No deien que el seu equip era tant bó?
Crec que desde la segona part d'aquest diumenge, que no veuen molt clar això de pujar...
Els hi farà falta més que una afició i sort per pujar. De fet, estic convençut que si no apareix un "Ortiz Blanco 2" tenim molts números de tocar la 2A aquest dissabte.
Jo, estic convençut que sense un 'Ortiz Blanco', ells no ascendran en aquesta eliminatòria. Els ha entrat el canguelo.
Llei de Murphy: jo, que ja tinc entrada, m'apunto ahir a la llista i va i em toca!
Estic segur que és el únic sorteig de la meva vida que em tocarà, per que de fet deu ser el primer. I ja és ser gafe que et toqui quan el que toca ja ho tens...
Probablement no la vagi a recollir, per que hauria de baixa a Sabadel expresament. Així que ja saps 91...
Per cert, les entrades que em sobraven ja les tinc emparaulades. A 20€, ehhhh? I si cau un got de sidra, millor. Em vau enviar molts privats i símplement, m'he decidit pel primers. Divendres a veure si tinc manera d'estirar alguna entrada més, tot i que serà complicat.
Tema reventa: ja seria massa veure gent pagar 300 euracos per una entrada. N'estic segur que molts eibatarres que critiquen la venta en el seu foro, els hi donen 300 euros i accepten. Per cert... quan estaríeu disposats a pagar?
PD: Dels missatges privats, no he rebut cap del gènere femení entre 25 i 35 anys. On sou? Serà que el futbol és d'homes?