Autor Tema: Ivan Gomez, nou porter del CE Sabadell  (Llegit 6504 cops)

0 Usuaris i 9 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
  • Gènere: Masculí
Re:Ivan Gomez, nou porter del CE Sabadell
« Respondre #40 el: 12 de Maig de 2011, 11:02:37 am »
Y no sería mejor tenerlo todo previsto. Osease, último partido de liga y única oportunidad de intentar que Iván Gómez se acople con los defensas de nuestro CE SABADELL. Que si despues por desgracia tiene que debutar bajo palos, le sea más fácil acoplarse al estilo de juego de Lluís Carreras y además son 90 minutos que le irán muy bien para acabar de ponerse en forma POR SI ACASO.

De todas maneras confío en la decisión que tomará el cuerpo técnico y la apoyaré por que ahora más que nunca debemos ser todos una piña...

Salud y suerte para Iván Gómez y todos los arlekinados.

Jo estic Totalment d´acord :ok
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #41 el: 12 de Maig de 2011, 14:21:13 pm »
Jo també estic molt d'd'acord però penso que faci carreras el millor.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #42 el: 12 de Maig de 2011, 15:07:43 pm »
benvingut Iván, a la foto de la web es Paquirín

Desconnectat xolo

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #43 el: 12 de Maig de 2011, 23:31:57 pm »
a veure Inda jo no vull ser negatiu, però coses mes rares han passat aqui, i una jugada tonta la pot cometre de navas, valdes i casillas, encara me' n recordo una eliminatoria per baixar a tercera contra el peña sport, que desde darrera de la porteria on hi han els suporters del sabadell, van llençar una pilota al camp i l' arbitre  va pitar a dins l' area del sabadell
i quasi ens fan un gol que ens fa baixar a tercera si no arriba a  ser pel genis que la va treure de la linia, en definitiva no ens la juguem que per algo tenim un altre porter.

• Entrenador
« Respondre #44 el: 12 de Maig de 2011, 23:55:01 pm »
estic totalment d'acord amb tu no ens la podem jugar d'aquesta manera coses més boges s'han vist al futbol.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #45 el: 18 de Maig de 2011, 14:31:20 pm »
Com el veu veure, per cert ?....Per el meu punt de vista, te "fusta" de bon porter però li falta el llògic rodatge.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

• Entrenador
« Respondre #46 el: 18 de Maig de 2011, 15:22:50 pm »
per a mi li falta una mica més de lliurament per exemple hi ha un pilota que l'i queda a mitja sortida entre el davanter i la porteria, són coses que es poden millorar però mal porter tampoc ho és.