Autor Tema: EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!  (Llegit 118530 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #60 el: 17 de Maig de 2011, 14:50:23 pm »
Jo no crec que tinguem problemes amb les entrades pero si al final envien poques jo faria per antiguetat de soci

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #61 el: 17 de Maig de 2011, 14:53:12 pm »
hombre no veria razonable que guardaran las entradas para los que hagan la petición sin informar de ello antes, y de momento no han informado de nada, asi que creo que lo mas logico seria pal mas lince, el primero ke llegue se la lleva y asi hasta que se agoten (es mi opinion)

largas colas en la Nova Creu Alta... jajaja   :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
« Respondre #62 el: 17 de Maig de 2011, 14:54:49 pm »
hombre no veria razonable que guardaran las entradas para los que hagan la petición sin informar de ello antes, y de momento no han informado de nada, asi que creo que lo mas logico seria pal mas lince, el primero ke llegue se la lleva y asi hasta que se agoten (es mi opinion)

largas colas en la Nova Creu Alta... jajaja   :xin-xin
yo estoy preparando la kexua para kedarme a dormir en la puerta jajajajaj :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #63 el: 17 de Maig de 2011, 15:18:46 pm »
Desplazamiento del Badalona a Leganés:

DESPLAZAMIENTO A LEGANÉS PARA APOYAR AL CF BADALONA

Salida: 21/05/2011 - Retorno: 22/05/2011
Autocar - Hotel - Entrada - Seguro básico
50 EUROS

Salida: 22/05/2011 - Retorno: 22/05/2011
Autocar - Entrada
20 EUROS
(Plazas limitadas)

A nosotros nos tocará pagar 35 euros de autocar + entrada? Seguramente....
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #64 el: 17 de Maig de 2011, 15:31:40 pm »
Bueno sí, 35 euros y que? a ellos seguro que los monta el Club creo que los del Eibar los paga el ayuntamiento (10 euros de Eibar a aquí).

Aquí se habla de 35 y lo montan las peñas o Bardet (que bardet no pretende ayudarnos la verdad)

Es cosa del club creo yo, y pensad que la entrada si vamos en autocar es posible que nos la regalen ya que en Irun ya nos la regalaron   ;)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #65 el: 17 de Maig de 2011, 15:54:17 pm »
Bueno sí, 35 euros y que? a ellos seguro que los monta el Club creo que los del Eibar los paga el ayuntamiento (10 euros de Eibar a aquí).

Aquí se habla de 35 y lo montan las peñas o Bardet (que bardet no pretende ayudarnos la verdad)

Es cosa del club creo yo, y pensad que la entrada si vamos en autocar es posible que nos la regalen ya que en Irun ya nos la regalaron   ;)

Segur que les entrades seran gratuites tambe?

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #66 el: 17 de Maig de 2011, 16:00:15 pm »

pff.... que optimistes que sou amb això, m'estranyaria moooolt!

crec que hauriem d'anar pensant en 35€ de desplaçament + entrada.. que no seria extrany que sigués 15 o 20€... algú sap quan costen allà normalment?... tot i que havent més demanda que entrades, ens poden clavar el que vulguin....

50€ per veure el Sabadell pujant a segona A a Ipurua... jo ho firmo ara mateix! :D
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #67 el: 17 de Maig de 2011, 16:05:51 pm »

No, segur no. Evidentment però nose, jo penso que si a Irun ens la van regalar... aqui potser també ho fan ;)

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #68 el: 17 de Maig de 2011, 17:52:50 pm »
això fa dies que ho penso. No seria just que es venguessin les entrades per ordre d'antiguitat, doncs la mitja d'edat dels desplaçats no baixaria dels 70 anys. Ni tampoc vec just que es poguessin reservar via telf. o que el fet de tenir ja demanada plaça d'autocar comportés q ja tinguessis entrada pel partit ( a veure si resultarà q els q volem anar.hi dissabte no tenim dret o em de tenir menys possibilitats de trobar entrada q els q vagin en autocar).
Aquí la única cosa justa és vendre entrades a TOTHOM (socis o no) hi q anés per ordre de qui vagi a buscar-les primer.... és provable que el primer dia d'estar a la venda s'acabessin però és el que hi ha... de fet el problema el tenim els q treballem i fins al vespre no hi podem anar... no obstant, sempre es pot demanar a algú que t'ho vagi a buscar de bon matí. A veure si ens informen aviat hi ha veure si es poden recollir ja aquesta mateixa setmana, q tinc ganes de sapiguer si podrem anar a EIBAR o no  :visca :visca :visca :visca

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #69 el: 17 de Maig de 2011, 18:02:01 pm »
Pues yo creo que sí deberian de tener preferencia los socios.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #70 el: 17 de Maig de 2011, 18:04:58 pm »
això fa dies que ho penso. No seria just que es venguessin les entrades per ordre d'antiguitat, doncs la mitja d'edat dels desplaçats no baixaria dels 70 anys. Ni tampoc vec just que es poguessin reservar via telf. o que el fet de tenir ja demanada plaça d'autocar comportés q ja tinguessis entrada pel partit ( a veure si resultarà q els q volem anar.hi dissabte no tenim dret o em de tenir menys possibilitats de trobar entrada q els q vagin en autocar).
Aquí la única cosa justa és vendre entrades a TOTHOM (socis o no) hi q anés per ordre de qui vagi a buscar-les primer.... és provable que el primer dia d'estar a la venda s'acabessin però és el que hi ha... de fet el problema el tenim els q treballem i fins al vespre no hi podem anar... no obstant, sempre es pot demanar a algú que t'ho vagi a buscar de bon matí. A veure si ens informen aviat hi ha veure si es poden recollir ja aquesta mateixa setmana, q tinc ganes de sapiguer si podrem anar a EIBAR o no  :visca :visca :visca :visca
El més just pels socis és que aquests tinguin preferència. És tan senzill com demanar el carnet alhora de vendre l'entrada i ja està. Em faria molt mal que algú que no ha seguit l'equip en tot l'any s'apunti ara per anar a Eibar deixant sense opció danar-hi a alguns socis que no han estat a temps d'agafar l'entrada, sincerament. Ja sé que hi ha no socis que segueixen cada dia l'actualitat del club, etc... però crec que és la millor manera. Llavors, si en sobren, que les venguin al públic no soci. És la meva humil opinió.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #71 el: 17 de Maig de 2011, 18:07:35 pm »

[/quote

Jo crec que el mes correcte es pels socis i si es per ordre d'antiguetat perque no?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #72 el: 17 de Maig de 2011, 18:17:02 pm »
yo tmb creo que mejor es darle preferencia al socio, por ejemplo cuando se sepa las entradas que se tienen decir pues de tal dia a tal dia todos los socios que quieran han de pasar por las oficinas a comprar su entrada, y a partir de que se le acabe el plazo al socio luego que pueda ir todo el que quiera, hasta aqui todo bien pero por ejemplo si un socio quiere ir con algun amigo o familiar que no lo es si su idea es ir juntos en algun autocar de los que organizaran las penyas o bardet es un poco ****** por que ya no irian juntos, porque el que no sea socio no se puede arriesgar a apuntarse para que luego no le queden entradas :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #73 el: 17 de Maig de 2011, 18:23:02 pm »
Por logica deberian tener preferencia los socios antes k los no socios. Veremos a ver las entradas k nos dan, pero como sean 200 o 300 hay k kejarse o algo, minimo nos deben dar 500 entradas, k es el 10% del aforo, todo lo demas seria reirse de nosotros...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #74 el: 17 de Maig de 2011, 18:24:02 pm »
Jo tambe preferiria que tinguessin preferencia els socis, pero esperem que l'Eibar faci un bon gest, i ens donin bastantes entrades, per anar tots, tant socis com no socis.      :beer2
 :visca

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #75 el: 17 de Maig de 2011, 18:49:49 pm »
Per descomptat els socis hem de tindre prioritat. Només faltaria que no fos així....el tema antigüetat deixem-lo en "discutible"....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #76 el: 17 de Maig de 2011, 18:54:26 pm »
Per descomptat els socis hem de tindre prioritat. Només faltaria que no fos així....el tema antigüetat deixem-lo en "discutible"....

Jo crec i espero q no tindrem problemes amb les entrades pero primer hem de jugar el partit d'anada.
Doncs jo crec que si que s'hauria de respectar l'antiguetat
Un exemple molt facil anem a somiar una mica?

Aquest any pugem a 2A l'any que ve a primera guanyem la lliga i despres juguem la final de la champions hi haurian molta gent que es faria soci del Sabadell no creieu que hauriem de tenir alguna prioritat els que som socis actualment doncs és el mateix

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #77 el: 17 de Maig de 2011, 19:00:07 pm »

Jo crec i espero q no tindrem problemes amb les entrades pero primer hem de jugar el partit d'anada.
Doncs jo crec que si que s'hauria de respectar l'antiguetat
Un exemple molt facil anem a somiar una mica?

Aquest any pugem a 2A l'any que ve a primera guanyem la lliga i despres juguem la final de la champions hi haurian molta gent que es faria soci del Sabadell no creieu que hauriem de tenir alguna prioritat els que som socis actualment doncs és el mateix

Para mi el tema antiguedad tambien es discutible, es una manera mas si, pero veo a mi parecer mas justo (kizas por k sea joven, pero siento el Sabadell como el k mas) k se las lleve kien antes llegue :beer2
« Darrera modificació: 17 de Maig de 2011, 19:18:41 pm per Jos »
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #78 el: 17 de Maig de 2011, 19:03:31 pm »
Jo crec que hi podrem anar tots els socis

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #79 el: 17 de Maig de 2011, 19:15:30 pm »
Evidentemente que si hay pocas entradas preferencia para el socio y 1 por carnet. Sobre el tema antiguedad podia ser una opción, ¿pero creeis que se lleva un control de los años que llevamos de socio? Un amigo es más reciente que yo y tiene un número más bajo??? Cuando yo lo he sido ininterrumpidamente desde la primera vez, con lo cual si el número no es la referencia ¿como se lleva el control de antiguedad?
Pero como dice Sabadell igual nos estamos alarmando, nos mandan un paquete de 500 o 600 entradas y hay para todos!