Autor Tema: EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!  (Llegit 125071 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat AntiEgarense

• Infantil
  • Missatges: 123
  • Gènere: Masculí
  • SUPPORTERS GOL NORD / MIGUEL SIEMPRE EN MI CORAZÓN
    • www.myspace.com/malaslenguassbd
Re:A EIBAR SIN ENTRADA!
« Respondre #580 el: 25 de Maig de 2011, 15:28:45 pm »
TOTS A IPURUA!
SUPPORT YOUR LOCAL TEAM - SUPPORTERS GOL NORD

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #581 el: 25 de Maig de 2011, 15:31:01 pm »
alguien tiene entradas para el partido aquí en Sabadell?

contactar conmigo por MP porfavor... quiero estar en Ipurua

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #582 el: 25 de Maig de 2011, 15:32:47 pm »
Jo tb estic interessat en adquirir una entrada!! si algu en pot disposar... que m'ho fagi saber i la pagare religiosament!!!vull estar a Ipurua!!!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 817
« Respondre #583 el: 25 de Maig de 2011, 15:33:02 pm »
No deien que el seu equip era tant bó?

Crec que desde la segona part d'aquest diumenge, que no veuen molt clar això de pujar...

Els hi farà falta més que una afició i sort per pujar. De fet, estic convençut que si no apareix un "Ortiz Blanco 2" tenim molts números de tocar la 2A aquest dissabte.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2713
« Respondre #584 el: 25 de Maig de 2011, 15:39:22 pm »
TOTS A IPURUA!

Des de l'autopista el partit es veurà DPM!. Tots a l'autopista!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #585 el: 25 de Maig de 2011, 15:41:57 pm »
TOTS A IPURUA!

que quieres que haya una fila de 200 coches que " se les han petado las ruedas "  :ostres

peor la idea no es nada mala

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
« Respondre #586 el: 25 de Maig de 2011, 15:46:58 pm »
TOTS A IPURUA!

que quieres que haya una fila de 200 coches que " se les han petado las ruedas "  :ostres

Aquest estiu vaig estar per allà i t'asseguro que el camp es veu perfectament! XD

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
« Respondre #587 el: 25 de Maig de 2011, 15:51:17 pm »
TOTS A IPURUA!

Aquest estiu vaig estar per allà i t'asseguro que el camp es veu perfectament! XD

I si al final no trobem entrada: a veure'l a un bar del costat del camp per la tele, els de l'Eibar estaran tots al camp!.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7305
« Respondre #588 el: 25 de Maig de 2011, 15:58:06 pm »

Crec que desde la segona part d'aquest diumenge, que no veuen molt clar això de pujar...

Els hi farà falta més que una afició i sort per pujar. De fet, estic convençut que si no apareix un "Ortiz Blanco 2" tenim molts números de tocar la 2A aquest dissabte.

Jo, estic convençut que sense un 'Ortiz Blanco', ells no ascendran en aquesta eliminatòria. Els ha entrat el canguelo.

Llei de Murphy: jo, que ja tinc entrada, m'apunto ahir a la llista i va i em toca!
Estic segur que és el únic sorteig de la meva vida que em tocarà, per que de fet deu ser el primer. I ja és ser gafe que et toqui quan el que toca ja ho tens...

Probablement no la vagi a recollir, per que hauria de baixa a Sabadel expresament. Així que ja saps 91...

Per cert, les entrades que em sobraven ja les tinc emparaulades. A 20€, ehhhh? I si cau un got de sidra, millor. Em vau enviar molts privats i símplement, m'he decidit pel primers. Divendres a veure si tinc manera d'estirar alguna entrada més, tot i que serà complicat.

Tema reventa: ja seria massa veure gent pagar 300 euracos per una entrada. N'estic segur que molts eibatarres que critiquen la venta en el seu foro, els hi donen 300 euros i accepten. Per cert...  quan estaríeu disposats a pagar?

PD: Dels missatges privats, no he rebut cap del gènere femení entre 25 i 35 anys. On sou? Serà que el futbol és d'homes?
« Darrera modificació: 25 de Maig de 2011, 16:01:34 pm per kitanovsky »

Connectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2431
« Respondre #589 el: 25 de Maig de 2011, 15:59:47 pm »

Siguem prudents. El partit del proper dissabte pot ser molt diferent al del passat diumenge. Res del que hem fet fins ara ens dona la seguretat de que pujarem. Tot ens ho juguem a 90 minuts i pot passar qualsevol cosa. Podem fer un partit de p.m. i caure per mala sort o podem fer un partit horrible i empatar a l'últim minut. Tot està per decidir! Esperem tenir sort!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7305
« Respondre #590 el: 25 de Maig de 2011, 16:02:29 pm »

Siguem prudents. El partit del proper dissabte pot ser molt diferent al del passat diumenge. Res del que hem fet fins ara ens dona la seguretat de que pujarem. Tot ens ho juguem a 90 minuts i pot passar qualsevol cosa. Podem fer un partit de p.m. i caure per mala sort o podem fer un partit horrible i empatar a l'últim minut. Tot està per decidir! Esperem tenir sort!

Només tenim a favor que tots els empats menys un ens afavoreixen.
Marcar primer seria mig ascens.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2222
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #591 el: 25 de Maig de 2011, 16:16:47 pm »
Ojo, que jo em vaig quedar parat el altre dia, amb el col.loqui, ho va comentar De Navas, el empat a 0 es va a la prorroga, pero els empatas a gols a la prorroga, son penals ja que la prorroga es juga com si fos un camp neutral!!!

Que mes d'un segur que no ho sabia!!

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #592 el: 25 de Maig de 2011, 16:24:09 pm »
Kitanovsky , el número 91 no ha tocat, arriba fins el 90 xD

Roger, estàs segur d'això? quina cosa més rara !!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Connectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #593 el: 25 de Maig de 2011, 16:25:03 pm »
Ojo, que jo em vaig quedar parat el altre dia, amb el col.loqui, ho va comentar De Navas, el empat a 0 es va a la prorroga, pero els empatas a gols a la prorroga, son penals ja que la prorroga es juga com si fos un camp neutral!!!

Això crec que no es així. Com a mínim, a eliminatòries europees i copa del rey, crec que no és així. A més, seria injust perque l'equip visitant continua tenint l'afició en contra i continua jugant en el terreny de joc de l'equip local!
« Darrera modificació: 25 de Maig de 2011, 16:32:56 pm per J.R.G. »

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #594 el: 25 de Maig de 2011, 16:33:50 pm »

Això crec que no es així. Com a mínim, a eliminatòries europees i copa del rey, crec que no és així.

A veure si ho vaig entrendre malament!!!  :grogi

Es que porto una setmana pensant amb el que va dir... algú que se sapiga la normativa que ho expliqui!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #595 el: 25 de Maig de 2011, 16:51:12 pm »
Doncs a mi sí m'ha tocat entrada, i per això sento que tinc la responsabilitat i el compromís de TORNAR AFÒNIC d'animar l'equip. Animaré per tots els qui no podeu anar! Aneu-hi igualment, potser hi ha sort a taquilles!  :icon_exclaim:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Connectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #596 el: 25 de Maig de 2011, 16:56:02 pm »

Això crec que no es així. Com a mínim, a eliminatòries europees i copa del rey, crec que no és així.

Es que porto una setmana pensant amb el que va dir... algú que se sapiga la normativa que ho expliqui!!!

Ok. Ja ho he trobat! Disposición General Séptima: "...serà de aplicación la regla referente a que un eventual empate a goles, en el transcurso de dicho tiempo suplementario, se dilucidará a favor del equipo visitante.".

http://www.rfef.es/FCKeditor/UserFiles/File/circular%202.pdf

La prórroga no es juga com si fós un camp neutral. Els gols marcats en camp contrari per l'equip visitant en la prórroga igualment valen doble.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #597 el: 25 de Maig de 2011, 17:05:21 pm »

Ok. Ja ho he trobat! Disposición General Séptima: "...serà de aplicación la regla referente a que un eventual empate a goles, en el transcurso de dicho tiempo suplementario, se dilucidará a favor del equipo visitante.".

http://www.rfef.es/FCKeditor/UserFiles/File/circular%202.pdf

La prórroga no es juga com si fós un camp neutral. Els gols marcats en camp contrari per l'equip visitant en la prórroga igualment valen doble.

Es com jo ho pensava, pero llavors que es referia De Navas al col.loqui... 
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #598 el: 25 de Maig de 2011, 18:20:03 pm »
Jo tambe estava al coloqui i el De Navas ho va dir,  no se.......

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re:AUTOCARS EIBAR!
« Respondre #599 el: 25 de Maig de 2011, 18:35:16 pm »
Estaria be coneixer totes les possibilitats de desplaçament que tenim, a part de cotxe propi.

Collona, a tu tambe t´ha tocat entrada?  :ok
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/