Autor Tema: Queixes sobre invitacions  (Llegit 10737 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:Queixes sobre invitacions
« Respondre #60 el: 14 de Maig de 2011, 12:58:02 pm »
Pensaba que es referien a les invitacions per els no socis, per els socis si que haurien de servir... En fi...

A mi en sembla be que els socis tinguin dues invitacions durant l'any, però el que sol passar es que moltes vegades acaben a mans de gent que no van a veure el Sabadell sino a entrar gratis i despres sempra a favor del equip contrari
 :mmmm

Les invitacions per als socis estan molt bé.
Jo, per exemple, aquest partit convido a me mare com a regal retardat d'el dia de la mare.
Amb una altra invitació vaig convidar el meu cosí de 15 anys, que no és sabadellenc però li vaig dir "et vens al partit?" i el vaig convidar, i un altre cop vaig portar 2 amics i vaig treure una invitació, de manera que van pagar la meitat cadascú.

És un detall amb els socis, jo trobo que està bé, Inda!
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #61 el: 14 de Maig de 2011, 13:01:42 pm »
Pensaba que es referien a les invitacions per els no socis, per els socis si que haurien de servir... En fi...

A mi en sembla be que els socis tinguin dues invitacions durant l'any, però el que sol passar es que moltes vegades acaben a mans de gent que no van a veure el Sabadell sino a entrar gratis i despres sempra a favor del equip contrari
 :mmmm

Les invitacions per als socis estan molt bé.
Jo, per exemple, aquest partit convido a me mare com a regal retardat d'el dia de la mare.
Amb una altra invitació vaig convidar el meu cosí de 15 anys, que no és sabadellenc però li vaig dir "et vens al partit?" i el vaig convidar, i un altre cop vaig portar 2 amics i vaig treure una invitació, de manera que van pagar la meitat cadascú.

És un detall amb els socis, jo trobo que està bé, Inda!
Es el que dic, el que no en sembla be es l'us que moltes vegades se li dona :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #62 el: 14 de Maig de 2011, 14:04:13 pm »
Pues nuevamente nuestra directiva intenta arreglar las cosas pero no se si lo acaba empeorando o qué hace...

He ido hará media hora o así a las oficinas y ahora resulta que las entradas que tenemos los socios, NO sirven para el play off, que lo han decidido a las 12 o así del medio dia.... es decir, ayer dicen que si, se cabrea la gente pero ya se hace a la idea, y cuando faltan 2 horas para que todos puedan retirar sus invitaciones, deciden que nuevamente no se podrán utilizar para el play off... señores, en qué quedamos?

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #63 el: 14 de Maig de 2011, 14:34:33 pm »
Un club seriós hauria de tenir control el control d'entrades. Aixo de les jornades econòmiques, les dues invitacions pels socis i demes panfletades em semblen de club de barri.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #64 el: 14 de Maig de 2011, 18:53:01 pm »
Un club seriós hauria de tenir control el control d'entrades. Aixo de les jornades econòmiques, les dues invitacions pels socis i demes panfletades em semblen de club de barri.

A veure, no hi ha control de les entrades. El club no sap si jo vaig retirar per demà 1 o 3 invitacions, a no ser que el que està a les oficines se'n recordi de memòria.

A part d'aquest control zero, tot aquest tema de que ara si que valen i que ara no valen, demostra que no hi ha gens de serietat en moltes coses de les que diu el club.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #65 el: 14 de Maig de 2011, 22:54:02 pm »
ho sabem tots però és el que hi ha veure si l'any que ve en 2 a millora tot una mica.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #66 el: 18 de Maig de 2011, 15:28:21 pm »
Avui surt una carta al diari Sabadell d' un soci que es sent estafat. Jo també, he estat guardan't les invitacions per el play-off durant tot l' any

El comunicat del club diu que els socis s' han queixa't de les invitacions i per això les han tret. La veritat que no ho entenc. Jo diria que aqui al forum, alguns socis es queixaven d' un altre tipus de' invitacions. No sé si no es que saben llegir o ho interpreten a la seva convinència.

El que es segur que no s' omplirà la Nova Creu Alta, podrien haver rebaixat una mica els preus. L' important es pujar i que el camp s' ompli. Ja guanyarem diners a 2A. A més, ultimament han fet bones entrades i a la jornada econòmica ( hem tingut 3) també. A part dels diners que van aportar les empreses en la crida que van fer

En l' aspecte esportiu estic molt content, però hi ha aspectes que em fan sentir mol mal tractat, tractat de tontet, vaja. Potser podrien reflexionar pq a la gent li costa tant fer-se soci, ja que cada dia ens tenen en menys consideració. A veure si es mouen pq en aquset aspecte ho estan fent prou malament

Ho sento, però ho tenia que dir.

Els que hi anem al camp, a animar com mai, la pressió ambiental es mitja eliminatoria, encara que alguns no ho entenguin!

Visca el Sabadell! El partit més important dels ultims 20 anys!
« Darrera modificació: 18 de Maig de 2011, 15:44:08 pm per hicks »

• Entrenador
« Respondre #67 el: 18 de Maig de 2011, 15:35:11 pm »
tranquil l'únic bo és que els socis no pagarem eslògan únic veritablement inportante i després tots els personatges que es fiquen a rajar, del partit que paguin 15 o 20 euros, i si no que ho mirin des de la tele.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #68 el: 18 de Maig de 2011, 15:47:16 pm »
Es que si tinguessim que pagar els socis, serien 4 jornades econòmiques. Però, ja dic amb el tema de les invitacions em sento enganya't. I mira que pago cada any el carnet de soci i , per motius laborals, només puc anar 2-3 partits al any. El diumenge, treballo i ho estic intentant cambiar, però si no puc m' ho perdré. A mi lo que m' importa es el Sabadell i penso que si el soci es sent maltractat, no anem bé.

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #69 el: 18 de Maig de 2011, 16:30:00 pm »
Totalment d'acord Hicks. Jo a mes de que soc soci jo, la meva dona i li pago el carnet a la meva neboda desde que va neixer (ara té 5 anys), em vaig treure un carnet se simpatitzant per convidar a algún amic i de moment aquest any només le fet servir un cop, i ara em trobo que ja no em val, quan desde el club han fet entrades tant económiques últimament que no valia la pena fer servir aquest carnet, m'ho resrvo pel paly-off i diuen que no val, jo no miro els calés perque pel Sabadell tot em sembla poc, doncs csempr ehe pensat que el meu deure moral és fer-me soci encara que algun any no hi vagi molt, pero el club ha de tenir mes sensibilitat...

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #70 el: 18 de Maig de 2011, 17:39:44 pm »
si, es lo que em fa ràbia. Jo volia portar 2 persones i per això ho he estat reservan't. A mi m' es igual pagar, ja dic que aquest any només he pogut anar 3 vegades. I cada an, pago 2 carnets. Amb 10 anys, potser he  **** anar 20 vegades. Però, cara al any vinent m' ho tinc que pensar. ¨I com jo, suposo que hi ha més d' un. No entenc els seus arguments, la veritat i no m' agrada que em prenguin el pel.

• Entrenador
« Respondre #71 el: 19 de Maig de 2011, 00:19:55 am »
totalment d'acord amb vosaltres. :)