Ahir es va jugar un dels partits que poden ser més importants en la història del club, i va començar força bé, ja que de bon principi em va sorprendre la resposta de tots els arlequinats (de Sabadell i de fora), al voltant de l'estadi.
Desprès vaig fer la foto de rigor a la cua de passis e invitacions, per que de veritat, em fa gracia alguns arlequinats 'de tota la vida' allà, fent cua per a recollir el seu peixet. Que els donin per sac. També vaig detectar carnets del futbol base que els treien per els lavabos per que entrés un altre xaval de franc i un passant un parell de carnets des de la valla de tribuna.
El partit va ser una altre cosa, ells van sortir en tromba, però a partir del minut 15, ja vàrem tenir la bola controlada i encara que ens va costar arribar, a pesar de la seva triple ocasió, la resta d'aproximacions va ser cosa nostre. Per desgràcia, no vàrem acabar de matar-los a la primera part, i crec que amb dos puntes haguéssim fet més mal.
La segona part, la cosa va canviar a millor per part nostre. Vàrem anar tancant-los, dominant la bola, i l'entrada de Fito va acabar de posar el partit cap al nostre favor. Una llàstima l'errada en el fora de joc de Marc Fernàndez, que era inexistent, i una llàstima que no es va acabar de matar al rival amb alguna de les oportunitats que vàrem tenir.
Al final del partit, vaig sortir i passar per tribuna, amb els meus amics i vaig veure que alguns, que ni tant sols son socis del club, llençaven un petard i una pedra a on eren els aficionats eibartarres. Lamentable. Molt.
lo que tienen que hacer los mossos es identificar a los personajes que la lian,multar y prohibir a estos personajes sin entrar en actos deportivos,es lo que se hace en estos casos, no??y porque c****** la policia no actua??no lo entiendo la verdad,tantos mossos y tantos furgones para que??
Totalment d'acord. Els Mossos no en tenen ni
**** IDEA d'actuar en aquests casos. A on eren situats els seguidors de l'Eibar, a l'acabar el partit, i amb experiències d'altres anys, han d'acordonar a l'afició minoritària per que no hi hagin problemes, i si els llencen alguna cosa des de fora, una part pujar a la part de dalt per identificar d'on vé el problema i comunicar-ho als de fora per tallar-lo com sigui i l'altre part, obligar a obrir la porta de tribuna per a resguardar a aquesta afició.
Ara, els socis de sempre, anirem a desplaçar-nos i ens trobarem que per quatre tontos que no son ni socis, tant algun seguidor eibartarra (que de tontos n'hi ha a tot arreu, fins i tot al meu poble), com la Ertzaintza, encara ens intentaran tocar els collons, com va passar a Irun.