Autor Tema: PORRA Madrid-Barça  (Llegit 16028 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: PORRA Madrid-Barça
« Respondre #80 el: 20 de Novembre de 2005, 16:24:56 pm »
Bueno y si nos ponemos a mirar mas cosas, pk aun el barça no ha cumplido sus 2 cierres del camp nou!?
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #81 el: 20 de Novembre de 2005, 19:43:58 pm »
Bueno y si nos ponemos a mirar mas cosas, pk aun el barça no ha cumplido sus 2 cierres del camp nou!?
Esto ya está dicho creo jos... ;) Pero bueno yo digo una cosa pa los merengues: ahora que el barça es el ekipo del gobierno **** ver que ganen pq juega mejor y no pq se lo regalen eh?  :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #82 el: 20 de Novembre de 2005, 20:14:16 pm »
Als Merengues: Foteu el camp a mandril!
Als Culés: Aneu-vos a pitar amb el clàxon a Can Fanga!

Negre em teniu els dos cada cop que guanyeu alguna cosa, tocant la botzina i donant pel sac als que només som del  :scut i volem dormir.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #83 el: 21 de Novembre de 2005, 14:57:28 pm »
lO siento por los merengues arlekinados(jajaja , sere sincero ¡ME DESCOJONO! ) este año ni con el triatleta de Robinho, Mi Sabadell gana , mi Barça tambien , d **** madre!!!!!!!!!!! :clap :laugh: :scut

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #84 el: 21 de Novembre de 2005, 18:39:40 pm »
No soc del far$a... es mes, podriem dir que hi han moments que l'odio pero no per aixo deixare de reconeixer q es van menjar els merengues com van voler.

afegiria que potser els del far$a no son tant bons com es vol insinuar ja q es el madrit q esta de pena-penita-pena... i ole.

:bandera
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #85 el: 21 de Novembre de 2005, 21:20:34 pm »
Esto ya está dicho creo jos... ;) Pero bueno yo digo una cosa pa los merengues: ahora que el barça es el ekipo del gobierno **** ver que ganen pq juega mejor y no pq se lo regalen eh?  :laugh:

Birri al madrid nunca le han regalado nada, si ha ganado las ligas es pk se ha dejado los h****s en el campo en los 38 partidos k se juegan! Al final cada uno acaba donde merece estar. Y cuando el madrid ha ganado 9 champions es por algo y no pk se le ha regado nada...

Y por cierto, muy bien el barça el sabado haciendo un buen futbol, mi enhorabuena pa ellos, pero el madrid dando muxisima pena. Y los cules flipandose por la calle como si hubiesen ganado la champions, aish... :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #86 el: 21 de Novembre de 2005, 21:28:19 pm »
Y los cules flipandose por la calle como si hubiesen ganado la champions, aish... :laugh:

Si hagués passat al l'inrevés, humillant al barça 3 a 0 i jugant impressionantment bé, i habent pogut fer tranquilament 7 o 8 gols, segurament també hagués anat merengues a la Cibeles.
Per cert, em fa gràcia la gent que diu que el Barça va guanyar dissabte a un equip de pena, que si sortien de lesions, que si............. jajajaja, excuses. El Barça va guanyar 0 a 3 al camp del REAL MADRID. I això és que el va passar.

Per cert, Gravesen sort que no debia passar el control antidoping després del partit, perque segurament hauria donat positiu  :icon_exclaim:   :beer
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #87 el: 21 de Novembre de 2005, 21:34:49 pm »
El que va passar l'any passat es q el barça amb totes les seves lesions va guanyar la lliga. Si el madrid vol fer algo haurà de posar-se les piles en comptes de plorar per les lesions, que sembla l'excusa més fàcil per argumentar akesta derrota i dedicar-se a jugar al futbol. Una cosa que tinc clarissima es q el madrid té un futbol lleig però molt pràctic fins que es troba un bon ekip al davant amb una forta defensa, sense jugadors que posin exqses per no entrenar 1 o 2 dies abans del partit ;)

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #88 el: 21 de Novembre de 2005, 22:03:32 pm »
Jos , parece mentira k te guste el futbol , me diras k el dia k ganamos al Terrassa no flipaste toda la semana con la maxada...va hombre , a cada uno lo k es suyo tienen y tengo todo el derexo a disfrutar y fliparme con mi otro ekipo.... :clap :scut

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #89 el: 21 de Novembre de 2005, 22:27:43 pm »
Jos , parece mentira k te guste el futbol , me diras k el dia k ganamos al Terrassa no flipaste toda la semana con la maxada...va hombre , a cada uno lo k es suyo tienen y tengo todo el derexo a disfrutar y fliparme con mi otro ekipo.... :clap :scut

Lo disfrute muxo, pero tampoco me fui al ayuntamiento a celebrarlo (canaletas) ;D

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #90 el: 22 de Novembre de 2005, 21:16:33 pm »
Sabeu que hi va haver-hi un any que el sabadell va vaixar a 2a divisio A i el madrid va quedar per sobre seu a nomes 2 punts?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #91 el: 23 de Novembre de 2005, 21:48:54 pm »

Aquest cop ho has ben clavat, amic Birrero....

No negaré que va ésser un bon espectacle esportiu (jutjo pel resum, perquè jo només pagaré un PPV quan estiguem a Primera o Segona, si s´emet). Ara bé, fins aquí i prou....           A mí no deixen de resultar-me fóra de lloc els "claxons" dedicats a equips que no són de la ciutat  (respecto al que ho fa, però no li veig una coherència al 100%).  A més a més, aquesta polarització Barça-Madrid en el fons l´únic que aconsegueix és deixar el nostre CE Sabadell, més en l´oblit i empetitir-lo en front a entitats amb més ressò mediàtic.

Finalment, una pregunta dedicada als "culés" declarats que escriuen en aquest Fórum;   QUE US VA PRODUïR MES SATISFACCIO, EL RESULTAT DEL SANTIAGO BERNABEU O EL DE LA NOVA CREU ALTA ?  la resposta, evidentment és lliure, però també és veritat que si abundessin massa les respostes entrorn del partit de Madrid, és que alguna cosa ens llastra definitivament per anar més amunt i ésser algun dia un equip capaços de jugar de tú a tú a Barça i Madrid, com s´havia arribat a fer en altres conjuntures històriques;

CLAXONS DEL BARÇA A CANALETES
CLAXONS DEL MADRID A LA CIBELES
CLAXONS NOMES DEL SABADELL A L´EIX MACIA
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #92 el: 23 de Novembre de 2005, 22:08:08 pm »
Jo respondré a la teva pregunta. Però per mi no és en el partit idoni per formular-la.
Jo sempre he dit que em produieix més satisfacció una victoria del Sabadell, abans que una del Barça. Per la dificultat, perque costa molt més guanyar a la 2a B, perque m'agarada MOLT venir a veure al Sabadell.... per tot.
PErò clar; compares el Sabadell - Logronyès; un partit normalet i fluixet, amb un Madrid - Barça, humillant a l'etern rival i no marcant més gols per pena. A mi em va donar més satisfacció la victoria del Barça, però només per aquest cap de setmana.
I com jo pensarà força gent, i sense barrejar la política dins l'esport. Recordem que molta gent veu un Barça - Madrid com un Catalunya - Espanya, i per tan doncs trobo normal que un aficonat sabadellenc i del Sabadell TAMBÉ pugui tocar el clàxon.

Salutacions  ;)

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #93 el: 23 de Novembre de 2005, 22:23:23 pm »
per aquesta regla de tres a la superlliga femenina tambe es jugava un "catalunya"-"madrid" nO?
o nomes si juga el barça? barça-rayo vallecano?o com va aixo?
per a mi un barça-madrid, no deixara de ser el que es un barça-madrid, jo soc catala i el barça no mi dentifica, i com jo suposo que uns quants o siga que a mi aixo no em val...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #94 el: 23 de Novembre de 2005, 22:33:47 pm »
per aquesta regla de tres a la superlliga femenina tambe es jugava un "catalunya"-"madrid" nO?
o nomes si juga el barça? barça-rayo vallecano?o com va aixo?
per a mi un barça-madrid, no deixara de ser el que es un barça-madrid, jo soc catala i el barça no mi dentifica, i com jo suposo que uns quants o siga que a mi aixo no em val...

Exacte, entre un Rayo - Sabadell això no succeeix. Tan sols és entre un Barça - Madrid.
I dic, que per MOLTA gent és així, i pensa així. Simplement és aquest el motiu per al qual un Barça - Madrid es tan important. PER RES MÉS k això.
Jo no dic ni que pensi així ni que deixi de pensar-ho; només dic que hi ha MOLTA gent que així ho creu.

www.miequipo.es

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #95 el: 23 de Novembre de 2005, 22:52:43 pm »
Jo respondré a la teva pregunta. Però per mi no és en el partit idoni per formular-la.
Jo sempre he dit que em produieix més satisfacció una victoria del Sabadell, abans que una del Barça. Per la dificultat, perque costa molt més guanyar a la 2a B, perque m'agarada MOLT venir a veure al Sabadell.... per tot.
PErò clar; compares el Sabadell - Logronyès; un partit normalet i fluixet, amb un Madrid - Barça, humillant a l'etern rival i no marcant més gols per pena. A mi em va donar més satisfacció la victoria del Barça, però només per aquest cap de setmana.
I com jo pensarà força gent, i sense barrejar la política dins l'esport. Recordem que molta gent veu un Barça - Madrid com un Catalunya - Espanya, i per tan doncs trobo normal que un aficonat sabadellenc i del Sabadell TAMBÉ pugui tocar el clàxon.

Salutacions  ;)

Aixi pensa molta gent, com si fos Espanya-Catalunya, cosa k jo no ho penso aixi ja k m'estimo tant catalunya com espanya per iguals. Per molt k diguis no barrejar la politica sempre acaba barrejant-se, pk ja em diras tu k ******* feien afcionats del barça (ho eren?) amb senyeres i cridant visca l'estatut. I com sempre dic, a mi el barça no em representa per a res, barça no es catalunya, es Barcelona i punto! K pertany a Catalunya? clar, com tambe a Espanya :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #96 el: 24 de Novembre de 2005, 18:23:02 pm »

Aquí no estic gens d'acord amb tu, Mutio.
Jo no veig un Far$a-Mandril com un Catalunya-Espanya, primer, perquè m'emprenya que els culés vulguin que el seu equip sigui 'el de Catalunya', i segon que no identifico Espanya amb els blancs (per molt que quan juguen hi ha molta gent portant estanqueres).

Jo soc només Català (i europeu  ;D), i no soc pas culé, i m'emprenya quan vaig a fora de Catalunya i em diuen el típic: 'Estaràs contento, que el Barsa va líder'. És més, no m'agrada el Far$a, al igual que els del Bernabeu no m'agraden per la seva prepotència.

Ah! I Jos, també tinc per a tu...
Recordo la última xampinyons guanyada per els teus... en plena Ronda Zamenhof, hi havia un paio vestit amb la samarreta blanca i amb una estanquera amb el pollastre enmig... quina mània de barrejar el tocino amb la velocitat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #97 el: 24 de Novembre de 2005, 18:28:38 pm »
xDDDDD Aixo ja se sap birrero, en tots els llocs hi ha de tot, uns treuran la bandera espanyola i els altres la catalana kuant nomes haurien de treure la del seu ekip, pero ja se sap, estem en democracia i em de respetar-ho.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #98 el: 24 de Novembre de 2005, 21:52:45 pm »

Aquí no estic gens d'acord amb tu, Mutio.
Jo no veig un Far$a-Mandril com un Catalunya-Espanya, primer, perquè m'emprenya que els culés vulguin que el seu equip sigui 'el de Catalunya', i segon que no identifico Espanya amb els blancs (per molt que quan juguen hi ha molta gent portant estanqueres).

Pots no estar d'acord birrero, però això és així; agradi o no agradi. Tu pot ser que no pensis així, i ho trobo bé; però imagino que sabras que si que MOLTISSIMA gent pensa un barça - madrid com un catalunya - espanya. Ja sé que no s'hauria de barrejar la politica i l'esport.......... però.......... avui mateix en tenim un exemple ben clar amb la votació negativa que ha rebut la federació catalana de patinatge a Roma. Si això no és barrejar les dues coses........

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #99 el: 24 de Novembre de 2005, 23:18:38 pm »
Mutio jo soc catalanista al 100X100 però tambe t'haig de dir que soc antifar$a, em fa molta rabia quan la gent li dius queno ets del far$a i et diuen que no ets català