Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Dimecres al matí es farà el sorteig d´entrades pel desplaçament a Eibar entre els socis23/05/2011Tots els socis que vulguin anar al partit Eibar - CE Sabadell del proper cap de setmana a Ipurúa es podran inscriure al sorteig que es celebrarà dimecres al matí.Només es podrán inscriure els socis Sèniors, Jubilats, Joves i Juvenils, queden exclosos els infantils ja que no paguen entrada a Ipurúa.Per inscriure´s al sorteig els socis poden passar per les oficines o trucar al 93 723 13 05 dilluns de 10 a 14 i de 18 a 22 i dimarts de 10 a 14 i de 18 a 20. Per tal d´inscriure´s al sorteig serà necessari facilitar el nom i el numero de soci. Es podran facilitar varis noms i numeros de soci en una mateixa trucada. A cada soci que s´inscrigui se li donarà un numero. Dimecres es treurà un numero davant notari i s´aniran adjudicant entrades entre els socis vàlids a partir del numero tret pel notari. Si s´arriba a l´últim soci inscrit i encara queden entrades es passaria a la primera sol·licitud. Les entrades dels afortunats es podran recollir fins dijous a les 22 a les oficines de la Nova Creu Alta.El club sortejarà 200 entrades i se´n reserva 50 pels jugadors i compromisos. La Junta Directiva farà gestions per aconseguir més entrades que es podrien afegir al sorteig.
El club sortejarà 200 entrades i se´n reserva 50 pels jugadors i compromisos. La Junta Directiva farà gestions per aconseguir més entrades que es podrien afegir al sorteig.
cuenta que Bardet tenia unos 30 en el primer autocar
Us heu apuntat ja? Sabeu quantes inscripcions hi han ja?
Cita de: SABADELL en 23 de Maig de 2011, 11:05:05 amUs heu apuntat ja? Sabeu quantes inscripcions hi han ja?informan en el facebook, que ya se han apuntado unas 100 personasseguro que van correlativos, no? es decir, si vamos un grupo juntos, tendriamos que apuntarnos todos a la misma hora, no?
Cita de: MurcianoSBD en 23 de Maig de 2011, 11:12:40 amCita de: SABADELL en 23 de Maig de 2011, 11:05:05 amUs heu apuntat ja? Sabeu quantes inscripcions hi han ja?informan en el facebook, que ya se han apuntado unas 100 personasseguro que van correlativos, no? es decir, si vamos un grupo juntos, tendriamos que apuntarnos todos a la misma hora, no?Si Murciano por lo que tengo entendido es si vas con un grupo a Eibar es apuntarse todos juntos para que te toquen
Cita de: SABADELL en 23 de Maig de 2011, 11:34:07 amCita de: MurcianoSBD en 23 de Maig de 2011, 11:12:40 amCita de: SABADELL en 23 de Maig de 2011, 11:05:05 amUs heu apuntat ja? Sabeu quantes inscripcions hi han ja?informan en el facebook, que ya se han apuntado unas 100 personasseguro que van correlativos, no? es decir, si vamos un grupo juntos, tendriamos que apuntarnos todos a la misma hora, no?Si Murciano por lo que tengo entendido es si vas con un grupo a Eibar es apuntarse todos juntos para que te toquenSi, yo ya he ido, y van correlativos, mejor ir juntos a apuntarse.
Aunque también puede pasar que la mitad se queden sin entradas, es decir, si apuntas a 8 amigos y el número que sale es el del séptimo, 2 tendrian entrada y 6 se quedarian en casa ..
Jo tambe tinc el meu numero ja.
M'imagino que la resposta deu ser clara, pero si la meva novia no es socia, suposo que no es pot apuntar al sorteig no? Si es aixi haure de v eureu a la pantalla gegant...