Autor Tema: EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!  (Llegit 118595 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #240 el: 19 de Maig de 2011, 18:28:43 pm »
Per cert , per si algú no ho havia deduit , l'autocar de HHVV que es tenia pensat fer queda suspés. A titol individual , qui vulgui anar s'haura de buscar la vida

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #241 el: 19 de Maig de 2011, 18:39:48 pm »
Però que faran primer que arrivi entrada o faran un sorteig? Que el club digui alguna cosa ja

Aniran donant per ordre d'arribada  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #242 el: 19 de Maig de 2011, 18:42:12 pm »
Hi han 3 opcions

- Sorteig
- Primer que arrivi entrada
- ó Per numero de Soci

Tenen varies opcions

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #243 el: 19 de Maig de 2011, 19:05:07 pm »
no son 300   son 250 les mateixes que ells ha demanat, el CE sabadell ha demanat 800
però ells han dit que canvi per canvi...250 i a callar

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #244 el: 19 de Maig de 2011, 19:07:39 pm »
El sábado 21 de mayo, después de la sesión de entrenamiento, el equipo partirá hacia la Segunda División A vía Sabadell.

OJO AL DATO VAN DE PREPOTENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #245 el: 19 de Maig de 2011, 19:58:12 pm »
Hi han 3 opcions

- Sorteig
- ó Per numero de Soci

Tenen varies opcions

sorteo? no, imagina que socios arlequinados que llevan 20 años en el equipo se quedan sin ir a Ipurua y va un socio de esta temporada...  :confused:

primer que arrivi entrada? ami me parece lo más correcto por que si se hace eso iré seguro, soy capaz de no dormir y quedarme la noche en la puerta, tienda de campaña, barbacoa y collona, quien se apunta?

número de socio? entonces si mi tío que es el socio 100 y pico quiere venir conmigo (yo soy el 2496) no podría ir con el?

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #246 el: 19 de Maig de 2011, 20:07:02 pm »
Hi han 3 opcions

- Sorteig
- ó Per numero de Soci

Tenen varies opcions

sorteo? no, imagina que socios arlequinados que llevan 20 años en el equipo se quedan sin ir a Ipurua y va un socio de esta temporada...  :confused:

primer que arrivi entrada? ami me parece lo más correcto por que si se hace eso iré seguro, soy capaz de no dormir y quedarme la noche en la puerta, tienda de campaña, barbacoa y collona, quien se apunta?

número de socio? entonces si mi tío que es el socio 100 y pico quiere venir conmigo (yo soy el 2496) no podría ir con el?

El sorteo le puede tocar a cualkiera, como igual lo del primero k llegue k se la puede llevar un socio con mas o menos años de socio. Son las 2 opciones k veo mas justas, pk la de por numero de socios k seria por antiguedad no me parece tan justa.
Eso si, para mi la k mas me gustaria seria la del primero k llegue, por lo menos para asegurarte de k no iras solo, a no ser k por sorteo te den la opcion de escoger a 1 socio :P
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #247 el: 19 de Maig de 2011, 20:10:25 pm »
segun ha puesto el club en el facebook intentaran conseguir mas entradas para el desplazamiento a Eibar :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #248 el: 19 de Maig de 2011, 20:14:59 pm »
Per cert, lo que heu de fer, és dixar d'entrar al trap en alguns foros i dixar als que tenen educació i diplomàcia que parlen. Jo ja no entre, per no *****-la.
I d'altris en este foro, també, calladets estarien més guapos. Se pot apretar i pressionar a l'equip rival, però sempre demostrant que som una afició senyora, no uns simples Ultraful o BobosNois.

I no vos preocupeu. Segur que els de la Penya la ceba, la Penya clar de lluna i els amiguetes de la Gina tindran entrada asegurada, inclòs los que entraven ací a insultar altres foreros o los que me envien insults en privat per el facebook.
« Darrera modificació: 19 de Maig de 2011, 20:31:23 pm per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #249 el: 19 de Maig de 2011, 20:33:05 pm »
Hi han 3 opcions

- Sorteig
- ó Per numero de Soci

Tenen varies opcions

El sorteo le puede tocar a cualkiera, como igual lo del primero k llegue k se la puede llevar un socio con mas o menos años de socio. Son las 2 opciones k veo mas justas, pk la de por numero de socios k seria por antiguedad no me parece tan justa.
Eso si, para mi la k mas me gustaria seria la del primero k llegue, por lo menos para asegurarte de k no iras solo, a no ser k por sorteo te den la opcion de escoger a 1 socio :P

Doncs a mi no em sembla just lo de qui arribi abans, es queda l'entrada.
No tothom viu a Sabadell.
Lo just és un sorteig pur.
Dona igual si portes 20 o 1 any siguent soci. Jo en porto més de 10, i si s'el emporta un que fa 1 sol any que és soci, no tinc cap problema. En el fons,  segur que és tant fidel al Sabadell, com jo.

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #250 el: 19 de Maig de 2011, 21:25:33 pm »
Avui em vist al presi, Ens ha dit que hi ha 2000, que seran pels socis, que en teoria dimarts ja estaran a al venda, i que nomes sera una per persona. I que haura d'anar el soci en persona a buscarla amb el carnet i el DNI. Aixi que dimarts a fer cua. :pilotasso
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #251 el: 19 de Maig de 2011, 21:29:07 pm »
Avui em vist al presi, Ens ha dit que hi ha 2000, que seran pels socis, que en teoria dimarts ja estaran a al venda, i que nomes sera una per persona. I que haura d'anar el soci en persona a buscarla amb el carnet i el DNI. Aixi que dimarts a fer cua. :pilotasso

ojalá ....

Y si es así el sistema, se premiará solo a la peña que no trabaje y viva cerca del campo!!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #252 el: 19 de Maig de 2011, 21:31:49 pm »

Tenim una directiva de 3a regional però un equip de 2a A, per això se salven... però a l'assemblea d'aquest any, s'hi cagaràn... ja ho crec que s'hi cagaràn... els hi faltarà lloc per córrer per la sala...

Per què pensem amb els peus, senyors de la directiva? No us heu parat a pensar ( ja ja ja ) que hi ha gent que té un horari de treball totalment inflexible i que potser quan pot anar a per l'entrada ja no en queden? Us penseu que tota la massa social del CE Sabadell viu a la nostra ciutat? Us penseu que es poden desplaçar a la hora que a vosaltres us va bé?

Posant exemples propers, conec a gent que treballa de 7 a 17 i que no pot anar a comprar l'entrada personalment, i crec més que convenient que aquets puguin delegar en una altra persona major d'edat, deixant-li el DNI, carnet del Sabadell i el que calgui perquè els hi puguin anar a comprar l'entrada. Igual dic els que treballen com els que viuen fora de Sabadell...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #253 el: 19 de Maig de 2011, 21:32:50 pm »

Seran 200, supose? Uf, cada cop la quantitat és més petita, collona.  :rant:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat samuraibcn83

• Aleví
  • Missatges: 81
« Respondre #254 el: 19 de Maig de 2011, 21:58:33 pm »
hola nois

com esteu?, jo penso que haurien d'informar correctament la info per anar a eibar, penso que es llogic anar amb autocar, a veure com ho montan el tema de les penyes del club, jo porto pendent desde el dilluns i encara no se res, però encara tinc l'esperança que possin alguna informació a la web del nostre club

salutacions d'un arlequinat  de sant cugat del valles i x l'ascens a segona que ja ens toca, seria una bogeria aconseguir l'ascens  :visca, jajajaja :icon_mrgreen:, visca el sabadell  :scut, som-hi tots cap a eibar x animar el nostre club :bandera i bona nit  :wave:

ÀLEX(samuraibcn83)

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #255 el: 19 de Maig de 2011, 22:19:39 pm »
200 * un error ortografic V.V ara no me machaqueis T_T
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #256 el: 19 de Maig de 2011, 22:20:56 pm »
cada vez nos dan menos   :rant:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #257 el: 19 de Maig de 2011, 22:32:31 pm »
Déu ni do la que hi ha montada amb el tema de les entrades.

Jo no m'hi vull emprenyar massa però queda confirmadíssim que l'Eibar el que no vol és tenir l'estadi amb gairebé mateix nombre d'arlequinats que d'aficionats locals i saben q com q aquí els hi costarà pescar algo de positiu, els tocarà montar.nos una encerrona total en el partit de tornada q de fet és el q estan ja preparant. És realment vergonyós i indigne d'un equip de la talla de l'Eibar q porta les dues últimes dècades senceres a la 2ª divisió k ens facin això perq saben q sóm una afició q ens desplacem sovint en massa. Lamentable el fet de donar-nos només un 5% d'entrades quan tinc entés q s'acostuma a donar un 10% a les aficions visitants i encara més lamentable el fet de que els arlekinats q s'atreveixin a anar.hi sense entrada s'els hi demani el DNI allà i s'els hi negui la venda d'entrades, això demostra clàrament el cangueli q tenen esportivament i la impotència i rabia q els hi fa el no poder omplir l'estadi només amb seva afició... prefereixen q l'estadi estigui mig buit a q vingui afició visitant, pitjor per ells i per la seva població q no podrà disfrutar del gasto d'hotels, àpats i copes dels turistes arlequinats q tenien pensat anar.hi un dia abans.

Deixant de banda els impresentables dels directius de l'Eibar també lamento la manca d'informació i la manca de recursos que està tenint la nostra directiva a la hora de montar el desplaçament i exigir un nombre major d'entrades per a l'afició arlequinada. No obstant jo abans de criticar tan dúrament el tema de les entrades dels q per motius laborals no podem estar allà un dia entre setmana perdent 3 hores de feina fent cua per a intentar aconseguir una trista entrada per Eibar. Jo m'esperaria a veure què es diu sobre el tema hi ha partir d'aquí ja criticarem el q s'hagi de criticar.

Amb tot les meves propostes són les següents i imagino q com a mínim la primera es complirà:

- Proposta 1:  Q tots els arlekinats q per motius laborals no podem estar perdent el temps entre sertmana al matí per a aconseguir una entrada s'ens dongui la possibilitat d q algun familiar/amic pugui anar al camp amb el nostre DNI + carnet de soci + carta d'autorització signada i q s'els hi pugui facilitar així l'entrada.

- Proposta 2: Per tal de que dimarts/dimecres de la propera setmana la NCA no sembli un menjador social amb cues de gent desesperada esperant d rebre una entrada jo optaria per primer de tot forçar a l'Eibar q s'ens dongui el nostre 10 % d'entrades q ens pertoca (400-500 entrades) i que dilluns al llarg de X hora via mail i via presencialment poguem inscriure'ns en un sorteig per a les entrades (fins a un total de 1000-1200 inscrits) i dimarts es pengi per ordre alfabètic la llista de noms dels qui els hi ha tocat l'entrada a Eibar. D'aquesta manera tots tindríem pràcticament les mateixes opcions d'adquirir una entrada (entre un 30 i un 50% d'opcions cadascú) .

En fi..... ja veurem com van les coses.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #258 el: 19 de Maig de 2011, 22:38:29 pm »
per cert, la idea de possar el partit a les 21 H (si és q acaba siguent així) també està totalment decantada per a q molts dels arlekinats ens tirem enrrere i no hi anem. No obstant ja el poden fotre a la hora q vulguin q jo tot i sapiguer q a les 8.30 H de dilluns tinc q estar al meu lloc d treball si aconsegueixo l'entrada allà estaré, encara q surti a la 1 de la nit d'Eibar i tingui q anar sense dormir a la feina .  :balla :balla

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #259 el: 19 de Maig de 2011, 22:56:15 pm »

- Proposta 1:  Q tots els arlekinats q per motius laborals no podem estar perdent el temps entre sertmana al matí per a aconseguir una entrada s'ens dongui la possibilitat d q algun familiar/amic pugui anar al camp amb el nostre DNI + carnet de soci + carta d'autorització signada i q s'els hi pugui facilitar així l'entrada.

- Proposta 2: Per tal de que dimarts/dimecres de la propera setmana la NCA no sembli un menjador social amb cues de gent desesperada esperant d rebre una entrada jo optaria per primer de tot forçar a l'Eibar q s'ens dongui el nostre 10 % d'entrades q ens pertoca (400-500 entrades) En fi..... ja veurem com van les coses.

Totalment d'acord.

I espero que la nostra directiva aconsegueixi d'alguna manera, més entrades de les pacatdes inicialment.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es