Autor Tema: C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.  (Llegit 131078 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #500 el: 23 de Maig de 2011, 11:02:26 am »
Molt emocinat de la resposta de l'afició ahir, feia goig veure l'estadi... Els socis del Sabadell sou el seu gran patrimoni, gràcies a vosaltres el club no ha desaparegut i no ha passat a mans dubtoses, però necessitem també els seguidors no habituals com ahir...Tots estimem el mateix...
Molt orgullós del nostre equip, no s'han arronsat en cap moment davant un molt bon rival, el joc a la segona part i els resultats aconseguits com a visitants en tota la lliga ens donen opcions de fins i tot poder guanyar el partit.
Molt orgullós del nostre entrenador, del seu estil, sense renunciar a ell, del seu treball els dies fora de partit, de la seva manera de motivar aquesta plantilla, de treure-li el seu màxim rendiment.
Molt orgullós de la nostre directiva, actuant amb valentia, posant els preus correctes per una eliminatoria d'ascens directe, socis sense pagar com es mereixen i la resta a demostrar que estimen també al Sabadell, hem de ser justos i  la resposta de la ciutat confirma la decisió de la directiva.

I com ja s'ha dit abans, avergonyit una vegada més dels s********s aquests, la culpa no es de la policia, es d'aquests delinquents, que no deurien de poder entrar en cap camp de futbol.

Penseu una cosa, per aquesta gentuza que no es mereix res, us agradaria veure el camp amb un cordó policial ple de Mossos? quina imatge hauria donat el nostre estadi en un partit trasmé a tota Catalunya.

SOU EL ****** DEL CE. SABADELL

Desconnectat javi1973

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #501 el: 23 de Maig de 2011, 11:53:04 am »
Hola,

Sóc aficionat de l'Eibar.

El meu equip va perdre ahir a la primera meitat la posibilitat de tancar l'eliminatòria, però al segon temps vam patir, i no sé si finalment hem d'estar contents pel resultat final, i per un linier que crec que es va equivocar un parell de vegades amb fores de lloc, que no eren.

Quina decepció amb els incidents. Fins ahir, volia que els dos equips pugessin a segona A, perquè em queia molt bé el Sabadell, recordo de petit com patia quan jugava a primera. Quan em pregunten per què un català com jo és aficionat de l'Eibar, la resposta la teniu ahir.

Pels que hi vagin a Eibar la setmana que ve, disfrutareu d'una meravellosa ciutat. No tindreu cap tipus de problema, a excepció de qui busqui problemes, i ho tindran amb l'Ertainza, no amb els aficionats de l'Eibar, que només volen animar a l'equip. Trobareu tots els balcons blaugranes. Recordo el partit per pujar a primera amb el Ferrol, que ens van cantar els segadors, quan vam saltar a l'herba. Com m'agradaria hi anar...

Gora Eibar.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #502 el: 23 de Maig de 2011, 11:54:39 am »
Per raons personals i politiques , no em sento capacitat per justificar o defensar CAP dels actes d'ahir al final del partit. Em sap greu per tota la gent de HHVV arlequinada i de tota la vida.
Lo important , ahir una vegada més no vem ser capaços de golpejar primer a casa en un partit de playoff , i es que sembla que ens agradi fer-ho dificil. Tant de bo m'equivoqui i m'emporti una sorpresa diumenge , però avui ho veig magre

Desconnectat Eibar 2011

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #503 el: 23 de Maig de 2011, 12:00:30 pm »
No passa nada chavales! Hasta la proxima! donde esta el problema? Si siempre habeis hecho lo que habeis querido. La culpa en el fondo no es vuestra en eso si que os doy la razón. La culpa es de la Junta por permitir AÚN el tema

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #504 el: 23 de Maig de 2011, 12:18:47 pm »
Han penjat l'acta d'ahir?

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem
« Respondre #505 el: 23 de Maig de 2011, 12:21:35 pm »
Tinc que reconèixer que ahir vaig "flipar" de com estava la Creu Alta. No tinc oaraules per descriure la sensació. El més important és que no ens van fer gols i que juguem millor fora de casa, per tant la cosa esta guanyada

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #506 el: 23 de Maig de 2011, 12:23:32 pm »

si, 3.- PÚBLICO
 En el minuto 70 del partido tras una interrupción del juego mi asistente nº2 me informó de que le estaban lanzando latas y botellas de bebida vacias en repetidas ocasiones.

28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #507 el: 23 de Maig de 2011, 12:27:05 pm »

si, 3.- PÚBLICO
 En el minuto 70 del partido tras una interrupción del juego mi asistente nº2 me informó de que le estaban lanzando latas y botellas de bebida vacias en repetidas ocasiones.

Yo estaba cerca suyo. Sobretodo le tiraron papeles, pero alguna lata i botella vacía también cayó por ahí. No le tocaron, porque se apartaba.
En ese sentido, nada que decir. Algunos todavía no saben que acciones como esas tan solo nos perjudican.

Desconnectat eibar1940

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #508 el: 23 de Maig de 2011, 12:32:38 pm »
HOLA A TODOS.

Con respecto al partido, creo que habeis echado un jarro de agua fría a muchos aficionados (no me incluyo) que se creían que estaba ya hecho. La primera parte ha estado muy igualada, pero la segunda ha sido del Sabadell completamente. Habeis demostrado por que habeis quedado primeros. Lo he visto por la tele y podeis estar más o menos de acuerdo, pero los fueras de juego son, al igual que muchas de las faltas de las que nos hemos quejado (yo también).
Tema "altercados". He leido muchos comentarios de miembros de este foro que gracias a los 4 ******* (paso de poner cosas más fuertes) vais a pagar todos. Primero decir que esto nos ha pasado más veces sin buscar nada (Gijón, Vitoria...) y que sabemos que no es toda la afición. Aquí no se os va a esperar "con los puños cerrados" porque lo primero, no contamos con grupo de descerebrados en nuestro estadio. Si os guiais por comentarios de miembros del foro Eibarpool, deciros que aunque inofensivos, también contamos con algún que otro i******.
Sin más, deciros que aquí en Eibar hay muchísimo ambiente y que con esto del play-off más. estaremos encantados de recibiros a todos (abstenerse gilipollollas busca-bronas porque la Ertzaintza no se lo piensa dos veces en intervenir). tanto los que vengais sábado como domingo espero que disfruteis al máximo y que os lleveis un bonito recuerdo. Aunque espero que subais en otra eliminatoria  :tongue3:

UN SALUDO PARA TODA LA AFICIÓN DEL SABADELL!!!

Aupa Eibar y Visca Sabadell!!!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #509 el: 23 de Maig de 2011, 12:36:01 pm »
Perdoneu però cap agressió es justificable, fa anys que vinc denunciant que aquesta gent de HHVV no haurien de representar el nostre club, recorda molt a els boixos nois, quan van decidir fer tolerància cero molts aficionats del Barça es preguntaven el perqué, deien que no tots son violents, amb el temps s'ha demostrat que la decissió va ser encertada.
No podem donar suport a un grup format per gent amb una càrrega plena d'agressions a les seves esquenes, amb ideologia nazi i xenófoba, prefereixo assistir a un camp sense animació que no pas a un camp de concentració, ho sento però es el que penso. Aquest es un tema que em toca molt de prop ja que soc català d'origen senegalés, es a dir de pell fosca i us haig de dir que amb aquests les hi tingut diverses vegades. Els que formeu part d'aquesta penya teniu dus opcions, fer-los fora, sí podeu o desmarcar-vos i formar una penya nova apolítica i no violenta.

Salutacions i demano disculpes anticipades si algú sesent insultat.

Força Sabadell, ho aconseguirem.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #510 el: 23 de Maig de 2011, 12:36:31 pm »
HOLA A TODOS.

Con respecto al partido, creo que habeis echado un jarro de agua fría a muchos aficionados (no me incluyo) que se creían que estaba ya hecho. La primera parte ha estado muy igualada, pero la segunda ha sido del Sabadell completamente. Habeis demostrado por que habeis quedado primeros. Lo he visto por la tele y podeis estar más o menos de acuerdo, pero los fueras de juego son, al igual que muchas de las faltas de las que nos hemos quejado (yo también).
Tema "altercados". He leido muchos comentarios de miembros de este foro que gracias a los 4 ******* (paso de poner cosas más fuertes) vais a pagar todos. Primero decir que esto nos ha pasado más veces sin buscar nada (Gijón, Vitoria...) y que sabemos que no es toda la afición. Aquí no se os va a esperar "con los puños cerrados" porque lo primero, no contamos con grupo de descerebrados en nuestro estadio. Si os guiais por comentarios de miembros del foro Eibarpool, deciros que aunque inofensivos, también contamos con algún que otro i******.
Sin más, deciros que aquí en Eibar hay muchísimo ambiente y que con esto del play-off más. estaremos encantados de recibiros a todos (abstenerse gilipollollas busca-bronas porque la Ertzaintza no se lo piensa dos veces en intervenir). tanto los que vengais sábado como domingo espero que disfruteis al máximo y que os lleveis un bonito recuerdo. Aunque espero que subais en otra eliminatoria  :tongue3:

UN SALUDO PARA TODA LA AFICIÓN DEL SABADELL!!!

Aupa Eibar y Visca Sabadell!!!

No te preocupes que la gente que va a ir a vuestro campo son todo gente que anima al Sabadell y pacifica, los que ayer provocaron los altercados no son ni socios y por tanto no optaran a las entradas. Podeis estar muy tranquilos.

Desconnectat pajaro arlequinado

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #511 el: 23 de Maig de 2011, 12:52:08 pm »
Perdoneu però cap agressió es justificable, fa anys que vinc denunciant que aquesta gent de HHVV no haurien de representar el nostre club, recorda molt a els boixos nois, quan van decidir fer tolerància cero molts aficionats del Barça es preguntaven el perqué, deien que no tots son violents, amb el temps s'ha demostrat que la decissió va ser encertada.
No podem donar suport a un grup format per gent amb una càrrega plena d'agressions a les seves esquenes, amb ideologia nazi i xenófoba, prefereixo assistir a un camp sense animació que no pas a un camp de concentració, ho sento però es el que penso. Aquest es un tema que em toca molt de prop ja que soc català d'origen senegalés, es a dir de pell fosca i us haig de dir que amb aquests les hi tingut diverses vegades. Els que formeu part d'aquesta penya teniu dus opcions, fer-los fora, sí podeu o desmarcar-vos i formar una penya nova apolítica i no violenta.

Salutacions i demano disculpes anticipades si algú sesent insultat.

Força Sabadell, ho aconseguirem.

No cal dir res més, totalment d'acord amb tu.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #512 el: 23 de Maig de 2011, 12:55:12 pm »
Impressionant l'ambient ahir a la NCA!!! Ple fins la bandera, pràcticament!!!!! I sí, 0-0, però tinc esperances. No és tan mal resultat, i més per jugar fora de acas que amb qualsevol empat a gols estem a 2a A!!!!!!!!!!

VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat sabadell69

• Aleví
  • Missatges: 95
« Respondre #513 el: 23 de Maig de 2011, 13:02:51 pm »
i decir que al final a la directiva le ha salido la jugada redonda...yo como muchos pensabamos ke no se iba a llenar con 15 anticipida i 20 el mismo dia,i estaba to el campo que se me pusieron los pelos de gallina, abran rekaudao si

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #514 el: 23 de Maig de 2011, 13:33:58 pm »
yo calculo que almenos habremos recaudado 200.000 euros :balla si subimos nos ayudaran y si no subimos tambien nos ayudaran a hacer un par de fixajes de nivel para segunda B

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #515 el: 23 de Maig de 2011, 14:07:13 pm »
i decir que al final a la directiva le ha salido la jugada redonda...yo como muchos pensabamos ke no se iba a llenar con 15 anticipida i 20 el mismo dia,i estaba to el campo que se me pusieron los pelos de gallina, abran rekaudao si

Crec que si haguessin posat les entrades a 10 euros com molts demanaven, a l'estadi no hauriem capigut tots  :grin2:

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #516 el: 23 de Maig de 2011, 15:17:21 pm »

Només una pregunteta;
Ho vaig somiar? vaig veure el que no, degut a la meva cegera arlequinada? O no soc l´unic que va veure que el porter Irureta escupeix a la cara a l´Hiroshi, ja per les acaballes del partit...després de un atac fustrat.
En cas de que fos així, hi ha infinitat d´antecedents de sancions exemplars en aquests casos!!
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #517 el: 23 de Maig de 2011, 15:35:14 pm »

Només una pregunteta;
Ho vaig somiar? vaig veure el que no, degut a la meva cegera arlequinada? O no soc l´unic que va veure que el porter Irureta escupeix a la cara a l´Hiroshi, ja per les acaballes del partit...després de un atac fustrat.
En cas de que fos així, hi ha infinitat d´antecedents de sancions exemplars en aquests casos!!

Jo no vaig veure res, però si estàs segur, busca el video de totes les maneres, truca l'arlequinat perquè ho comprobin si cal!
Si va passar això, el porter no podria jugar a Ipurua  :mml:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #518 el: 23 de Maig de 2011, 15:42:40 pm »
jo si que ho vaig veure, van tenir un rifirace després de disputar una pilota aerea, al caure Hiroshi a sobre del porter es van arribar a encarar pero no et sabria dir si li va escupir perquè no vaig notar que el japonés es queixés
@javi_gt86

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #519 el: 23 de Maig de 2011, 15:45:33 pm »
Aquest porter es mes xulo que un "ocho", fins i tot la meva mare que va veure el partit per la tele i que no hi enten de futbol m'ho va dir.

Per eibar diuen que arbitro casero, collons, si hagues estat aixi haguessim guanyat 1-0 i haguessin expulsat al seu porter per la contiunua perdua de tmeps desde el minut 20 y la patada amb mala intenció a Joaquin.