Autor Tema: EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!  (Llegit 125118 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #320 el: 22 de Maig de 2011, 12:37:06 pm »
Si podrà ser el que volgueu.

Però no pot ser que digui divendres '' No hi haurà sorteig de cap de les maneres, la gent s'em tiraria a sobre '' .  '' 1 soci amb el seu Dni = 1 entrada, i quan s'acabin, s'ha acabat.

Collona, aclara't
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Gènere: Masculí
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #321 el: 22 de Maig de 2011, 12:47:57 pm »
Doncs jo voto perque dilluns NO estiguin encara a la venda..... alguns potser podriem intentar avisar a la feina que arribariem una mica més tard (tot i que potser tampoc hi accedirien)....... però si no ens deixen cap dia laborable entremig per fer-ho ja no hi hauria ni tan sols aquesta possibilitat.

He de dir que entre uns i altres... estan fent les coses FATAL.

El tema del sorteig també penso que seria el més just. No afavoriria a algú que pugui estar a les oficines a les 10 del matí d'un dia laborable.......... ........... I a tots ens posaria dins el mateix sac i tots tindriem les mateixes opcions............ .......

Pues coje tu carnet de socio y tu dni, daselo a alguien que pueda ir i listo.
Desde las oficinas me dijeron que un carnet de socio con su respectivo dni = 1 entrada.

seguro??    :mmmm

Pues el Sr Soteras esta mañana ha dicho que eso no será posible. Dice que seria un cachondeo porque todo el mundo traeria uno o dos carnets de otros amigos.

Con el carnet de socio, su correspondiente dni y una autorización expressa firmada por el titular del carnet, explicando el motivo por el cual no puede ir a buscarla, no se pueden negar a darte la entrada.
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat domeco

• Infantil
« Respondre #322 el: 22 de Maig de 2011, 12:55:30 pm »
Un sortrig no home. Vaja caxondeig sería... Moltissima gent diría que es tongo etc etc.

Apart que seria un cacao perque mes del 60% dels socis del sabadell que els hi toques l'entrada ni la pagarian ni anirian a eibar, ja ben t'ho asseguro jo.

Connectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 818
« Respondre #323 el: 22 de Maig de 2011, 12:59:33 pm »
Un parell de coses.

Esteu dient que estan fent les coses fatal, i crec que és criticar per criticar.

És normal que la directiva dubti, i que hi hagin rumors de quin sistema és el que hi haurà.
La directiva va emetre un COMUNICAT OFICIAL a mitja semana dient que hi havien 250 entrades, i que més endevant es diria com repartir-les.
En NINGÚN moment, han dit quin seria el sistema, per tant, si dema diuen que es fara mitjançant un sorteig, no teniu el dret de queixar-vos i dir que la directiva cada dos per tres canvia d'opinió. Si us alimenteu del rumors que circulen per les oficines o per diversos treballadors del Club, es culpa vostre.

I la segona cosa, crec que el métode del sorteig, és el més just. Per més que la gent que estava aventatjada a la hora d'adquirir les entrades es queixi, el sorteig faria que TOTS ELS SOCIS tinguin les mateixes oportunitats.

A veure si deixem de queixar-nos per tot, perque las coses no s'estan fent tan malament.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12578
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #324 el: 22 de Maig de 2011, 13:05:25 pm »
Si us alimenteu del rumors que circulen per les oficines o per diversos treballadors del Club, es culpa vostre.

Se suposa que quan un treballador del club et diu una cosa, és per que ho sap de manera concreta. Encara que veient tants canvis d'opinió, el que haurien de fer al club, és dir-los a tots els que estan per allà que no diguessin res fins a que es comuniqués oficialment.

Si es fa per sorteig, em sembla una bona opció, però espero que quedin MOLT claretes les bases del sorteig, i que no sigui manipulables els resultats, no sigui que ens trobem que desprès es dubta de la correcció del repartiment d'entrades.

Un sortrig no home. Vaja caxondeig sería... Moltissima gent diría que es tongo etc etc.

Apart que seria un cacao perque mes del 60% dels socis del sabadell que els hi toques l'entrada ni la pagarian ni anirian a eibar, ja ben t'ho asseguro jo.

Precíssament per això, demano que si es fa sorteig, quedi molt clar les bases del sorteig, que sigui tipus 'Entrades de Final de Copa/Champions', i es faci del número de carnet tal al tal, i que sobretot, es controlin que TOTS els que obtenim entrada i anem a Eibar siguem socis.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat domeco

• Infantil
« Respondre #325 el: 22 de Maig de 2011, 13:05:33 pm »
Doncs jo penso que el sorteig, si no hi ha xanxullos crec que es lo mes equitatiu, perque si fesin per a la venta general, segur que hi ha el tipic que esta a la cua, pero que a les 9:55h venen 10 socis perque esta guardan al lloc a 10 socis!!!

Doncs llavors que una persona nomes pogui treure un maxim de 2 entrades, i de guardar llocs res, jo si estic a la cua desde les 7 no em quedare parat si ve algu i es fot el primer alla perque ha vist a un colega.

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #326 el: 22 de Maig de 2011, 13:16:55 pm »
Un parell de coses.

Esteu dient que estan fent les coses fatal, i crec que és criticar per criticar.

És normal que la directiva dubti, i que hi hagin rumors de quin sistema és el que hi haurà.
La directiva va emetre un COMUNICAT OFICIAL a mitja semana dient que hi havien 250 entrades, i que més endevant es diria com repartir-les.
En NINGÚN moment, han dit quin seria el sistema, per tant, si dema diuen que es fara mitjançant un sorteig, no teniu el dret de queixar-vos i dir que la directiva cada dos per tres canvia d'opinió. Si us alimenteu del rumors que circulen per les oficines o per diversos treballadors del Club, es culpa vostre.

I la segona cosa, crec que el métode del sorteig, és el més just. Per més que la gent que estava aventatjada a la hora d'adquirir les entrades es queixi, el sorteig faria que TOTS ELS SOCIS tinguin les mateixes oportunitats.

A veure si deixem de queixar-nos per tot, perque las coses no s'estan fent tan malament.

Molt bé, jo no dic que sigui cap rumor. A mi el nostre President em va dir que sorteig no es faria. I cada dos per tres estic veient canvis d'una cosa i altra.
Doncs que vols que et digui jo no solc queixar-me pero això es per queixar-se. Que s'aclarin i com diu birrero que callin si fa falta fins no saber el que decideixen.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat dolors

• Aleví
  • Missatges: 35
  • Gènere: Femení
« Respondre #327 el: 22 de Maig de 2011, 13:27:39 pm »
jo tinc entés que es fara sorteig, dilluns i dimarts ens podrem apuntar i el dimecres al matí, sorteig.

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #328 el: 22 de Maig de 2011, 15:44:49 pm »
 SORTEO,pero dos por socio,para ir con conpañero y que sea socioy no le ha tocado entrada. :bandera :scut :scut :bandera

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #329 el: 22 de Maig de 2011, 15:58:41 pm »
L'Ultima noticia que tinc es sorteig una entrada per soci

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #330 el: 22 de Maig de 2011, 21:34:43 pm »
 :scut :bandera :bandera
els que aneu a Eibar prepareu-se per rebre un ambient bastat "hostil"  :angry2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #331 el: 22 de Maig de 2011, 23:19:16 pm »
se suposa que demà al mati ja podem anar a inscriure'ns? es pot inscriure a un soci que no pot anar a les oficines? ja va sent hora de que sapiguem alguna cosa segura i que diguin d'una santa vegada quan es juga el partit ..
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #332 el: 22 de Maig de 2011, 23:27:28 pm »
se suposa que demà al mati ja podem anar a inscriure'ns? es pot inscriure a un soci que no pot anar a les oficines? ja va sent hora de que sapiguem alguna cosa segura i que diguin d'una santa vegada quan es juga el partit ..

según decian, se podria apuntar tanto yendo a oficinas, como por telefono indicando el numero de socio. A ver si dicen algo en cuanto puedan, y de cuantas entradas disponemos finalmente
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #333 el: 22 de Maig de 2011, 23:30:07 pm »
:scut :bandera :bandera
els que aneu a Eibar prepareu-se per rebre un ambient bastat "hostil"  :angry2:

A Eibar els q puguin anar trobaran un bon ambient. Eibar és una població petita de Guipuzkoa i per aquelles zones al igual q quan vam anar a Mieres la gent acostuma a tractar bé a les aficions visitants. Evidentment trobarem un bon ambient de futbol pero no penso que s'hagi de tenir cap tipus de cuidado especial. Sobre el q a passat aquí penso q ells ja saben q en un camp de futbol amb 15000 espectadors sempre i pot haver algú  q et busqui les pessigolles pero bueno res d'important.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #334 el: 22 de Maig de 2011, 23:34:13 pm »
un consell pels qui vulguin anar amb grup. En aquests sorteigs el més normal és que s'ens dongui un número a cadascún i es digui de tal número a tal número son els que podran passar a recollir la seva entrada... Amb lo qual és convenient q si per exemple voleu anar a Eibar 4 persones juntes aquestes persones s'apuntin en el mateix moment ja que si un té el número 14, l'altre el 212, l'altre el 340 i l'altre el 570 en el moment del sorteig el q passarà és q diran q a tocat l'entrada de la solicitud 205 a la solicitud 405.... i llavors tot pot ser que dels 4 q voleu anar.hi només hi puguin anar 2... q això és molt provable.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #335 el: 22 de Maig de 2011, 23:52:04 pm »
es possible que el sorteig sigui numero a numero, segons m'han dit aquest matí.

Sigui com sigui, el club tindria que donar un llistat de totes les persones que l'hi han tocat.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #336 el: 23 de Maig de 2011, 00:15:19 am »
Dimecres al matí es farà el sorteig d´entrades pel desplaçament a Eibar entre els socis

23/05/2011
Tots els socis que vulguin anar al partit Eibar - CE Sabadell del proper cap de setmana a Ipurúa es podran inscriure al sorteig que es celebrarà dimecres al matí.
Només es podrán inscriure els socis Sèniors, Jubilats, Joves i Juvenils, queden exclosos els infantils ja que no paguen entrada a Ipurúa.

Per inscriure´s al sorteig els socis poden passar per les oficines o trucar al 93 723 13 05 dilluns de 10 a 14 i de 18 a 22 i dimarts de 10 a 14 i de 18 a 20. Per tal d´inscriure´s al sorteig serà necessari facilitar el nom i el numero de soci. Es podran facilitar varis noms i numeros de soci en una mateixa trucada. A cada soci que s´inscrigui se li donarà un numero. Dimecres es treurà un numero davant notari i s´aniran adjudicant entrades entre els socis vàlids a partir del numero tret pel notari. Si s´arriba a l´últim soci inscrit i encara queden entrades es passaria a la primera sol·licitud. Les entrades dels afortunats es podran recollir fins dijous a les 22 a les oficines de la Nova Creu Alta.

El club sortejarà 200 entrades i se´n reserva 50 pels jugadors i compromisos. La Junta Directiva farà gestions per aconseguir més entrades que es podrien afegir al sorteig.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #337 el: 23 de Maig de 2011, 00:17:43 am »
Doncs ja estarem atents a entrar al sorteig i haviam si tenim sort.  Esperem que aconsegueixin arribar un acord per que ens donin mes entrades.    :xin-xin

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #338 el: 23 de Maig de 2011, 00:23:59 am »
PIPO,aixo que dius esta totalment confirmat?,dic el tema del sorteig

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #339 el: 23 de Maig de 2011, 00:26:01 am »
PIPO,aixo que dius esta totalment confirmat?,dic el tema del sorteig

Si, ho acaben de posar a la web oficial, he fet cortar i pegar jeje
28-05-2011 - Eibar -