Bueeeeeno, digueu-me agorero però ja tenim servida una nova tarda/es d'"alegria" arbitral para disfrute y gozo de la Real Federación Española de Futbol... Por la Gracia de Dios....
Personalment, inclús m'estimava més que ens toqués el Murcia que no pas l'Eibar, malgrat crec que tan nosaltres com el Lugo ens hem d'anar fent a la idea de que podem jugar perfectament contra dotze, sobretot a casa seva.
Els amics d'Eibar cauen massa simpàtics a Madrid, i com diria aquell, como muestra un botón... Ahir queden campions de grup amb un penalty que els piten al minut 90, en circumstàncies, segons comenten, més que estranyes...
En fi, espero equivocar-me, i des de ja vull deixar clar de totes totes la meva total confiança i recolzament a aquest equip i cos tècnic que ens ha fet campions. El fet de tenir la tornada fora de casa inclús em sembla positiu, doncs s'ha demostrat que és on som més perillosos. Si no vaig errat hem sumat 33 punts fora de casa, i de ben segur aquesta és una dada que pot arribar a preocupar una mica a la gent d'Eibar.
Sigui com sigui, plogui, nevi, pedregui, o fagi sol HEM D'OMPLIR LA NOVA CREU ALTA!
Ara més que mai, VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!! SOM-HI!!!!!!!!!!!!!!!!!
PD: Ja estic nerviós, c***!!!!