Autor Tema: C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.  (Llegit 138323 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #240 el: 19 de Maig de 2011, 15:11:59 pm »
por cierto, que no se en que post preguntarlo

que tiempo se prevee para el domingo?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #241 el: 19 de Maig de 2011, 15:12:44 pm »
Extraido del muro de futbol cat:

Finalment, aquest cap de setmana, el Leganés- Badalona es jugarà a les 19.00 i no a les 17.00. Esport3, que produeix la senyal del Sabadell v Eibar i rep la del Leganés v Badalona produïda per Telemadrid, oferirà el partit del Badalona i el del Sabadell en directe i en format "carrusel" en els moments en què coincideixin. El canvi d'horari del partit de Leganés és totalment aliè a Televisió de Catalunya.

Que pongan el Sabadell en TV3 y el otro en Esport 3  :rant:

Mejor, más motivos para convencer a la gente de que venga.  :clap2

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #242 el: 19 de Maig de 2011, 15:20:54 pm »
el domingo cuando llegen al estadio los jugadores del eibar hay que meterles presion y increparlos y que sus aficionados no se sientan agusto, ya esta bien de que nos traten como tontos, ahora para comprar una entradaa en eibar tengo que enseñar mi dni para que no seamos de sabadell, esto ya es lamentable, tambien estaria bien ir al hotel por la noche.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #243 el: 19 de Maig de 2011, 15:24:56 pm »
por cierto, que no se en que post preguntarlo

que tiempo se prevee para el domingo?

Hoy he oido que estaria nublado y lloveria algo pero si miras esta web pone que ahra buen tiempo

http://www.meteo.cat/servmet/prediccio/mtermini/cat/d3.html

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1548
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #244 el: 19 de Maig de 2011, 16:09:52 pm »
jo faria una cosa anar-nos a l'hotel d'ells molta gent i animar el sabadell que se sàpiga que Sabadell és arlequinada
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #245 el: 19 de Maig de 2011, 16:11:58 pm »
jo faria una cosa anar-nos a l'hotel d'ells molta gent i animar el sabadell que se sàpiga que Sabadell és arlequinada

no creo que pernocten en Sabadell
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #246 el: 19 de Maig de 2011, 16:14:28 pm »

no creo que pernocten en Sabadell

segun la pagina del eibar, el sabado despues del entrenamiento cojeran el autobus que sale a las 11:45 del estadio.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1548
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #247 el: 19 de Maig de 2011, 16:16:00 pm »
i si van ja sabem a què hotels aniran hotel sabadell, Urpí, verdi qualsevol dels tres, però com bé dius teu, crec que s'aniran a una altra ciutat o alguna cosa per seguretat.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #248 el: 19 de Maig de 2011, 17:53:41 pm »
Desconec el que en podeu pensar vosaltres, però en quan la linia defensiva que el Sabadell presentarà aquest diumenge, jo donaria entrada al costat de l'Agustín, a Mikel Azparren. Crec que el perfil que dóna aquest jugador, alt, fort, contundent i que va molt bé per dalt, encaixa a la perfecció amb el que exigirà un rival com l'Eibar. L'únic aspecte que em fa dubtar per aquesta opció és el fet de traslladar a Toni Lao al lateral en lloc de Chapi Arnau. Jugant a casa és possible que ens calgui un lateral més ofensiu com ell, doncs dubto que l'Eibar vingui aquí amb una actitut massa arriscada en atac i més aviat ens esperarà al darrera. De totes maneres, sigui quina sigui la opció que prengui Lluís Carreras benvinguda serà.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #249 el: 19 de Maig de 2011, 19:15:11 pm »
Desconec el que en podeu pensar vosaltres, però en quan la linia defensiva que el Sabadell presentarà aquest diumenge, jo donaria entrada al costat de l'Agustín, a Mikel Azparren. Crec que el perfil que dóna aquest jugador, alt, fort, contundent i que va molt bé per dalt, encaixa a la perfecció amb el que exigirà un rival com l'Eibar. L'únic aspecte que em fa dubtar per aquesta opció és el fet de traslladar a Toni Lao al lateral en lloc de Chapi Arnau. Jugant a casa és possible que ens calgui un lateral més ofensiu com ell, doncs dubto que l'Eibar vingui aquí amb una actitut massa arriscada en atac i més aviat ens esperarà al darrera. De totes maneres, sigui quina sigui la opció que prengui Lluís Carreras benvinguda serà.
chapi arnau se lo está currando ultimamente  :mmmm

para mi es mejor azparren que toni lao como central y chapi es más bueno como lateral

Desconnectat Eskozes

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #250 el: 19 de Maig de 2011, 19:31:42 pm »
Bona tarda soy de Eibar y soy de la peña Eskozia la Brava, simplemente deciros que esperamos que sea una eliminatoria preciosa, que gane el mejor y que haya muy buen rollo con la afición vuestra. La afición del Eibar a lo largo de los años se a caracterizado por se una afición ejemplar y que trata muy bien a las aficiones contrarias  :xin-xin, desde la Bombonera hasta Eskozia la Brava pasando por Kale Zale Taldea que han sido los grupos mas significativos del Eibar junto con la Penya Berria Ipurua de Catalunya. Pues a lo dicho amigos, mucha suerte y que gane el mejor. Nos vemos en la NCA.

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #251 el: 19 de Maig de 2011, 19:49:25 pm »
eskoces bieb venido a nuestro foro preveo una eliminatoria muy igualada pero eso que decis que teneis la eliminatoria ganada por que jugais fuera ,nosotros jugamos muy bien fuera pero que gane el mejor visca el sabadell  :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra gora eibar

Desconnectat Eskozes

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #252 el: 19 de Maig de 2011, 20:02:10 pm »
Gracies company  :xin-xin. En estos momentos de nerviosismo, se dice cualquier cosa, nosotros estamos al 100 % seguros de que vamos a subir vosotros ídem por lo cual es normal que por una parte o por otra, salgan comentarios de este índole. Pero que en Eibar no hay radicales ni cosas así tenerlo por seguro. Tenemos malos recuerdos de este tipo, por ejemplo nos apedrearon en Gijón (2003) con varios hospitalizados, en un partido hubo en Ipurua (5150 espectadores) 5000 de Gijón y 1000 de ellos ultras y para mas inri en nuestro fondo... y por último y mas reciente en 2007 en Vitoria los de Estanda Norte (peña radical de Alaves) también nos agredieron. Lo del tema del Alaves todavía continua y una afición del Eibar catalogada de clase A por la RFEF y la comisión de seguridad de la LFP, fuimos escoltados a la entrada y salida de Vitoria este año, cacheados en el estadio y al finalizar el encuentro nos tubieron en el estadio 1 hora mas y sin poder entrar en el WC... Por eso te digo que de ultras pasamos de largo. Podéis estar tranquilos por parte de la gran mayoría de aficionados de la SD Eibar. Pero como comenta en nuestro foro un compañero vuestro, en todos los lados tiene que haber un notas que la lie y haga algo en contra de la afición contraria. Por mi parte y como he dicho por parte de la gran mayoría de eibarreses tampoco.

P.D: Perdón por la parrafada  :tongue3:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4331
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #253 el: 19 de Maig de 2011, 20:22:15 pm »
Jo pense que Carreras fin i tot valora jugar al 4-4-2 a casa este partit. No sé, tinc la sensació que mos sorprendrà.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #254 el: 19 de Maig de 2011, 20:25:36 pm »
Jo pense que Carreras fin i tot valora jugar al 4-4-2 a casa este partit. No sé, tinc la sensació que mos sorprendrà.

no estaría mal,

De Navas

Chapi    Agustín   Azparren    Lao

Juanjo   
                            Manga

Marc                                   Cuenca

Hiroshi     Joaquín                      :icecream: :icecream: :icecream:

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #255 el: 19 de Maig de 2011, 20:33:34 pm »

no estaría mal,

De Navas

Chapi    Agustín   Azparren    Lao

Juanjo   
                            Manga

Marc                                   Cuenca

Hiroshi     Joaquín                      :icecream: :icecream: :icecream:

Yo apuesto por el 4-4-2 tambien pero modificando algun jugador

PORTERIA
De navas: Indiscutible en la porteria.

DEFENSA
Chapi: Lateral rapido, efectivo, con vision de juego y que se suma al ataque.
Agustín: Efectivo, robusto y seguro.
Azparren: Seguridad en defensa.
Toni Lao: Robusto, fuerte, rapido..

Descarto a bermudo, creo que ya no esta para trotes.

CENTRO DE LA ZAGA:
Robles: Fuerte, robusto, centrocampista defensivo que roba y toca.
Juvenal: El toque en las botas, roba, lucha y realiza buenos pases. (Eso contando que tiene su dia)
Isaac Cuenca: Desborda, Regatea, Dribla, Dispara. Si esta en un buen momento es un jugador inparable.
Marc Fernandez: Rapidez por banda y regate.

DELANTERA:
Iroshi: Remate de cabeza, toque y definicion.
Joaquin: Luchador, fuerte, vision de juego, regate y deficinicion.

Dejar vuestra opinion, y rectificarme si me equivoco en algun aspecto.
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4331
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #256 el: 19 de Maig de 2011, 20:36:15 pm »
M'agrade molt este 11, domeco, encara que jo posava a Manga enlloc de Juve. Juve de revulsiu si cal.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 820
« Respondre #257 el: 19 de Maig de 2011, 20:41:18 pm »
Doncs jo sortiria amb un únic delanter, Hiroshi. I després a la segona part, ja treuria a Joaquím.
Crec que és vital tindre totalment el domini de la pilota en la primera part. Així ja es mostra qui mana.
Al migcamp, jo posaria al cantre a Manga, Juanjo i Juvenal. I als laterals, Isaac i Marc.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #258 el: 19 de Maig de 2011, 20:45:30 pm »
 :scut :bandera :bandera :bandera
Doncs jo faria aquesta i tindria al Fito a punt per si el Cuenca no està encara gaire fi

De Navas

Agustín       Azparren   

xapi         Juanjo       Lao

Juvenal

Marc              Hiroshi      Cuenca

Joaquín     
 :mmmm     

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #259 el: 19 de Maig de 2011, 20:49:08 pm »
:scut :bandera :bandera :bandera
Doncs jo faria aquesta i tindria al Fito a punt per si el Cuenca no està encara gaire fi

De Navas

Agustín       Azparren   

xapi         Juanjo       Lao

Juvenal

Marc              Hiroshi      Cuenca

Joaquín     
 :mmmm     

yo apostaria por esta tambien!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!