Autor Tema: S.D. EIBAR - C.E. SABADELL, Dissabte, 28 de maig a les 18.00, per Esport3.  (Llegit 84172 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2719
Re:S.D. EIBAR - C.E. SABADELL, Dissabte, 28 de maig a les 18.00, per Esport3.
« Respondre #180 el: 27 de Maig de 2011, 13:59:26 pm »
Roda de prensa de Mandiola :

http://wss.tucanal.es/sdeibar/audio/default.aspx

Continua en la seva tónica.
De fet, diría que va més perdut en aquesta roda de premsa que en l'anterior...

És el Mourinho eibarrés!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
« Respondre #181 el: 27 de Maig de 2011, 14:05:11 pm »
Vull des d'aquí desitjar un molt bon viatge a tots aquells afortunats que podreu viatjar a Eibar, i una molt millor tornada cap a casa. Sabeu que vosaltres representareu a Eibar la il.lusió i esperança de gairebé tota una ciutat i d'una afició que vol tornar a veure el seu club on mereix. Estic segur que deixareu en bon lloc aquests colors i tot el que representen. Sou els millors, no ho oblideu mai!
Passi el que passi, malgrat haguem de tornar esperar rival el proper dilluns, hem d'estar super orgullosos d'aquests jugadors i d'aquesta santa afició. Només per veure una Nova Creu Alta com la vam veure, ja han valgut la pena tots els esforços realitzats.

ARA MES QUE MAI, VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!! PASSI EL QUE PASSI DEL SABADELL ARA I SEMPRE!!!!!!!!!!!! SOM-HI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1376
« Respondre #182 el: 27 de Maig de 2011, 14:13:20 pm »
Nos vamos a dejar la voz por todos aquellos que no an podido viajar!!! tenerlo en cuenta!!!!   :ok :ok

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #183 el: 27 de Maig de 2011, 15:02:52 pm »
Confirmadísimo.
En Esport 3 conectarán en tan sólo una ocasión con Wembley durante el partido del Sabadell: en el descanso.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #184 el: 27 de Maig de 2011, 15:44:17 pm »
 moltes gràcies  al s******** que a entrat al forum del eibar a donar noms i cognoms  de alguns hools , moltes gràcies a idemes a donat noms com el meu i no vaig fer res, el s que van tirar la pnacar no eren membres de hools moltes gràcies aquesta nit marxu cap alla, ja an vist mil fotos meves al facebook si em pasa alguna cosa gracies al s******** que la a cagat ben cagada
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #185 el: 27 de Maig de 2011, 15:55:20 pm »
moltes gràcies  al s******** que a entrat al forum del eibar a donar noms i cognoms  de alguns hools , moltes gràcies a idemes a donat noms com el meu i no vaig fer res, el s que van tirar la pnacar no eren membres de hools moltes gràcies aquesta nit marxu cap alla, ja an vist mil fotos meves al facebook si em pasa alguna cosa gracies al s******** que la a cagat ben cagada

marc, on ha passat això?? no ho veig enlloc. Això si q realment em sembla fatal, ningú té dret. a donar noms i cognoms  de ningú, hagin o no hagin fet res, i q ningú m''acusi de res pqen repetides ocasions he manifestat amb contundencia el meu fastic i rebuig al que va passar per 4 simis, q ens embruten a tots.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #186 el: 27 de Maig de 2011, 17:18:50 pm »
collona, pienso que estoy mañana en Ipurua ante este partido tan grande y me pongo to loco  :balla

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #187 el: 27 de Maig de 2011, 17:36:39 pm »

pues vaya tela, es muy fácil esconderse detrás de un ordenador y rajar de los hooligans, pero estoy seguro que luego lo mismo que escribís aquí, luego nadie es capaz de dirigirse a ellos y decirselo, y el que ha aportado apellidos en otro foro ya ni decir!

Ojo! yo no soy hool y tampoco les apoyo, fue lamentable lo ocurrido en el partido de ida hayan sido ellos o no,  a lo que me llego a referir es a ir un poco más con pies de plomo y sentido común, que es muy fácil rajar delante de un ordenador, que si no muchos tirareis piedras en vuestro propio tejado. 

Hay un tema que odio y mucho en el futbol, y es cuando se mezcla politica con futbol...
@javi_gt86

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #188 el: 27 de Maig de 2011, 17:37:48 pm »
Habria que quedar todos en la tribuna de Ipurua para cuando llegue el autocar del equipo, supongo que llegaran sobre las 4 de la tarde.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #189 el: 27 de Maig de 2011, 17:57:44 pm »
convocados:

1. De Navas, 23. Ivan Gómez, 2. Chapi, 3. Bermudo, 4. Pagès, 5. Agustín, 6. Robles, 7. Raul Rodríguez, 8. Puigdollers, 9. Joaquín, 10. Juvenal, 11. Eneko, 12. Juanjo, 14. Alex Ruiz, 15. Hiroshi, 17. Toni Lao, 18. Manga, 19. Azparren, 20. Cuenca, 21. Fito, 22. Marc.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #190 el: 27 de Maig de 2011, 18:08:31 pm »
condeno y lamento los echos del domingo , no fue por parte de ningun miembreo de hools , otra cosa  , en el partido de vuelta antes que pasara nada  ya mandanban amenazas, y repito no justifico nada lo condeno
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #191 el: 27 de Maig de 2011, 18:29:41 pm »
mañana seremos equipo  de la liga adelante , vamos sabadell que poco queda para dejar la 2º division b venga que el murcia de antonio cañadas nos espera  :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra campeones oeoeooeoeooeoeoeooe oeeo que poco queda y que nervios :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Desconnectat Uri50

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #192 el: 27 de Maig de 2011, 19:20:01 pm »
Ànims Mark! Esperem que l'il·luminat no toqui més els collons... ;)
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Arlaki

• Penya @rlekinats.com
  • Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #193 el: 27 de Maig de 2011, 19:42:43 pm »
algu sap algo de autocars'???
sempre endevant Sabadell!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8344
  • un camp de primera
« Respondre #194 el: 27 de Maig de 2011, 20:10:50 pm »

marc, on ha passat això?? no ho veig enlloc. Això si q realment em sembla fatal, ningú té dret. a donar noms i cognoms  de ningú, hagin o no hagin fet res, i q ningú m''acusi de res pqen repetides ocasions he manifestat amb contundencia el meu fastic i rebuig al que va passar per 4 simis, q ens embruten a tots.

Dues coses són evidents;

1ª)  Aquests fets són absolutament lamentables i condenables i realmente m´agradaria que donguéssim una imatge molt diferent. Això tampoc vol dir que la resta de l´afició que no en tenim cap culpa, ens haguem d´auto-flagelar tota la semana en altres foros.

2ª)  El Marc no va intervindre per res, perquè precisament mentre passaven els incidents a final del partit, estàvem tenint
       una petita conversa prop d´una de les portes de sortida, comentant si el 0-0 era bo, las possibilitats de passar, etc.
       No es pot mai acusar a una persona només per suposicions....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1973
  • REY DEL POP !
« Respondre #195 el: 27 de Maig de 2011, 20:35:00 pm »
Acavo de consultar la graella de programació d'Esports3 pel dissabte i tenen programat pel  a les 19:15 Hat trick Barça: Aquí, Wembley.... A aquella hora no haura acavat l'Eibar-CES.
Espero que sigui alguna mena d'error!

Hey tio no fagis conyeta, que hi ha alguns que no se com han aconseguit l'entrada. Com tu per ejemple.Però n'hi d'altres que ens haurem de conformar en veure'l per la televisió o anar a la pantalla gegant. :****
Una mica de respecte..

I per cert...com l'has aconseguit? :greedy: :greedy:

Em refereixo al missatge del jordix que no es pot citar bé.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #196 el: 27 de Maig de 2011, 23:25:09 pm »
El que a puesto eso de Markhool en el foro del Eibar nada mas puede ser una rata de cloaca , algun id**** que no lo conoce como es el .

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12586
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #197 el: 27 de Maig de 2011, 23:27:29 pm »
Només us dic una cosa:

Etsem a 18 hores per el partit i vaig a dormir. Demà m'espera una bona estona conduïnt. Facin el que facin i passi el que passi demà a Ipurua, tots els nostres jugadors, ho hauran intentat. Han fet una temporada on han demostrat que son un gran equip. Tant gran, que ens han fet campions de grups i no hem patit les últimes 3 jornades.

Passi el que passi, seran igual de GRANS demà a les 21 hores de la nit. IGUAL. Potser desprès podrem tenir dues setmanes de juerga futbolera o haurem de seguir patint o lluitant, però estic molt segur que hauran fet tot el possible per a fer pujar al CE Sabadell FC a Segona A.

Per últim, no em vull oblidar de l'afició. Aquests dies, que alguns, a més sou uns grans arlequinats, molt solidaris, sobretot avui. Conec casos de gent que no pot anar i ha cedit les seves entrades. Els Guillermo, MAYOLETTE, ohenry1988 i algun anonim més, son exemples de quant de gran son aquesta afició. O els que han anat a Eibar a reservar entrades, gerlau, raul5_sbd, MurcianoSBD, almuniaforever, GUTI, MUTIO, Isa_profe i segur que em descuido gent. Sou la **** canya.

Ens veiem demà, cridant, animant a Ipurua als nostres gladiadors arlequinats.

SEMPRE ENDEVANT CE SABADELL FC
« Darrera modificació: 27 de Maig de 2011, 23:54:27 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #198 el: 27 de Maig de 2011, 23:31:39 pm »
Bueno, antes de que todos los que podéis ir os marchéis... estoy segurísimo de que no defraudaréis, espero que vengáis todos sin voz y que animéis como nunca. Somos grandes, que se haga notar!

Mañana a estas horas ya seremos equipo de Segunda A... qué nervios *****!!!

HOY COMO AYER, ORGULLOSO DE SER DEL SABADELL!!

VISCA EL CE SABADELL I LA SEVA GRANDÍSIMA AFICIÓ!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6515
« Respondre #199 el: 28 de Maig de 2011, 02:08:47 am »
Els que aneu a Eibar marxareu amb l'equip a segona B i tornareu amb l'equip a segona A,  feu molt fotos i després les deixe-ho al fòrum.
Molta sort a tots  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd