Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Me pots posar la etiqueta de més polèmic? I pregunta, no me pots posar a la firma les etiquetes amb tots els meus galardons de la categoria?Se pot en este foro?
Jo l'etiqueta no, però si es pot a la firma sí.
Jo tinc premis forum de la primera vegada que es van fer pero no recordo quins son, ¿mels podrias posar?, si es massa feina tampoc et molestis company (si es que la gent que tenim una edat perdem memoria rapidament, jajajaj
Yo si me la podéis poner en la firma, os lo agradecería ^^
A mi també m'agradaria tenir questes etiquetes... diria que vai sortir vai "recollir" algun premi en els primers premis forum i també al 2009.
Epppp jo també vull el meu del 2009, a la fi i al cap és l'únic premi que he guanyat a la meva vida, juntament al títol de "Mr. Trípode" atorgat pels "Foreros Arlequinats"
Cita de: PANSO en 13 de Maig de 2011, 23:44:30 pmJo tinc premis forum de la primera vegada que es van fer pero no recordo quins son, ¿mels podrias posar?, si es massa feina tampoc et molestis company (si es que la gent que tenim una edat perdem memoria rapidament, jajajajApreciat company forero:Vostè al 2007 va rebre els premis al Post més absurd i al Millor avatar: Re: CERIMÒNIA ENTREGA 'I PREMIS FÒRUM 2007'Salutacions des de l'administració.
Cita de: sexeibirra en 12 de Maig de 2011, 21:29:00 pmMe pots posar la etiqueta de més polèmic? I pregunta, no me pots posar a la firma les etiquetes amb tots els meus galardons de la categoria?Se pot en este foro?Se pot i ja ho tens