Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Els primers expedicionaris ja han arribat a Eibar i confirmen que no hi ha entrades... a guixetes.
Cita de: Manelinho en 27 de Maig de 2011, 11:57:29 amEls primers expedicionaris ja han arribat a Eibar i confirmen que no hi ha entrades... a guixetes. Quina mala jugada jo he parlat amb ells quan els hi faltava 7 kilometresper arrivar
Cita de: SABADELL en 27 de Maig de 2011, 12:03:03 pmCita de: Manelinho en 27 de Maig de 2011, 11:57:29 amEls primers expedicionaris ja han arribat a Eibar i confirmen que no hi ha entrades... a guixetes. Quina mala jugada jo he parlat amb ells quan els hi faltava 7 kilometresper arrivarQuan han arribat els han dit que feia uns 10 minuts que havien venut les últimes 65 que quedaven.
Doncs si s'ha sortejat, jo aniré a Eibar sense entrada. Ens veiem a dintre el camp. Com a amic de Jimmy Jump, tinc la obligació moral de fer-li un homenatge si cal.
Cita de: Manelinho en 27 de Maig de 2011, 12:06:53 pmCita de: SABADELL en 27 de Maig de 2011, 12:03:03 pmCita de: Manelinho en 27 de Maig de 2011, 11:57:29 amEls primers expedicionaris ja han arribat a Eibar i confirmen que no hi ha entrades... a guixetes. Quina mala jugada jo he parlat amb ells quan els hi faltava 7 kilometresper arrivarQuan han arribat els han dit que feia uns 10 minuts que havien venut les últimes 65 que quedaven. ostres 10 minuts quina mala jugada
Cita de: birrero en 27 de Maig de 2011, 12:32:07 pmDoncs si s'ha sortejat, jo aniré a Eibar sense entrada. Ens veiem a dintre el camp. Com a amic de Jimmy Jump, tinc la obligació moral de fer-li un homenatge si cal. jo em compraré una gorra de vendedor de frankfurts!!!!!viam si cola i em deixen pasar xDDD
Cita de: kituz* en 27 de Maig de 2011, 12:33:36 pmCita de: birrero en 27 de Maig de 2011, 12:32:07 pmDoncs si s'ha sortejat, jo aniré a Eibar sense entrada. Ens veiem a dintre el camp. Com a amic de Jimmy Jump, tinc la obligació moral de fer-li un homenatge si cal. jo em compraré una gorra de vendedor de frankfurts!!!!!viam si cola i em deixen pasar xDDDEl meu plà és vestir-me de la creu roja i dir que he arribat tard a l'estadi per culpa del transit. Si cola, això que em guanyo.
Cita de: birrero en 27 de Maig de 2011, 12:35:46 pmCita de: kituz* en 27 de Maig de 2011, 12:33:36 pmCita de: birrero en 27 de Maig de 2011, 12:32:07 pmDoncs si s'ha sortejat, jo aniré a Eibar sense entrada. Ens veiem a dintre el camp. Com a amic de Jimmy Jump, tinc la obligació moral de fer-li un homenatge si cal. jo em compraré una gorra de vendedor de frankfurts!!!!!viam si cola i em deixen pasar xDDDEl meu plà és vestir-me de la creu roja i dir que he arribat tard a l'estadi per culpa del transit. Si cola, això que em guanyo. El Mortadelo arlequinado...