Autor Tema: C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.  (Llegit 130974 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
  • Gènere: Masculí
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #120 el: 17 de Maig de 2011, 08:16:35 am »
El Eibar me recuerda al Castellon, equipos que no hace mucho estaban en 2a y ahora andan sumergidos en esta categoria.

Y si recordamos el resultado obtenido en Castalia (0-3), muchas son las posibilidades y confianza de que este equipo saldrá adelante en Ipurua.

Eso si, este finde hay que trabajarlo en la Nca, y nosotros, los aficionados, tenemos el reto de correr la voz para avisar a todos aquellos que aún no saben que es una eliminatoria de ascenso. Hay que llenar el estadio y hacer de él un fortín.

Visca el CE Sabadell!
@javi_gt86

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #121 el: 17 de Maig de 2011, 09:18:53 am »

Eibar serà com el Real Unión, com els vascos. Un equip difícil que farà tot el possible per ascendir, sigui moral o amoral.

Villa és vasc, i ells, ho saben. Vindran aqui a buscar l'empat o si ténen sort, el 0-1. Allà, amb tot al seu favor, faran el possible -àrbitre inclòs- per ascendre si o si.

Crec qe era més factible el Múrcia. Peró ens ha tocat el futbol vasc.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #122 el: 17 de Maig de 2011, 09:35:06 am »
estadio la nova cru e alta, ay que tener cuidado con su aficion ya que se la liaron al real union hace 2 temporadas alli y en irun, agredieron a gente y demas,

En fin... de lo que no habla es de las provocaciones sufridas por los mismos.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2989
  • Endavant Sabadell
« Respondre #123 el: 17 de Maig de 2011, 09:38:56 am »
Tinc 36 anys i crec que desde l'any 87 que no vaig a la NCA, crec que va ser un Sabadell vs Sevilla amb gol de Vilarrolla al final del partit i invassió de camp del skamot arlequinat, resultat 2-1, amb això vull dir que som molts els aficionats al Sabadell que hem estat adormits seguint les peripecies del nostre equip desde la apatia/tranquilitat/pesimisme/il-lussió, etc..., crec que ara va de debó i em sembla que molts que hem estat ocults ajudarem a omplir les grades de la NCA. Em fa molta ilussió poder anar al camp amb la semarreta Massana de primera que encara conservo.

Endavant c***.http://www.cesabadell.org/forum/Smileys/default/arlequinat.gif
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #124 el: 17 de Maig de 2011, 11:06:14 am »
Sembla que l'Eibar ja es a segona si mireu el seu foro flipareu,no donen un duru per nosaltres.Quina rabia porto a dins :**** :****,que s'han cregut pero ja ploraran perque el Sabadell guanyara l'eliminatoria VISCA EL SABADELL!!!!!!. :happy2:

Dicen que les daremos la pelota y iremos al contragolpe...
Si, es veu que no ens coneixen gaire aquesta gent... i tot i així encara diuen com jugarem.
M'agrada que es vegin a Segona ja.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #125 el: 17 de Maig de 2011, 11:41:08 am »
los del eibar organizan buses a 10 € el viaje haber si aprendemos nosotros 35 € vamos sabadell :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra campeones a por ellos

prefiero jugar la vuelta fuera, un gol vale doble y este domingo hay que salir a comernos al eibar y señores sino llenamos el campo esta semana no viene la gente no vendra nunca ,vamos arlequinado este equipo nos necesita nos dan como una perita dulce los del eibar, confio mucho elm luis carreras y en el equipo campeones oeoeooeoeoeooeoeeee oeo
« Darrera modificació: 17 de Maig de 2011, 12:14:12 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #126 el: 17 de Maig de 2011, 11:51:31 am »
Per cert, estaria bé que no entrés la gent a provocar al fòrum de la SD Eibar i menys a fer el prepotent.

Sempre diem que som una gran afició...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #127 el: 17 de Maig de 2011, 11:56:25 am »
Per cert, estaria bé que no entrés la gent a provocar al fòrum de la SD Eibar i menys a fer el prepotent.

Sempre diem que som una gran afició...

Està clar qui ha sigut, concretament el del missatge anterior al teu jeje
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #128 el: 17 de Maig de 2011, 12:16:37 pm »
mas de 600 personas comfirmadas en el evento del partido en el facebook en solo unas 18 horas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #129 el: 17 de Maig de 2011, 12:24:43 pm »
Si us plau, una mica de civisme i respecta. No és millor anar tranquils pels llocs i que ens puguem explicar les nostres "batalles" entre les dues aficions ? No entenc aquestes ganes de voler cremar la gent. Animem als nostres i respectem a les aficions rivals. No costa tant, una ica de sentit comú....

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #130 el: 17 de Maig de 2011, 12:26:43 pm »
Qui és el ***** aquest que diu tonteries al forum de l'Eibar si us plau una mica de seny

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #131 el: 17 de Maig de 2011, 12:29:23 pm »
pasar de poner tonterias en el foro del eibar yo ayer entre lei los comentarios y me sali sin decir ni pio, hemos de hablar en el campo y hacer de los dos partidos una fiesta, y si al final subimos ya hablaremos, guardar las fuerzas para el domingo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #132 el: 17 de Maig de 2011, 12:33:39 pm »
pasar de poner tonterias en el foro del eibar yo ayer entre lei los comentarios y me sali sin decir ni pio, hemos de hablar en el campo y hacer de los dos partidos una fiesta, y si al final subimos ya hablaremos, guardar las fuerzas para el domingo  :beer2 :beer2
Hi havia un missatege de resposta al provocador aquest que em sembla que tots sabem qui és que el definia molt bé: ''un adult amb cervell de nen'' o algo per l'estil.
A mi realment em fa vergonya que un que diu que és aficionat del Sabadell faci el ridícul d'aquesta manera. El fotria fora de tots els fòrums i s'ha acabat la història.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #133 el: 17 de Maig de 2011, 12:35:17 pm »
per cert, coneixent com coneixem a Lanzarote seria interessant fer les menys faltes possibles, tant laterals com a la frontal del area, estic segur que el verdader perill d'ells serà en jugades d'estrategia.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #134 el: 17 de Maig de 2011, 12:41:26 pm »
no se puede insultar a nadie todo se decidira eln el campo pero tengo confianza en el equipo y mejor jugar fuera vale doble los goles

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #135 el: 17 de Maig de 2011, 13:05:45 pm »
És possible que el facebook oficial del club estigui el mur tancat? és a dir només em surt que puc comentar les noticies que ells posen pero no dir algo directament al seu mur. us passa igual? o he tocat algo raro? xD es que m'agrada anar llegint el que diu la gent jeje
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #136 el: 17 de Maig de 2011, 13:09:01 pm »
És possible que el facebook oficial del club estigui el mur tancat? és a dir només em surt que puc comentar les noticies que ells posen pero no dir algo directament al seu mur. us passa igual? o he tocat algo raro? xD es que m'agrada anar llegint el que diu la gent jeje

Me pasa lo mismo. Supongo que ante la cantidad de mensajes preguntando una y otra vez lo mismo: cuanto valdran las entradas? Pues habran optado por que la gente no pueda escribir y que se vean los mensajes del club y la información que dan, para no tener que ir repitiendo siempre lo mismo.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #137 el: 17 de Maig de 2011, 13:10:17 pm »

a mi tampoco me deja pipo, mke deja comentar algo que ya haya puesto o darle a la opcion de me gusta pero nada mas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #138 el: 17 de Maig de 2011, 13:12:25 pm »
Ok ! muchas gracias a los 2 !!
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #139 el: 17 de Maig de 2011, 13:12:33 pm »
mas de 600 personas comfirmadas en el evento del partido en el facebook en solo unas 18 horas  :beer2 :beer2

i jo, que no tinc facebook, em confirmo per aqui