Amb tot respecte per tothom, estic totalment d´acord ambs els preus de la Directiva. Precisament el que jo em queixava durant la temporada es que la diferència entre els preus del soci i no soci a les Jornades Economiques era molt minça, quasi pagaven el mateix. Ara, quan arriba lo bo, el playoff, a tothom li fa gracia venir per poder dir que hi era el dia del Eibar, com At. Madrilenyo, Osasuna, etc. Doncs si algu que no ha trepitjat la Creu Alta en tota la temporada o potser en anys (fa 18 que no juguem a Segona A), que ara pagui els 15 euros d´anticipada que tampoc es cap crim. I si no, que no vingui. Al soci cada partit de Lliga ens ha sortit per uns 8 euros i pico més les Jornades Economiques. Doncs ara es normal que al menys tinguem el premi de no pagar al playoff. I als que tant criticant els preus, que s´adonin que aixi es pot tenir les nómimes al dia, pagar les posibles primes d´ascens, etc. Ah!!! I no patiu si el camp no s´omple. Es perquè la gent no vol venir i punt. Penseu que era gratis el dia del At. Madrileny? Jo recordo haver pagat 3 jornades econòmiques seguides a la temporada 83/84 quan vam pujar a segona A... El camp ple tampoc assegura res i més quan els que han d´animar no saben ni el nom dels jugadors locals... Venen aviam si hi ha festa i ja està. Els arlequinats de veritat ja sabem qui son: els que portem anys aguantant a segona b, de setembre a juny passant per tot l´hivern. Si fos pels camps plens, sempre guanyaria l´equip de casa, no? També era ple a Lléo i vam guanyar. I si donen el gol a Irún, també hauriem guanyat en un camp ple.
Perdoneu el rotllo. A mi també m´agradaria veure un altre vegada plena la Creu Alta, però no es pot regalar l´entrada. I qui vulgui espectacle ja ho sap, que pagui l´entrada a Wembley que sembla ser que hi jugar el millor equip del món... Endavant Sabadell !!!!!!!!!