Autor Tema: PORRA Madrid-Barça  (Llegit 16036 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: PORRA Madrid-Barça
« Respondre #60 el: 20 de Novembre de 2005, 13:05:00 pm »
Be, tinc l'honor de ser el 1r merengue reconegut en dir la meva en aquest post post-partit...

Del partit en si no cal dir res de res, i no negaré pas la realitat, felicitats als cules :clap El que si vull destacar es el comportament del public al bernabeu... RES a veure amb el public culer d'altres anys (ya veurem aquest :() Cuan Eto'o va anar al corner a celebrar el gol, quants objectes li van caure? qe jo recordi res... Figo? Cap de porc, ampolles de JB, monedes...(un any es va haver de suspendre el partit momentaniament). 2n gol de Ronalinho, el public D'EMPEUS APLAUDINT EL GOLAS :icon_exclaim: aixo si que sa de destacar, el gran comportament del public :ok :clap
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #61 el: 20 de Novembre de 2005, 13:16:28 pm »
El que tu dius del comportament del public... es veritat, no va estar malament, al contrari va estar molt bé,  però no es pot comparar el cas de figo amb el d'etoo. L'etoo practicament no va jugar mai amb el madrid i va marxar al barça pq el sr florentino ho va permetre, si hagués volgut sel podria haver emportat al madrid. En canvi el figo va marxar per la porta del darrera i pagant la seva clausula de rescisió: Figo traditore!  :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #62 el: 20 de Novembre de 2005, 13:20:41 pm »
En canvi el figo va marxar per la porta del darrera i pagant la seva clausula de rescisió: Figo traditore!  :laugh:

Ell va complir i va pagar, veritat :icon_question:
No sé de que c*** us queixeu els culés. Si no veu aprofitar bé el que us va donar... vosaltres sabreu. Per mí, Figo, va ser molt professional, es va debre sempre a l'equip que el pagava.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #63 el: 20 de Novembre de 2005, 13:28:50 pm »
Be, tinc l'honor de ser el 1r merengue reconegut en dir la meva en aquest post post-partit...

Del partit en si no cal dir res de res, i no negaré pas la realitat, felicitats als cules :clap El que si vull destacar es el comportament del public al bernabeu... RES a veure amb el public culer d'altres anys (ya veurem aquest :() Cuan Eto'o va anar al corner a celebrar el gol, quants objectes li van caure? qe jo recordi res... Figo? Cap de porc, ampolles de JB, monedes...(un any es va haver de suspendre el partit momentaniament). 2n gol de Ronalinho, el public D'EMPEUS APLAUDINT EL GOLAS :icon_exclaim: aixo si que sa de destacar, el gran comportament del public :ok :clap

Si si, va ser fantastic el comportament del public merengue, pero ... amb aixo no s guanyen partits xDD
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #64 el: 20 de Novembre de 2005, 14:05:20 pm »
A mi em sembla que al Florentino se li esta acabant el credit. Ahir mes que un equip a un altre crec que va guanyar un projecte esportiu a un altre. Va quedar sobradament demostrat que com equip ara mateix es millor i te mes futur el Barça que el Madrid i si no acaban espatllantlo els mateixos del Barça (cosa que s'els sol donar bastant be tot sigui de pas) poden tenir la supremacia durant uns anys perque el Madrid no ha sapigut fer el seu plan "renove" al seu moment i ara ha de carregar amb algunes figuretes que ja han perdut la seva lluentor i feina tindran a desfersen sense que els costi un grapat de calers pero com que amb el Florentino els calers no son problema donç mentres pugui deixar anar el seu talonari com va fer per fitxar al Sergio Ramos a corre cuita despres de adonarsen que la seva defensa era una autopista de quatre carrils tot i que ara segueixi sent la mateixa autopista pero mes cara, donç suposo que si despres d'un altre any sense titols (perque jo aquest Madrid ja despres del primer partit de champions contra l'Olympique de Lyon ja vaig veure que aquest any seria una repeticio de l'anterior) l'aficio li segueix donant confiança (cosa cada cop mes dificil), donç seguira practicant la nefasta politica de fitxatges (Woodgates, Gravessens, Pablos Garcias...)que l'ha dut on es ara, amb una nefasta politica esportiva que no se sap de qui es responsabilitat si del Buitre del Sachi o d'ell mateix i aixo es una bona noticia per al Barça que ara te el futur esportiu molt ben encarrilat.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #65 el: 20 de Novembre de 2005, 14:17:45 pm »
Birri, si comparo. Figo va marxar per la porta del darrere i tal pero l'etoo encaro que no va jugar, els cantics de la celebració de la lliga van fer moooolt mal :icon_exclaim:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #66 el: 20 de Novembre de 2005, 14:22:30 pm »
En canvi el figo va marxar per la porta del darrera i pagant la seva clausula de rescisió: Figo traditore!  :laugh:

Ell va complir i va pagar, veritat :icon_question:
No sé de que c*** us queixeu els culés. Si no veu aprofitar bé el que us va donar... vosaltres sabreu. Per mí, Figo, va ser molt professional, es va debre sempre a l'equip que el pagava.

El cas Figo no té res a veure amb el del Eto'o, tal i com diu el Birri. Però no perque pagués o deixés de pagar la clàusula. El que va enfadar als culés, és que Figo va dir pocs dies abans de les eleccions del Madrid, en una entrevista que ell el dia de la presentació del Barça, seria amb l'equip i que a Madrid no aniria mai. És això el que va enfurissmar, el sentir-se enganyat per un dels jugadors que més "carinyo" tenia per part de l'afició.

I pel que diu el Cudi, el camp del Madrid s'han vist coses pitjors que les del cap de porc al Figo. Fa 3 o 4 anyets quan jugaba el Reina per exemple, en un córner que va anar a buscar la bola, un tio la va fotre 1 cop de puny.... etc....
el que passa és que ahir la HUMILLACIÓ va ser tal, i veient que el Barça va baixar el ritme per no acabar 0 a 8, doncs fins i tot el public merengue no va tenir més remei que aplaudir. I no es pot comparar el cas Eto'o, que no és al Madrid perque Florentino NO va voler, mentre que Figo va enganyar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #67 el: 20 de Novembre de 2005, 14:22:45 pm »
FELICITATS AINO!

doncs nose que dir, nomes com a curiositat, vaig anar a un bar i vaig arrivar per alla a les 7 per agafar taula i kadires... ;D
i el tiu del bar va i es posa a comprar el partit a 5 minuts de que comences, pos ja us podeu imaginar que res de res i vaig pirar justament kuan el far$a marcava el primer en busca de un altre bar...akell bar estava a tope nose jo si el tio va acava vivint per conta-ro pero van aver-hi moments de nervis quan els mes hools van comenzar a cridar:
ESTE BAR! LO VAMOS A QUEMAR! :tongue3:
 pos eso k avui guanyara el sabadell!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #68 el: 20 de Novembre de 2005, 14:28:33 pm »
Birri, si comparo. Figo va marxar per la porta del darrere i tal pero l'etoo encaro que no va jugar, els cantics de la celebració de la lliga van fer moooolt mal :icon_exclaim:

Si Cudi, i sentir al Jiménez Losantos insultant a "Corruptonia", Catalunya per ell, i maxacant-nos també fa mal.
A les celebracions dels equips sempre hi ha insults; i Eto'o va rectificar al dia següent, reconeixent que l'havia cagat.
Per cert, Figo us deia "llorones" a les celebracions del Barça, i quan va fitxar per vosaltres l'aplaudieu.
Es normal per mi que es pensi això, i si per exemple el Raúl cantés el mateix que l'Eto'o, per mi no seria una excusa per reconeixer el partidas del rival, i em seria igual que el Raúl digués el que digués. El pitaria més i ja està.

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #69 el: 20 de Novembre de 2005, 14:32:00 pm »
Que rapid van oblidar els madridistes els càntics de figo de: merengues, mamones, saludad a los campeones! o els cantics tan famosos del ramon mendoza i del raul quan celebraven les lligues amb akells famosos: polaco, polaco,  polaco el que no bote! Això no fa mal als merengues que son catalans? ;) El que dic, ni uns son tan dolents ni els altres son uns sants ;)

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #70 el: 20 de Novembre de 2005, 14:42:20 pm »
ahir vaig patir un orgasme futbolistic jo no m'amago despres del sabadell soc del barça un bany espectacular la llastima va ser perdre una ocasio per fotre un 0-5 o 0-6 al començar la segona part el madrid fins i tot em donava pena,un equip perdut que no savia ni que fer un xut a porta en tot el partit i de michel salgado aixo ho diu tot,sobre el que diu l'amic cudi el public del bernabeu perfecte si senyor pero no es pot comparar el cas figo i eto'o,figo 2 dies despres de sortir a tots el diaris i telenoticies fent petons a la samarreta del barça i dient yo no estoy tan loco para irme al madrid va sortir amb la samarreta blanca,el cas de l'eto'o tots el sabem el madrid no el volia,i com diu el mutio escoltar els mitjans de madrid tambe fa mal,nomes una pregunta perque tant recordar el cap de porc del camp nou i no recordar els cops de puny al reina al bernabeu? perque aixo els mitjans de madrid no ho recorden?

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #71 el: 20 de Novembre de 2005, 15:10:57 pm »
Si tant dieu dels cops de puny a Pepe Reina (lamentable) com es que el Bernabeu no va ser condemnat a clausura per X partits i el camp nou si?... (cosa que si hagues passat a La Romareda, Pamplona o algun d'aquest si que els hi haguesin fet fer cumplir :()

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #72 el: 20 de Novembre de 2005, 15:16:52 pm »
Cert es que el camp del barça s'hauria de clausurar. Pero es que a Madrid, a mes del cop de puny, recordo un atracament en un gol de rivaldo que feia el 2-3 i l'arbitre l'anulava injustament i van caure de tot, ampolles bosses plenes de tot i un llarg etcetera a la banqueta del barça. Aixi que...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #73 el: 20 de Novembre de 2005, 15:18:06 pm »
Si tant dieu dels cops de puny a Pepe Reina (lamentable) com es que el Bernabeu no va ser condemnat a clausura per X partits i el camp nou si?... (cosa que si hagues passat a La Romareda, Pamplona o algun d'aquest si que els hi haguesin fet fer cumplir :()

Doncs perque la meitat del comitè anti violencia son ex-socis del Madrid. I dic ex, perque no canti tant.
I perque al Kluivert per donar un copet a un jugador del Rayo li van caure 5 partits i a Roberto Carlos per donar una patada dins l'area del Madrid a Eto'o ahir, per mi agressió, perque ho fa conscientment no li caurà cap partit  :icon_question:
Preguntes com aquestes n'hi ha patades.

www.miequipo.es

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #74 el: 20 de Novembre de 2005, 15:25:56 pm »

Doncs perque la meitat del comitè anti violencia son ex-socis del Madrid. I dic ex, perque no canti tant.

si seguim aixi, podria dir que no es va tancar el camp nou ja que ZP es culé...

I perque al Kluivert per donar un copet a un jugador del Rayo li van caure 5 partits i a Roberto Carlos per donar una patada dins l'area del Madrid a Eto'o ahir, per mi agressió, perque ho fa conscientment no li caurà cap partit  :icon_question:
Preguntes com aquestes n'hi ha patades.

Allò va ser penal clarísim i encara no entenc com ni el linia ni l'arbit ho van pitar pero sino recordo malament, la de Patrick va ser molt mes descarada i forta quan lo de ahir va ser una simple trabeta...

P.D: Es que cap madridista m'ajuda o que??????? :laugh: Jos? Adriancito?  :icon_exclaim: :icon_exclaim:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #75 el: 20 de Novembre de 2005, 15:28:55 pm »
Jo per la d'ahir, penal, expulsio i res mes. Pero si que recordo com el Makelele em sembla que va ser o el zidane, no recordo, va agafar dels cabells al motta davant l'arbitre i no va passar res. Y ahir tarja al Ronaldiño per donar amb el braç al Michel en un salt quan abans el Pablo Garcia posa el colze al Deco i li reventa la cella i no pasa res... I jo crec que ja n'hi ha prou, ahir no hi va haver color i punt  :laugh: :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #76 el: 20 de Novembre de 2005, 15:30:39 pm »
Bueno, i si seguim així, podriem dir que les ultimes lligues guanyades pel MAdrid, van ser perque estaba l'Aznar.
Vaja, que el que és ben clar és que si això del Kluivert, que no va ser pas fort, son 5 partits, cada setmana estariem sancionant.
Del que jo em queixo, és que tots igual; res més que això.  :ok

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #77 el: 20 de Novembre de 2005, 15:54:21 pm »
Perque l'arbitre no ho va reflectir a l'acta i es clar, amb el madrid el comité mai estudia els casos d'ofici... la raó ja te l'ha dit el mutio  :laugh:

Desconnectat camacho86

• Aleví
  • Missatges: 32
« Respondre #78 el: 20 de Novembre de 2005, 15:56:43 pm »
Bueno, i si seguim així, podriem dir que les ultimes lligues guanyades pel MAdrid, van ser perque estaba l'Aznar.
Vaja, que el que és ben clar és que si això del Kluivert, que no va ser pas fort, son 5 partits, cada setmana estariem sancionant.
Del que jo em queixo, és que tots igual; res més que això.  :ok

q al madrid le ayudaron? pero de verdad lo decis en serio? ayer se nos dio un baño d futbol, d magia, se vio al campeon d liga contra un equipo mas debil en bloque que un equipo d barrio, soy del madrid, pero tambien me gusta el futbol y admito que, el barcelona puede ganar mucgas cosas si juega como ayer, me rindo ante ronaldinho y messi, que desparpajo, que velocidad, realmente increible para estar jugando en el santuario blanco, por cierto, que el madrid gano ligas con aznar bla bla bla, jilipoyeces, el madrid las gano por que tenia un gran equipo, pero claro, florentino no sabe que los años pasan y las piernas lo notan, de verdad que deberia de dimitir, no por que sea mal presidente, sino para que deje hacer a los entrenadores, las alineaciones las hacen los entrenadores, no el dinero don floren, bueno, a todo esto, resultado justo, es mas, nos tenian que haber metido 3 mas, por juego y por todo, me siento superado por el rival  :snore:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #79 el: 20 de Novembre de 2005, 16:02:11 pm »
I per que quan el Far$a no va voler jugar la copa del rei contra l'atletico, L'any seguent el van perdona i el van deixar jugar? A mi em sembla que això és ajudar al Far$a