 12:21:22 pm »
Facebook CE Sabadell FC:
Degut a les queixes del socis i davant l'enrenou que s'ha creat, finalment i com es va decidir en Assemblea, les invitacions NO serviran pels partits de play-off.
Ampliarem l'horari d'oficines avui a la tarda de 16 a 19 perquè els socis que ho desitjin puguin retirar les invitacions que els quedin.
Disculpeu les molèsties.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #56 el: 14 de Maig de 2011, 12:27:32 pm »
Facebook CE Sabadell FC:
Degut a les queixes del socis i davant l'enrenou que s'ha creat, finalment i com es va decidir en Assemblea, les invitacions NO serviran pels partits de play-off.
Ampliarem l'horari d'oficines avui a la tarda de 16 a 19 perquè els socis que ho desitjin puguin retirar les invitacions que els quedin.
Disculpeu les molèsties.

Aixo collons, qui vulgui venir que PAGUI.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #57 el: 14 de Maig de 2011, 12:45:40 pm »
 :scut :bandera :bandera
Amb relació de les dues invitacions que tenim els socis durant l'any jo tinc una opinió personal sobre aquestes i es la següent, jo no las faig servir mai , nomes en casos molt excepcionals un familiar o amic que vingui de lluny i poca cosa mes i perquè?  Doncs molt senzill qui vulgui veure l'equip que pagui, i no en valen allò que a lo millor s'enganxen el que vol veure el Sabadell ja esta enganxat i si li dones una entrada l'any vinent en voldrà un altre.

La primera temporada que es posar això de les invitacions, era la passada en sembla, doncs li vaig dir i en va dir que en volia una, i com que nomes es poden recollir fins dissabte al migdia li comento que com que ell viu a Can Rull et deixo el carnet i la vas a buscar tu, tot varen ser excuses fin que al final vaig tenir que pujar jo a buscar les invitacions però el mes bo ve ara, ell sap que jo si la temporada vinent be el Madrid Castilla a segona A, no hi aniré diu em podries deixar el carnet la meva resposta va ser NO si vols veure el Madrid pagues l'entrada i vas a veure'l , a sobre que mai es gasta un duro per veure el Sabadell et diuen per entrar gratis, i com aquest molts, després et venen deien que son molt del Sabadell però no es gasten un duro, així que el que vulgui veure al Sabadell que pagui.

Ho sento però algú ho havia de dir  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #58 el: 14 de Maig de 2011, 12:47:05 pm »
Pensaba que es referien a les invitacions per els no socis, per els socis si que haurien de servir... En fi...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #59 el: 14 de Maig de 2011, 12:52:47 pm »
Pensaba que es referien a les invitacions per els no socis, per els socis si que haurien de servir... En fi...

A mi en sembla be que els socis tinguin dues invitacions durant l'any, però el que sol passar es que moltes vegades acaben a mans de gent que no van a veure el Sabadell sino a entrar gratis i despres sempra a favor del equip contrari
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡