Autor Tema: EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!  (Llegit 125082 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7305
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #180 el: 19 de Maig de 2011, 09:42:50 am »

Jo crec que s'hauria de fer un sorteig. Peró bé, farem cua dilluns a les 9 del matí.

Serà una llàstima, ja que crec que almenys un miler d'arlequinats es desplaçarien a Ipurua. Jo crec que amb mil entrades fariem curt.

Per una altra banda, ojalà els hi fotem un 3-0 o un 4-0 a l'anada (com el dia del Caudal), per que donc sí que tindrem tots entrada.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #181 el: 19 de Maig de 2011, 09:49:09 am »
Jo el que no entenc és aquesta gent que ha reservat plaça a l'autocar de Bardet si no tenen entrada assegurada...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2222
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #182 el: 19 de Maig de 2011, 10:05:26 am »
Almunia, es una reserva sense pagar, per aixo n'hi ha tants, sino prova-ho!!

Sempre seré Arlekinat!!!

Connectat MILITU

• President
  • Missatges: 5856
« Respondre #183 el: 19 de Maig de 2011, 10:16:14 am »
eibarpool_taldea escribió:
DIRECTIVA: CUIDADO CON LAS ENTRADAS SUELTAS DE NO SOCIOS.
ESTA DECISIÓN HA SIDO ERRONEA, COMO NO ESPABILEN LA GENTE DE EIBAR PARA COMPRAR LAS ENTRADAS DE NO SOCIOS, ESPERO QUE SEAN POCAS, TENDREMOS QUE AGUANTAR A GENTE DEL SABADELL POR TODO EL ESTADIO.

Se debe solicitar el DNI para poder comprar las entradas

Si a EIBAR ens fan aixo ESPERO que la direcrtiva prengui les mateixes mesures quan vinguin ells aquest diumenge.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #184 el: 19 de Maig de 2011, 10:29:40 am »
Otra posibilidad, aunque seguramente sea inviable, es que si los jugadores, cuerpo técnico y directiva tienen invitaciones que tuvieran el detalle de también ponerlas a la venta para la gente que ama a este club, si son 50 mas pues bienvenidas sean.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #185 el: 19 de Maig de 2011, 10:32:19 am »
Otra posibilidad, aunque seguramente sea inviable, es que si los jugadores, cuerpo técnico y directiva tienen invitaciones que tuvieran el detalle de también ponerlas a la venta para la gente que ama a este club, si son 50 mas pues bienvenidas sean.

Es que segurament el pacta son 300=250+50:

250: aficionats

50: invitacions directiva, jugadors...

Sempre seré Arlekinat!!!

• President
« Respondre #186 el: 19 de Maig de 2011, 10:32:43 am »

Es una opción, pero me imagino que sus familiares también querrán ver el ascenso.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #187 el: 19 de Maig de 2011, 10:51:38 am »
A mi lo que me parece flipante es que el Sabadell haya aceptado ese acuerdo de 250 entradas en un lado y otro, porque este pu.to acuerdo solo favorece al Eibar :

1- Dicho por ellos mismos "con 200 entradas vamos ya sobrados"
2- En el caso que gastaran esas 250 que les hemos mandado y vinieran MIL mas , podrian comprar las entradas a sus anchas porque no se va a llenar.
3- No habrá ni un solo aficionado Eibarrés que se pierda el partido si quiere ir.
4- Con 250 entradas habrá mínimo 300 arlequinados que se van a quedar con las ganas de poder asistir al partido.
5- Es super arriesgado jugársela a ir sin entrada para que luego te dejen en la putisima calle y tengamos que verlo en un bar, con el gasto que ya comporta el viaje.

SI NO HAY NI UN SOLO PUNTO FAVORABLE PARA LA AFICIÓN DEL SABADELL PORQUE CO.JONES SE LLEGA A ESTE ACUERDO !!!!!

Yo antes de firmar este acuerdo, hubiese firmado que no hay ni una **** entrada para la afición visitante en ambos partidos y a mamarla.

Perdon por los tacos pero estoy indignado.

j**** Pipo, me estoy replanteando mi voto que te doy siempre a "Forero mes educat"    :tongue3:

y lo malo es que estoy contigo en todo!

apunta Eibar ya a nuestra extensa lista negra de equipos    >:(
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #188 el: 19 de Maig de 2011, 10:57:01 am »
Supongo que el tema es que como el Eibar sabe que no va a desplazar a mas de 250 y que si lo hiciera no tiene problemas para conseguir entradas, se habran cerrado en banda a dar solo 250 tambien...su campo es pequeño y lo llenaran fijo, con lo que no les interesa que casi el diez por ciento del aforo sea aficion nuestra. No tienen obligacion de darnos mas y solo estan dispuestos a dar la misma cantidad que ellos necesitan.

Supongo que la cosa es asi de sencilla.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #189 el: 19 de Maig de 2011, 11:02:25 am »
Ya he perdido los papeles Murciano xDD por cierto, aun no es seguro que den la vuelta por la tele no? porque si encima no lo podemos ver por TV ya será la reostia xDD
28-05-2011 - Eibar -

• President
« Respondre #190 el: 19 de Maig de 2011, 11:03:30 am »
Ya he perdido los papeles Murciano xDD por cierto, aun no es seguro que den la vuelta por la tele no? porque si encima no lo podemos ver por TV ya será la reostia xDD

Lo de la tele es lo único casi seguro que hay. Por eso aún no se sabe el horario porque se tienen que poner de acuerdo TV3 y ETB. El último rumor que he leído es que podría ser a las 9 de la noche.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #191 el: 19 de Maig de 2011, 11:05:33 am »

Lo de la tele es lo único casi seguro que hay. Por eso aún no se sabe el horario porque se tienen que poner de acuerdo TV3 y ETB. El último rumor que he leído es que podría ser a las 9 de la noche.

Es que clar TV3 o Sport 3 el diumenge ha de donar la celebracio de la championS!!!XD
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #192 el: 19 de Maig de 2011, 11:19:51 am »
Desconec com s'acabarà fent la repartició d'entrades..... però m'agradaria que ALGÚ PENSÉS EN LA GENT QUE SOM DE FORA DE SABADELL I EVIDENTMENT ENS ÉS IMPOSSIBLE ACONSEGUIR LA NOSTRA ENTRADA UN DILLUNS AL MATÍ A LES OFICINES.

Ni que fos deixant el nostre carnet de soci + DNI + carta indicant que s'autoritza la nostra retirada d¡'entrada a utilitzar exculsivament per aquella persona..... suposo que seria senzill comprovar que no som de la ciutat......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #193 el: 19 de Maig de 2011, 11:20:22 am »
Ja és oficial :

La Sociedad Deportiva Eibar facilitarà al 250 entrades per al partit de tornada del play off dascens a segona divisió A, que es disputarà el cap de setmana del 28 i 29 de maig a Ipurua. Més endavant explicarem com es distribuiran entre els socis i/o aficionats.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #194 el: 19 de Maig de 2011, 11:20:55 am »
Estic d'acord amb tu Murci, L'Eibar passara a ser equip non grato

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #195 el: 19 de Maig de 2011, 11:46:50 am »
Ja és oficial :

La Sociedad Deportiva Eibar facilitarà al 250 entrades per al partit de tornada del play off dascens a segona divisió A, que es disputarà el cap de setmana del 28 i 29 de maig a Ipurua. Més endavant explicarem com es distribuiran entre els socis i/o aficionats.

Espero que si es fa un sorteig, primer que es facin les solicituds de soci i sobretot que s'abstenguin socis amb carnets menors de 13 anys ja que segurament entren gratis a Ipurua!!

M'ho vec a venir que aixo sera un caos, espero que sigui algo equitatiu!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #196 el: 19 de Maig de 2011, 11:58:49 am »
Hi ha un aficionat de l'Eibar que diu que a 1ª divisio estan obligats a donar 300 entrades

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2431
« Respondre #197 el: 19 de Maig de 2011, 12:23:46 pm »
250 entradas es una auténtica vergüenza y no digo más porque no tengo tiempo para extenderme. Y lo de solicitar el D.N.I. en la venta de entradas del sábado en taquilla, si finalmente se confirma, me parece PATÉTICO. ¡¡Menudo club de...!! Sólo por eso ya no merecen ascender. ¡Menuda actitud cobarde!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #198 el: 19 de Maig de 2011, 12:32:53 pm »
Hi ha un aficionat de l'Eibar que diu que a 1ª divisio estan obligats a donar 300 entrades

Pero si no han estat mai a 1 divisio!!??  :wall:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #199 el: 19 de Maig de 2011, 13:10:39 pm »
Us anuncio que us queden 249 entrades.
NO estic disposat a perdre'm aquell partit sota CAP concepte, i estic disposat a fer gairebé qualsevol cosa per anar-hi. Pagar a la revenda, anar a Eibar divendres per comprar entrada, assaltar un soci de l'Eibar i robar-li una ( :laugh2:), dormir davant la Nova Creu Alta, robar-li al tio de correus que les porti a Sabadell, fotocopiar-me una a veure si allà cola... M'és igual com, però jo seré a Ipurua el dia de l'Eibar-Sabadell per l'ascens a 2ª Divisió.
Així que espavileu, perquè us en queden 249  :wink2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.