Han passat ja 36 hores des de que va acabar el partit, i jo de moment, encara no m'ho crec, és com si encara estigués visquent un somni, un somni desitjat durant molts i molts anys. Però, sí, som de Segona A.
Donar les gràcies a la plantilla, cos tècnic i directiva, per la temporada que ens han donat, aconseguint finalment aquest esperat ascens.
Especials gràcies per a tota l'afició, els que vam estar a Ipurua i els que no, com vam patir, com vam cridar, com vam animar, com vam plorar, com ens vam abraçar, i quines emocions.
Un especial record, per a tots aquells que solem seguir el partit en la distància, ja sigui per motius professional, familiars o laborals, vivim lluny de Sabadell, segur que me'n deixaré, però un record especial per en Labtec, Rebote, MSS, AlbertoSBD, .... que em puc imaginar de quina forma han viscut aquest ascens.
Donar les gràcies a en Gonzalo i en Pedro, que m'oferiren una entrada per estar a Ipurua (finalment vaig tenir la sort de que em toqués una al sorteig de les 200) i a en Panso per la seva generositat (me'n duc un trosset tangible d'ascens cap a Mallorca, ;-))
Gràcies a TOTS !!
Ens veiem a 2ª A !! Visca el Centre d'Esports Sabadell !!!