Autor Tema: Amb mitja lliga HT passada com van els vostres objectius?  (Llegit 2282 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Amb mitja lliga HT passada com van els vostres objectius?
« el: 14 de Maig de 2011, 23:03:47 pm »
Un cop passat l'equador de la lliga HT com van els objectius que tenieu marcats per aquest any?

La veritat és que en el meu cas estic molt sorprés doncs tot i no tenir un dels millors equips del grup estic lider. Però els últims dos anys estava en la mateixa situació i en la segona volta va venir un declivi de joc que em col.locava a final de lliga 5º o 4º. Però aquest any tinc unes sensacions diferents. No crec que quedi per sota del 3º lloc tot i que no suposaria l'ascens.
De moment vaig 1º a 3 del segon i 4 del tercer, dos grandissims equips. Esperem que la força ens acompanyi i les lesions ens respectin, doncs la setmana passada tenia als dos porters lesionats i vaig fitxar un gran porter de cara al futur i va i en l'amistos es lesiona ( 3 porters lesionats al mateix moment) per sort vaig haver de jugar contra l'únic boot del grup.
Espero que a la resta us vagi igual o millor que a mi, i poguem col.locar els nostres equips arlequinats el més apunt possible.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Amb mitja lliga HT passada com van els vostres objectius?
« Respondre #1 el: 15 de Maig de 2011, 12:05:24 pm »
Doncs jo estic per sobre dels objectius marcats.

El meu objectiu aquesta temporada era acabar en tercera plaça, evitant problemes per a baix i depenent del nivell que hi hagués per dalt, colar-me en segona plaça per ascendre i arribar a Segona Ronda de Copa. A la Copa, vaig aconseguir l'objectiu, i a la lliga, vaig empatar el primer partit i vaig perdre el segon, cosa que em feia pensar que les passaria canutes, però ara porto una ratxa de 6 victòries consecutives, que m'han posat líder, amb 2 punts sobre el segon i 7 sobre el tercer, per tant no descarto pujar de categoria i tot.

Només he fitxat per afrontar la temporada un davanter i un extrem titulars, tot el demés que he fitxat, son 2 entrenables, 1 porter que el vaig tenir 2 setmanes per lesió del suplent i tot el que he vengut, son canterans.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #2 el: 15 de Maig de 2011, 12:29:54 pm »
Doncs el meu objectiu era estar entre els 4 primers i de moment no ho puc dir. Tot i que encara queda molta lliga i, a més, tinc esperit 8. El descens el tinc a 5 punts, i amb la derrota d'aquest dissabte sembla un perill, tot i que suposo que no baixaré.
He tingut dos claríssims ejeas en contra i un a favor. Els dos en contra m'han fet perdre 5 punts i el a favor m'hauria fet patir en un partit tot i acabar guanyant-lo.

Espero que les coses em millorin!!

Salut...!!*!!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #3 el: 15 de Maig de 2011, 19:59:29 pm »
Jo tinc com a objectiu fer calers y quedar 3r o 4rt.
De moment estic a 5 punts del ascens i a 7 del descens. I estic fent molts calers, porto 1,5 millons, i espero acabar amb 6-7 millons al final de temporada.
A més a més, porto 6 de 8 partits jugats, jugant com a "relaxat".
De moment, tot perfecte.

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #4 el: 15 de Maig de 2011, 21:56:45 pm »
Doncs jo estic on m'esparava.

Aquest any volia no patir i de moment ho estic aconseguint... Vaig tercer a 7 punts dels 2 primers i tinc el penultim a 5 punts.

A finals de la temporada passada vaig fitxar un crack iaion -31 anys- a la defensa pq vaig considerar que era la zona mes fluixa que tenia... i de moment encara m'esta donant molt bon resultats.

M'estic dedicant a entrenar pq considero que si pujo un parell o tres de jugadors de nivell, l'any que ve tindre equip per pujar, diria que sense necessitats de fitxar... tot i aixo, no descuido el mercat i li vaig fent ullades tot sovint per si trobo alguna ganga ;)

Aixo si, ja fa un parell de temporades que considero que la maquineta dels cataplins m'esta putejant i em fa perdre partits que, a priori, tindria de guanyar sense dificultats. Com exemple, aquesta mateixa setmana amb un HTStats favorable de 138 a 158 i amb un 64% de possibilitats de guanyar, nomes vaig aconseguir un miser empat i casi en els darrers minuts.

El problema el tinc ara al coincidir amb la Lliga Forum ja que, per una part m'agradaria guanyar-la per fotre un cop de puny a la taula i poder dir que "aqui estic jo", pero per altre banda, si dedico la majoria de titulars perdre entrenaments... tot i que ja vaig dir que degut al nivellas que hi ha a Primera, poca rotacions podre fer si no vull patir i acabar baixant... Suposo que a ultima hora em decidire que fer, com sempre faig.

Sort a tots companys i deixem els Clubs Arlequinats el mes amunt possible!!

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #5 el: 16 de Maig de 2011, 01:12:25 am »
Jo vaig 3r a 4 punts del 1r i del 2n. L'objectiu és el mateix, l'ascens... així que caldrá lluitar per l'objectiu fins que sigui matemàticament impossible.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #6 el: 16 de Maig de 2011, 11:25:24 am »
El meu objectiu a la lliga HT és posar els jugadors en forma i entrenar jugadors per vendre sense baixar de categoria, cosa que casi tinc fet estant a 9 punts sobre el descens.
El meu objectiu real esta temporà és fer el triplete a les competicions del foro, i encara és possible.  >:D
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat F.C.Wolves

• Infantil
  • Missatges: 181
« Respondre #7 el: 16 de Maig de 2011, 13:38:28 pm »
Doncs el meu objectiu de moment s'està complint perfectament, esperava mantenir la categoria sense patir i si les coses van be, perque no mirar cap a dalt, doncs de moment vaig 2º a 2 punts del primer i a 11 punts del descens, per tant puc dir que la temporada està sent força bona.

Desconnectat cavallerculé

• Aleví
  • Missatges: 44
« Respondre #8 el: 17 de Maig de 2011, 11:36:31 am »
Jo estic complint amb el meu objectiu de moment, però per pràcticament res.

El meu objectiu era pujar a VIII com a 1er o 2on, per poder jugar l'any que ve Copa Hattrick.

Estic 2on, però el primer està infinitament lluny, donat que ho ha guanyat tot, per tant el tinc a 8 punts, i a més a més, tinc el tercer empatat a punts amb mi (estic per davant per 1 sol gol)