Autor Tema: EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!  (Llegit 125072 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #300 el: 21 de Maig de 2011, 08:14:39 am »
ireis aun no teniendo entrada ??

bufff si me aseguran que quedaran entradas en taquilla si, pero sino creo que yo no!!

una vegada allà l'Eibar vendrà segur moltes més entrades, el dia el Rayo hi eren al camp 7000 persones

Desconnectat raros

• Entrenador
« Respondre #301 el: 21 de Maig de 2011, 08:19:34 am »
una ideia, que no se si es pot fer, es que el partit d'anada li fiquem 4 o 5 gols, parlar al president de l'Eibar i deixar-li el nostre camp per jugar la tornada (tots els diners de la taquilla per ells, inclús l'equip contrari vindria a despesses pagades)

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #302 el: 21 de Maig de 2011, 08:23:05 am »
eso no pasará, raros. me quedo con lo que has puesto antes

todos a Eibar!!! 
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #303 el: 21 de Maig de 2011, 10:15:03 am »

bufff si me aseguran que quedaran entradas en taquilla si, pero sino creo que yo no!!

una vegada allà l'Eibar vendrà segur moltes més entrades, el dia el Rayo hi eren al camp 7000 persones

Aquí m'he perdut... 7000 persones al camp de qui? L'aforament d'Ipurua és de 5250 espectadors.
Segons la web de l'Eibar, els seus socis podran recollir una entrada per un acompanyant (desconec quants socis són) i a partir de dijous vinent podran anar a comprar entrades gent que no sigui sòcia.
Tenint en compte que diumenge passat, jugant-se ja el campionat, només hi havia unes 2500 persones a l'estadi, no seria d'estranyar que no venguessin totes les entrades... o qui sap si hi haurà qui voldrà aprofitar per fer revenda, que ja seria trist. :shutup:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #304 el: 21 de Maig de 2011, 10:23:11 am »

Aquí m'he perdut... 7000 persones al camp de qui? L'aforament d'Ipurua és de 5250 espectadors.
Segons la web de l'Eibar, els seus socis podran recollir una entrada per un acompanyant (desconec quants socis són) i a partir de dijous vinent podran anar a comprar entrades gent que no sigui sòcia.
Tenint en compte que diumenge passat, jugant-se ja el campionat, només hi havia unes 2500 persones a l'estadi, no seria d'estranyar que no venguessin totes les entrades... o qui sap si hi haurà qui voldrà aprofitar per fer revenda, que ja seria trist. :shutup:

Be, a mi tampoc m'estranya el nostre estadi quant estàvem a primera als temps del Rosson quant venia el Madrid si hi cabien unes 17.000 ni entaforaven mes de 20.000 inclús va a arribar a treure les barres anti-allaus per poder posar mes gent, igual fan alguna cosa semblant
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dolors

• Aleví
  • Missatges: 35
  • Gènere: Femení
« Respondre #305 el: 21 de Maig de 2011, 13:13:51 pm »
Quins temps aquells, com ara Binefar, en que no es mirava l'aforament, i qui diu Binefar diu el partit-repetició de l'Osasuna, en fi, aleshores no hi havia gent que vivia de posar normatives. De totes maneres, jo crec i molt fermament, que a el camp del Eibar és podran comprar entrades fins a l'ultim moment, en definitiva que ells no omplen el camp, ni regalant les entrades, tant és així  que jo i sis més hi anem amb o sense entrada, i quedin com quedin demà.
« Darrera modificació: 21 de Maig de 2011, 15:18:29 pm per dolors »

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7305
« Respondre #306 el: 22 de Maig de 2011, 00:41:29 am »

JA TINC ENTRADES !!!!

Quina sort la meva, que gràcies a un familiar que té contactes al Pais Vasc avui xerrant m'ha comentat si volia anar, que ell coneixia a 'x'. Una trucadeta i quatre entrades. Ara bé, crec que seran a tribuna, no amb la gent del CES.

Desconnectat raros

• Entrenador
« Respondre #307 el: 22 de Maig de 2011, 06:57:08 am »

Manelinho, l'aforament es de 5250 "seients" però per darrera de peu poden posar a més gent

Desconnectat raros

• Entrenador
« Respondre #308 el: 22 de Maig de 2011, 08:02:30 am »
ara comenten que el repartiment d'entrades serà per sorteig (igual demà serà pel que pagui més, cada moment ho canvien)
Quin tipus de sorteig?, individual (numero de soci) o col.lectiu (numero d'ordre de demanda).

Jo escoltat comentaris de gent que donen molt que sospitar (millor no fer cas, però després de canvis et posa la mosca darrera l'orella).
La meva proposta, sigui quin sigui la forma triada pel desitjat desplaçament, es que a l'hora de anar a buscar les entrades, es fa una llista amb el nom i el numero de carnet de l'afortunat i després penjar-la a la web del club, així no tindrem tants problemes (podràs garantir que totes les entrades son pels socis) ni crítiques a la directiva.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7305
« Respondre #309 el: 22 de Maig de 2011, 08:28:13 am »
ara comenten que el repartiment d'entrades serà per sorteig (igual demà serà pel que pagui més, cada moment ho canvien)
Quin tipus de sorteig?, individual (numero de soci) o col.lectiu (numero d'ordre de demanda).

Jo escoltat comentaris de gent que donen molt que sospitar (millor no fer cas, però després de canvis et posa la mosca darrera l'orella).
La meva proposta, sigui quin sigui la forma triada pel desitjat desplaçament, es que a l'hora de anar a buscar les entrades, es fa una llista amb el nom i el numero de carnet de l'afortunat i després penjar-la a la web del club, així no tindrem tants problemes (podràs garantir que totes les entrades son pels socis) ni crítiques a la directiva.

es faci com es faci, sempre hi haurà qui no estigui content

Desconnectat raros

• Entrenador
« Respondre #310 el: 22 de Maig de 2011, 08:42:02 am »
si esta clar que sempre hi haurà algú que no estigui content, però si tu després d'un sorteig o una entrega per ordre d'arribada, fas un llistat amb totes les persones (nom i numero de carnet) la gent veure que son socis.

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #311 el: 22 de Maig de 2011, 11:18:56 am »
Un sortrig no home. Vaja caxondeig sería... Moltissima gent diría que es tongo etc etc.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #312 el: 22 de Maig de 2011, 11:25:11 am »
Un sortrig no home. Vaja caxondeig sería... Moltissima gent diría que es tongo etc etc.
Penso el mateix, són ganes de complicar-se la vida...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #313 el: 22 de Maig de 2011, 11:27:00 am »
Penso el mateix, són ganes de complicar-se la vida...

Es igual facin el que facin els que no puguin aconseguir entrades diran que la cosa no s'ha fet bé :confused:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #314 el: 22 de Maig de 2011, 11:28:47 am »
Confirmat fa un quart d'hora a oficines.
SORTEIG.
És el més just, sí, perquè no tothom pot estar allà quan les entrades es posen a la venda... Però a mi em toca molt i molt i molt la pera. Ja tenia preparat (literalment) el sac de dormir preparat per a quedar-me amb l'usuari Felix a  dormir davant les oficines, i ja m'havia fet a la idea que tindria entrada assegurada... Ara això m'ha tocat molt la moral  :bigcry:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #315 el: 22 de Maig de 2011, 11:35:41 am »
SORTEIG.
És el més just, sí, perquè no tothom pot estar allà quan les entrades es posen a la venda... Però a mi em toca molt i molt i molt la pera. Ja tenia preparat (literalment) el sac de dormir preparat per a quedar-me amb l'usuari Felix a  dormir davant les oficines, i ja m'havia fet a la idea que tindria entrada assegurada... Ara això m'ha tocat molt la moral  :bigcry:

pff, i saps com serà exactament el sorteig? cada soci que demani entrada sera un número?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #316 el: 22 de Maig de 2011, 11:38:56 am »
SORTEIG.

pff, i saps com serà exactament el sorteig? cada soci que demani entrada sera un número?
Imagino que quant truquis et donaran un numero i amb aquest es el que valdrà per el sorteig, mes o menys com ho fa el Barça, dic jo!!! :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #317 el: 22 de Maig de 2011, 11:44:58 am »
I a mi divendres em van confirmar que SORTEIG no es faria. XD

Son la reostia  :ko :ko :ko :ko
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #318 el: 22 de Maig de 2011, 11:47:14 am »
I a mi divendres em van confirmar que SORTEIG no es faria. XD

Son la reostia  :ko :ko :ko :ko
Doncs espera que després del dinar que tenen avui igual tornen a canviar de parer  :smart:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Connectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2222
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #319 el: 22 de Maig de 2011, 12:32:21 pm »
Doncs jo penso que el sorteig, si no hi ha xanxullos crec que es lo mes equitatiu, perque si fesin per a la venta general, segur que hi ha el tipic que esta a la cua, pero que a les 9:55h venen 10 socis perque esta guardan al lloc a 10 socis!!!
Sempre seré Arlekinat!!!