Autor Tema: S.D. EIBAR - C.E. SABADELL, Dissabte, 28 de maig a les 18.00, per Esport3.  (Llegit 79869 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
Re:S.D. EIBAR - C.E. SABADELL, Dissabte, 28 de maig a les 18.00, per Esport3.
« Respondre #380 el: 30 de Maig de 2011, 09:41:05 am »
No vaig plorar quan vam pujar a primera. No vaig plorar a Ipurua ni a la plaça san Roc. Però aquest matí m' he donat compte del que ha pasat i he plorat .

He pensat en tots aquest anys que fins i tot els de la ciutat s' en reien de nosaltres, sempre escoltant que erem molt dolents, patètics, que no valiem per res, que si som penosos... I avui ens aixequem plens d' orgull i anem a treballar i ens feliciten.

Tots els anys de 2B, el dia que vam baixar, la caminada a Terrassa que ens van tirar ous, sempre acompanyant al equip, mai els vam dèixar sols, a Castefa, Manresa, Reus, Balaguer, San Carles de la Ràpita...

Mai vam abandonar, ni a tercera ni enlloc perquè SOM EL SABADELL!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #381 el: 30 de Maig de 2011, 09:58:04 am »
Han passat ja 36 hores des de que va acabar el partit, i jo de moment, encara no m'ho crec, és com si encara estigués visquent un somni, un somni desitjat durant molts i molts anys. Però, sí, som de Segona A.

Donar les gràcies a la plantilla, cos tècnic i directiva, per la temporada que ens han donat, aconseguint finalment aquest esperat ascens.
Especials gràcies per a tota l'afició, els que vam estar a Ipurua i els que no, com vam patir, com vam cridar, com vam animar, com vam plorar, com ens vam abraçar, i quines emocions.
Un especial record, per a tots aquells que solem seguir el partit en la distància, ja sigui per motius professional, familiars o laborals, vivim lluny de Sabadell, segur que me'n deixaré, però un record especial per en Labtec, Rebote, MSS, AlbertoSBD, .... que em puc imaginar de quina forma han viscut aquest ascens.
Donar les gràcies a en Gonzalo i en Pedro, que m'oferiren una entrada per estar a Ipurua (finalment vaig tenir la sort de que em toqués una al sorteig de les 200) i a en Panso per la seva generositat (me'n duc un trosset tangible d'ascens cap a Mallorca, ;-))

Gràcies a TOTS !!
Ens veiem a 2ª A !! Visca el Centre d'Esports Sabadell !!!  :pilotasso :bandera :scut :bandera

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #382 el: 30 de Maig de 2011, 10:33:50 am »
3500 kilometres (i sense entrada) han valgut la pena! Ara i sempre Sabadell!
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #383 el: 30 de Maig de 2011, 11:38:42 am »
 :bigcry:
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #384 el: 30 de Maig de 2011, 13:09:27 pm »
He vingut des d' Ipurua i el que us puc dir es que ara començo a pair el que em lograt. Una forta abraçada a tots els arlekinats i de manera especial als companys de viatge a  Ipurua. Un record pels arlekinats que ens han deixat els últims anys,en especial al meu pare, que no han pugut veure el nostre ascens a 2 A :flowers:.
Aquest club és un sentiment que és passa d'avis a nets o de pares a fills, això explica el que sentim tots els arlequinats pel nostre club. Forma part d'una de les coses més importants de la nostra vida. Aquest club exixteix gràcies a nosaltres.
Espero que la gent de Sabadell desperti d'una vegada i s'interessi per el nostre gran i històric club.
El que em viscut aquestes últimes hores es indescriptible i molt emocionant.
Espero que des d'el club es comenci a planificar l'equip de la temporada que be i facin merchandising de ascens a 2 A.

Visca el Sabadell fins a la mort. :clap :xin-xin :mml: :hurra 

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #385 el: 30 de Maig de 2011, 14:01:31 pm »
Las gracias os las tengo que dar yo, pues el bajon que te da,despues del subidon del ascenso es bestial.
Pero lo mas grande es cuando tu mente, empieza a recordar todo el esfuerzo que te a costado para llegar hasta ese momento.Todos los amigos que has conocido, todos los gestos de amistad que desinteresadamente te enseña la gente.
Resumiendo, uno que es padre ya, piensa que esos valores se tienen que inculcar a tus hijos, por tanto tengo que inculcar estos colores a mi hija....tengo un arduo trabajo por delante, pero necesito que sigais siendo igual que hasta ahora.
PDTA: Tenemos mucho que aprender de la aficion del Eibar...les doy un 12.
Millor Seguidor

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #386 el: 30 de Maig de 2011, 14:27:51 pm »
yo hoy he ido con mi camiseta arlequinada y me ha felicitado hasta gente de la calle que no conozco  :happy2:

Xandri

• Visitant
« Respondre #387 el: 30 de Maig de 2011, 15:16:20 pm »
El gol de Marc no el vaig celebrar, en el moment que vaig veure que la pilota va entrar dins, se'm van començar a caure les llàgrimes...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #388 el: 30 de Maig de 2011, 15:27:42 pm »

Crec que aquest és l'ascens més important en els 108 anys d'història del Sabadell.

Per què?

Donc per que marcarà un canvi de tendència d la pitjor època viscuda al club. Marcarà, crec, un tornar a ser que ni els ascensos a primera van marcar. Llavors, s'anava fent peró es que aquest ascens ens tornarà a posar al mapa i ens tornarà a donar credibilitat dins de la propia ciutat.

Crec que la gent de la ciutat s'ho farà seu, i que tota una generació que mai ha conegut el Sabadell de veritat començarà a sentir algo més per uns quadrets blanc i blaus que enganxen. I de quina manera!!

I a més tot aixó passarà quan el deute del club és pràcticament inexistent i que es podria casi eixugar si omplim el camp aquest diumenge contra el Múrcia; mentre que els nostres futurs rivals estaran la majoria entrancats fins a les celles. Aixó ens beneficiarà clarament.

SOM-HI QLLONS!!

Per cert: en sou conscients del que ha passat aquest cap de setmana? Jo crec que realment ens farà falta de païr.
Ara bé, dintre d'uns anys sempre podré dir 'Jo vaig ser a Ipurua el 28 de maig de 2011'

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #389 el: 30 de Maig de 2011, 15:28:36 pm »
GRÀCIES A TOT L'EQUIP PER AQUEST ASCENS!! GRÀCIES PER AQUEST CAP DE SETMANA VISCUT A EIBAR!!

Felicitats a tots i cadascún dels integrants de l'equip, ja siguin jugadors, tècnics, metges, utillers..... TOTS tenen part de culpa d'aquest èxit. Realment ens heu fet feliços i això no té preu. Veure tants i tants plors a la grada d'Ipurua un cop finalitzat l'encontre, no té preu.

I evidentment felicitats a tots els aficionats que em patit el que no està escrit durant molts anys  :icon_exclaim:

EIBAR passarà sempre més a les nostres històries personals, per les persones que hem conegut (per exemple al pare del Chapi que vaig tenir l'ocasió de conèixer i em va semblar molt i molt entranyable), per l'amistat que hem fet amb la gent d'Eibar, per les abraçades i felicitacions que ens hem donat, perque som de 2a A.

GRÀCIES A TOTS I ESPERO QUE L'ANY VINENT TORNEM A VIURE UN EIBAR-SABADELL  :ok

I gràcies a tota l'afició que hem tingut la sort de ser a Eibar animant l'equip. Gràcies als 11 cracks que vam fer el viatge junts. Em vaig emocionar de debò. Realment em costa escriure i posar coses amb cert sentit després d'un cap de setmana TANT GRAN  :icon_exclaim:

SOM DE SEGONA A!!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

jordix2

• Visitant
« Respondre #391 el: 30 de Maig de 2011, 21:36:16 pm »
per cert ja han fet futbolcat?

Desconnectat Penev

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
  • El Justiciero cabalga de nuevo...
« Respondre #392 el: 30 de Maig de 2011, 21:46:32 pm »
Felicidades a toda la familia del CE Sabadell!! Nos lo merecemos!! Volveremos a ser grandes!!

Desde mi exilio un abrazo a todos!  :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra

Desconnectat enokk

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #393 el: 30 de Maig de 2011, 23:22:49 pm »
Amb molt de retràs (encara que a futbolplus vaig ser dels primers), i com han fet tants i tants seguidors de tants equips, MOLTÍSSIMES FELICITATS CENTRE D'ESPORTS SABADELL. Sou molt grans, per fi torneu on us toca. Ni sóc de Sabadell ni del Sabadell, peró al acabar el partit, després de patir com un arlequinat més, veient les celebracions vaig sentir una al·legria indescriptible (sinó fos perqué havia de marxar a treballar hagués fins i tot plorat). Em vaig donar compte malgrat els tantíssims pals que he rebut com a aficionat d'aquest futbol modest català que tant ens fa patir, que és molt gran ser 'diferent', que és molt gran animar als equips que de debó ens representen, que és molt gran viatjar per Catalunya seguint els nostres equips, que és molt gran poder-se identificar amb un equip encara que no sigui el teu pel que representa...Aquí teniu un nou soci per la temporada que ve, serà molt gran anar sempre que el meu equip m'ho permeti cada dos setmanes a la Nova Creu Alta a veure futbol de 2aA.

GRÀCIES SABADELL I FELICITATS A TOTS, TÉCNICS, JUGADORS I PER DAMUNT DE TOT EL QUE US DIFERENCIA: L'AFICIÓ.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #394 el: 30 de Maig de 2011, 23:33:10 pm »
Desprès d'haver dormit 8 de les últimes 48 hores, no estic per comentar gaire del partit, per que a més, vaig passar-ho molt malament.

Això si, haig de dir que per mi, els jugadors Lanzarote i Kijera, de l'Eibar, a partir d'ahir son Don Manuel Lanzarote i Don Gorka Kijera, tots uns cavallers que desprès del partit van anar a felicitar un per un a tots els nostres jugadors i a alguns que estàvem per la gespa.

Del demés, grandíssima afició, animant, cridant, en fases del partit se'ls sentia molt i que a més es varen comportar excel·lentment. De futbol, ja en parlarem.  ;D

P.D.: Gràcies JS74. Tu també fas molt gran el CE Sabadell, animant al club, i el teu fill, que podria entrar de gorra a cada partit al camp, i en canvi és soci cada any, és una mostra del que és amor i respecte al club.  :reverencia2

Coincidimos en un bar con Kijera. Me pareció un muy buen chico. Estaba muy ****** porque decía que solo hacia que acordarse de los detalles del partido en los que no habia estado acertado. Le intenté consolar como pude diciéndole que estaba seguro de que el Eibar subiría el día de San Juan, que además son fiestas en Eibar. 

Que grandes experiencias el sabado en Eibar!!!
Que gran pueblo!!!
Muchas gracias Kita por esta gran oportunidad!!!
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #395 el: 30 de Maig de 2011, 23:34:57 pm »
Amb molt de retràs (encara que a futbolplus vaig ser dels primers), i com han fet tants i tants seguidors de tants equips, MOLTÍSSIMES FELICITATS CENTRE D'ESPORTS SABADELL. Sou molt grans, per fi torneu on us toca. Ni sóc de Sabadell ni del Sabadell, peró al acabar el partit, després de patir com un arlequinat més, veient les celebracions vaig sentir una al·legria indescriptible (sinó fos perqué havia de marxar a treballar hagués fins i tot plorat). Em vaig donar compte malgrat els tantíssims pals que he rebut com a aficionat d'aquest futbol modest català que tant ens fa patir, que és molt gran ser 'diferent', que és molt gran animar als equips que de debó ens representen, que és molt gran viatjar per Catalunya seguint els nostres equips, que és molt gran poder-se identificar amb un equip encara que no sigui el teu pel que representa...Aquí teniu un nou soci per la temporada que ve, serà molt gran anar sempre que el meu equip m'ho permeti cada dos setmanes a la Nova Creu Alta a veure futbol de 2aA.

GRÀCIES SABADELL I FELICITATS A TOTS, TÉCNICS, JUGADORS I PER DAMUNT DE TOT EL QUE US DIFERENCIA: L'AFICIÓ.

:clap :clap :clap :clap :clap
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #396 el: 30 de Maig de 2011, 23:45:20 pm »

M'emocionen les teves paraules....et farem sentir d'allò més bé a la nostra família... :bandera

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #397 el: 30 de Maig de 2011, 23:48:58 pm »

muchas gracias a ti por estas lineas tan emotivas, te esperamos en la nca con los brazos abiertos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #398 el: 30 de Maig de 2011, 23:53:31 pm »

:clap :clap :clap

Gracias enokk, casi lloro leyendo tus palabras. Será un placer tenerte por la Nova Creu Alta el año que viene!

Desconnectat birrera

• Infantil
  • Missatges: 210
  • Gènere: Femení
« Respondre #399 el: 31 de Maig de 2011, 18:48:47 pm »
Quin patiment els últims 5 minuts. Els ascensos així encara saben millor.